Gjest Skrevet 24. september 2008 #26 Skrevet 24. september 2008 Hva betyr IKM? og TR? jeg opplever dette: -Veldig slapp og sliten -Spiser mer enn vanlig -Kraftige humørsvigninger -Kvalme Hodepine Og i forige uke spotting Tok en test i går, den var negativ, men kan hende jeg testa for tidlig Husker ikke når jeg hadde mensen sist. Får vel vente å se
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 24. september 2008 #27 Skrevet 24. september 2008 Er ganske fersk her inne selv, men IKM står for inkommende mens som du ikke vil ha, og TR står for tante rød (altså mensen). Det skal være et innlegg som normalt holdes oppe på førstesiden hvor alle forkortelsene står forklart det hjalp meg masse!!
venter-på-deg Skrevet 24. september 2008 #28 Skrevet 24. september 2008 Ønsker symtomer jeg også hehe. Har så uregelmessig syklus jeg at jeg ikke aner når EL er. Legen sa til meg at når syklusen er veldig uregelmessig (noe min er), er det noen som bare har EL f.eks. hver 3 syklus. *snufs*. Må bare kjøre på hver dag vi tror jeg , hehe. Lykke til jenter!! Mange symtomer på gang? =)
Shiny84 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #29 Skrevet 24. september 2008 i dag når jeg satt i ett møte kunne jeg ikke unngå å kjenne noe rart nede i livmoren eller hvor det nå var, ikke stikking, det var forrige uke, men litt sånn kiling eller no, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. dette holdt på en god halvtime så ble det borte... noen som vet hva det kan være?
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 24. september 2008 #30 Skrevet 24. september 2008 Kanskje d er en liten bebis som holder på å slå leir i livmoren din syns jeg har lest her på forumet at egget "graver" seg ned i livmoren ca en uke etter det er befruktet...det kan vel stemme med din el? jeg har nemlig noe av den samme følelsen fra tid til annen...vi får bare håpe! Eller så er d vel bare d at vi ønsker så veldig at vi er gravide så vi innbiller oss ting og kjenner etter mer? huff, håper ikke d er tilfelle i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå