Gå til innhold

symtomer meg her og symtomer meg der

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr IKM?

og TR?

jeg opplever dette:

-Veldig slapp og sliten

-Spiser mer enn vanlig

-Kraftige humørsvigninger

-Kvalme

Hodepine

Og i forige uke spotting

Tok en test i går, den var negativ, men kan hende jeg testa for tidlig

Husker ikke når jeg hadde mensen sist.

Får vel vente å se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske fersk her inne selv, men IKM står for inkommende mens som du ikke vil ha, og TR står for tante rød (altså mensen).

Det skal være et innlegg som normalt holdes oppe på førstesiden hvor alle forkortelsene står forklart :) det hjalp meg masse!!

Skrevet

Ønsker symtomer jeg også:P hehe. Har så uregelmessig syklus jeg at jeg ikke aner når EL er. Legen sa til meg at når syklusen er veldig uregelmessig (noe min er), er det noen som bare har EL f.eks. hver 3 syklus. *snufs*. Må bare kjøre på hver dag vi tror jeg , hehe.

Lykke til jenter!! Mange symtomer på gang? =)

Skrevet

i dag når jeg satt i ett møte kunne jeg ikke unngå å kjenne noe rart nede i livmoren eller hvor det nå var, ikke stikking, det var forrige uke, men litt sånn kiling eller no, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. dette holdt på en god halvtime så ble det borte... noen som vet hva det kan være?

Skrevet

Kanskje d er en liten bebis som holder på å slå leir i livmoren din ;) syns jeg har lest her på forumet at egget "graver" seg ned i livmoren ca en uke etter det er befruktet...det kan vel stemme med din el? jeg har nemlig noe av den samme følelsen fra tid til annen...vi får bare håpe!

Eller så er d vel bare d at vi ønsker så veldig at vi er gravide så vi innbiller oss ting og kjenner etter mer? huff, håper ikke d er tilfelle i alle fall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...