Gå til innhold

Jeg er klar for og gå over lik!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå sint,forbanna og så lei av og bli behandla som dritt av en barnefar til lille gull. Seks år har jeg kasta bort og prøvd allt for han! Han skal kunn ha makt og bestemme allt! Han er så kontrollerende og full av press og trusler.Men han skal ikke få knuse meg!! Kødder han med meg så kødder han med barna mine. Forbanna ego og syke jævel!! Skal bare gjøre livet surt og jævli for meg.. Men den gleden skal han ikke få mere! Hva feiler det sånne folk? Han eier jo ikke selvsyn,samvittighet eller tanke for andre enn seg sjøl. Skal på samværs møte med han i morgen. Og jeg er så klar!! Skulle ønske det var nå med en gang!! Jeg synes så jævli synd på barna mine og meg sjøl akkurat nå.. :) Fy faan og han har fått lov til og dra strikken så alltfor langt nå i seks jævli år.. Dumme nautet som jeg var/er.. Trodde på alle løgner og tok innover meg sjøl hver jævla krangell at allt var min skyld.. Latterlig!! Krypt og bedt nok om forsoning og gråti så jævli mange tårer over dritten. NÅ er det såå nok!! Jævli forbanna!! Han skal faan ikke få ødelegge en liten gutt til.. Ikke faan!! Gråter over bare tanken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gråt ut det tårene du har av frustrasjon. godt atdu nåersterk nok ti å gjøre det som er rett for deg og barna dine.

ønsker deg den styrken du måtte trenge fremmover.

Skrevet

Ja jeg må! Jeg skal! Får bare håpe jeg ikke blir allt for forbannet der inne.. Kjenner på meg at tårer og sinne bytter om her.. Det blir tøft men jeg skal ikke gi meg på mine barns oppvekst!!

HI

Skrevet

Takk begge to! Trenger masse styrke og jeg har den! :) Får jaggu være grenser..

HI

Skrevet

skulle finnes enn advarsel på ryggen til slike syke mennesker.. hehe.. Forbanna på folk og venner av han også som har kommet til meg i ettertid og sagt at dem vet hvor tøft jeg har hatt det. Nevøen hans bl.a satt og gråt her når jeg klikka totalt på hans oppførsel og ting han ga uttrykk for her når dem var på besøk. HVORFOR inn i helvette er det ingen som sa noe på seks jævla år?? Han er jo bare ...... store sønn. Flink til og jobbe og det er det eneste han kan! Jeg er så bitter på hele familien hans. Og meg sjøl seff. Jeg har aldri trodd det fantes folk som var så syke.. Ikke ville forstå eller ha noe innsikt. Rassende igjen.. hehe.. Godt det isteden for og gråte mer.

Skrevet

Hjelpes meg...dette er som å lese om meg selv (bortsett fra at jeg ikke har barn med min X)! Men jeg kjenner meg selv sååååååå godt igjen! *får-frysninger-så-gjenkjennelig-er-der*

Og jeg føler virkelig med deg! Slike psyke mannfolk skulle ha vært hengt opp etter snoppen og fått stifta fast pungen i låret! Håper jeg aldri trenger å se det stygge trynet hans igjen...jeg holdt ut i 4 1/2år med han...grøss og gru!!!!!!

Skrevet

Det er virkelig grøss og gru ja! Ser så mye dessverre stort sett allt nå. I ett helt annet lys. Utrolig og det tar tid og våkne.. Nesten så han har fått ødelagt allt. Og han kommer til og fortsette videre til neste. Han har jo ingen feil. Han skulle gitt meg en oppdragelse på en øde øy om det var opp til han.. :) Syke jævelen. Helt fra starten mener han i sitt lille hode. Hadde min ekte mamma levd så hadde jeg vært en skikkelig person og derfor så er jeg sååå vanskelig mener han. Latterlig. Jeg skal nok helst sitte pent og pynte meg og gå i korte skjørt dagen lang for bare han. Og gi han masse sex hele tiden oppå det hele. Faan og mye sykt!!

Hi

Skrevet

Nå nærmer det seg timen for fvk.. Og jeg gruer meg til og bare se han.. Aner ikke hvordan han reagerer og vil oppføre seg. Han er jo full av løgner og tror så godt om seg sjøl.. Gi meg litt styrke?

Skrevet

Styrke skal du få. Men husk pust rolig, forsøk å hør skikkelig hva som blir sakt se rett i øynene og si sannheten. Ikke heng deg opp i bagatellene han prøver å distrahere deg med. Hold fokuset på det beste for deg og barna/barnet. Dette går fint og du får flere sjanser helt sikkert.

Skrevet

jeg har så lyst og vise han en sterk og en som virkelig klarer seg supert uten han.. :) Allt vil jo bare bli bedre og bedre ettersom dette synker inn. Skal kle meg opp og være super sterk.. hehe.. Han skal ikke få noen glede i og se meg svak mere!!

Hi her også..

Skrevet

Se deg svak, du er da ikke svak, du tolererer ikke tullet hans lenger. Gjør det som trengs for deg for å føle deg sterk i dag.

Skrevet

God tilbakemeld. Skjenner det knyter seg inni meg. Lå og tenkte hele natt og fikk nesten puste besvær allerede da. UFF!! Han får ikke lov og ødelegge mer!! Han er så skummel.. Får jo snudd allt opp/ned. med løgner og trangsynhet. Og sin væremåte. Drittsekk. Nå koker det igjen hos meg ja..

HI

Skrevet

Takker :) Føler meg sterk og svak om hverandre her..Er utrolig redd for at han klarer og lure "disse folka" som er der. Han er utrolig flink. Sitter og hører på Bjørn eidsvåg på full guffe her.. :) Sprøtt nok så har han noen utrolige fine tekster. :)

Hi

Skrevet

Akkurat som å lese om meg og eksen min!! Han er ikke rett på en flekk... men lurer hvem som helst..!

Måtte bare skrive i full fart at SAMME hva du gjør, og samme vor fristende det er å be han dra seg til helvete, så forhold deg rolig! HELT rolig!! Tenk at du kan hyle og gråte så mye du vil når du kommer hjem!! Det er beintøft, men da fremstår du som sterk!

Lykke til, jeg kjenner det knyter seg i kroppen... Jeghar det gående enda etter over ett år. Det er fryktelig tungt psykisk.

Skrevet

Jeg hørte på denne sangen når jeg var forbanna og lei..

Tror den passer godt til din situasjon..!

Lykke til ;)

Skrevet

Takk! Jeg er nok redd dette blir helt jævelig. Men jeg skal klare det for barnet hans skyld. JEG MÅ!! Trist at det finns folk som er så blottet for egenskaper inni hodet sitt. Tragiskt at det tar såååå lang tid før man forstår. Jeg blir så lei meg også for at jeg har latt meg surre inn i nettet hans så lenge!!

hi

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Jeg klarte det jeg.. F

Skrevet

Nei... Var vel heller noe annet. Er par timer igjen.

hi

Skrevet

hehe.. kjenner til det..

Skrevet

:) Gikk visst bra.. Uansett spiller det egentlig liten rolle. Klarer og stå rakrygget uansett. Dette vet folk lite om ,om man ikke har stått med begge bena i det. Om du skjønner? Har ikke lyst og være den man blir "sett" på som svak og dum..

Hi

Skrevet

Jeg forstår at du tenker at du er svak og dum, for det har jeg tenkt om meg selv også. Men hvorfor mener du at du er svak og dum..? Fordi du har grått og bedt? Eller fordi du har latt deg "lure" i seks år..? Enkelte personer er så manipulerende at du kan få makt over hvem som helst og det er dritskummelt med slike!! Alt som går galt i forholdet er da "din" feil, sant..? Er du ikke skikket som mor heller, kanskje..? Har han brutt deg ned, og fått deg opp igjen bare for å bryte deg ned igjen? Slik får de makt over en. Gjerne komme med svada om at andre snakker dritt om deg, og så skal han forsvare deg. Få deg til å tro at du har bare han. Det er så mange måter å få kontroll over noen på, og jeg er redd slike mennesker etter at det skjedde med meg.

Du er slett ikke svak, og du er slett ikke dum! Du er ett menneske, og du har villa fått til dette forholdet.

Stå rakrygga, og hev deg over han!! Hold sinnet ditt inne, og la det gå utover noe annet. Spark i veggen når du kommer hjem igjen, og hylgrin på badet! Jeg forstår hvordan du har det, og denne følelsen av å ha blitt gjort til noe svakt og dumt noe er så ydmykende.. Det gjør en så forbanna at man har vanskelig for å tenke på andre ting!

Jeg føler at jeg aldri blir ferdig med dette styret som eksen har starta.. Håper han gir seg snart, men jeg tror ikke han gir seg før han har vunnet! Det blir kanskje aldri... Faen til mannfolk altså!! Heldigvis finnes det gode menn der ute også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...