Gå til innhold

symtomer meg her og symtomer meg der

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått så mye kviser asså......

masse små kviser i ansiktet, pleier bare å få en når mensen nærmer seg, så da tar jeg det som et tegn vettu ( lurer seg selv)

off, blir helt oppgitt av meg selv!

symtomer :

- stikking i eggstokk/livmor

- stikking i bryst, bare det ene, he, he

- akutt neseblod og faktisk av rompa!!?? er det for no?

- hard og løs mage om hverandre ( kan oxo forklares pga økt fiberinntak)

- kviser

- følelse av tett nese

- mye utflod

- kvalme som kommer å går

men dog, er vel kanskje litt tidlig å merke så mye nå alt, BLIR GAL

så da gjennstår det bare å vente på at tr ikke skal komme på besøk til helga!

Og er jeg ikke gravid nå, med alle disse symtomer så legger jeg meg selv inn på metalsykehus hihi ;)

noen andre med "masse" symtomer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så kjempemange, men nok til at jeg har klart å innbille meg saker og ting...

Sist jeg var gravid var jeg over ikm før jeg merket noen symptomer. Men da kjente jeg jo ikke etter heller...

Mine symptomer:

Stikking i livmor

Oppblåst og luft i magen

kvalme

svimmelhet

og bare en generell følelse av å være gravid... (som jeg prøver å se på som en innbildning)

Har ikm på søndag, men er forberedt på at tr kan komme noen dager senere denne pp'en da jeg har vært syk med høy feber...

Skrevet

Sitter og med en følelse av å være gravid...har disse symtomene:

- "Øm" i eggstokkene

- Det bobler liksom litt der nede

- Kaffe smaker plutselig vondt

- Metallignende smak i munnen når jeg svelger

- luft i magen

Men har ikke ømme pupper eller noe økt utflod. Kan jeg være gravid?

Huff...lurer sånn..har ikm søndag, så er vel ingen vits å teste før...må klare holde mer fra å teste, hehe....

Skrevet

hei 04,05, ønsker seg søsken :)

jeg har det veldig likt som deg å jeg er nå 1 dag over ikm.

tok en test i går , men den var negativ, så skal vente litt me å ta neste :)

håper du er gravid:)

Skrevet

jeg tror vi er gravide hele gjengen;)!!!!! * håper*

; det hadde vært no, alle på en gang, vi har jo alle symtomer, he, he, he, he, he, lykke til da jenter, håper vi lykkes denne gangen

Skrevet

Tørr ikke håpe helt da...men det er jo såååå kos om vi faktisk er gravide, hihi!! Noen som har planer om å teste før ikm?

Skrevet

SEFF, he, he, he torsdag er det 12 dpo og da kan den jo kanskje slå ut..!! hi hi hi så da satser vi på å ta en test ;)............fler?

Skrevet

Hehe...tja, er usikker jeg altså. Har i utgangspunktet lyst å vente til mandag neste uke. For om jeg tar en test på torsdag og den blir negativ er jeg ganske sikker på at jeg må kjøpe en til i helga/over helga for å sjekke igjen...prøver tenke litt økonomisk her jeg! haha ;)

Skrevet

Duste -meg testet i går allerede. Visste jo at den kom til å bli negativ da. Men måtte bare... Skal prøve å holde meg, ihvertfall til lørdag... Men har jo billige tester da, så... Kanskje jeg må slutte å kjøpe dem...

Skrevet

Har ikke noen billigtester jeg...dette var faktisk ikke planlagt, hehe...Jeg er klar, men samboer vil i utgangspunktet vente litt. Vi har nettopp kjøpt oss leilighet og begynt i ny jobb (ferdigutdannet for ikke lenge siden..), så han vil vi skal bruke litt tid på "bare oss" først. Og det skjønner jeg jo, og er litt enig i og...men så er d vel dette morsinnstinktet som slår inn?

Jeg drømmer hvertfall om babyer om natta, og om dagen...hehe, men syns ikke jeg kan presse han til noe...

Men bruker ikke noen prevensjon og forholder oss til litt andre usikre metoder for å unngå graviditet...men om (u)hellet først har skjedd nå, blir jeg superhappy :-D

Skrevet

Har en del symptomer, men prøver å fortelle meg selv at jeg bare innbiller meg det, siden jeg så gjerne vil bli gravid..

- Ømme pupper (men dette kan forklares av at de har vært ømme siden min SA 29.juli)

- Stikkinger i armer og ben når jeg har ligget lenge stille

- Vondt i korsryggen

- Kjempesliten etter jobb, mer enn vanlig

- Kviser

- Noen ganger store plutselige smerter i eggstokkene.

- Vann i munnen ved tanke på cherrytomater ( men det kan jo også bare være forde jeg vil så gjerne..)

Men når jeg var gravid i sommer "visste" jeg det på forhånd, nå har jeg ikke den samme følelsen. Men kanskje jeg er redd for å glede meg.. I følge Pearlyen min skal jeg ha mensen lørdag, så skal prøve å vente med å teste til da..

Skrevet

Det er veldig bra at du ikke forsøker å presse ham. Men han er vel klar over at det kan skje dersom dere ikke bruker skikkelig prevensjon...

Skjedde med oss første gang jeg ble gravid. Eller jeg var vel ikke helt klar selv da, men du og du så glade vi ble :-)

Dere får jo uansett 8 mnd til å være bare dere 2, dersom du skulle ha blitt gravid nå :-)

Skrevet

Jeg vil også ha symptomer!!! hehe. Ikke ofte jeg ber om å få ømme pupper, vondt her og der:) Men nå vil jeg ha vondt!!

Skrevet

Joda, han skjønner nok såpass...hehe...men om jeg skal gå i detaljer, så bruker han ikke få utløsning inni meg...så er vel derfor det skal "litt til" for å bli gravid, spesielt siden vi er ekstra forsiktige rundt el!?

Men, det var en kveld like etter forrige mens vi var litt uforsiktige..så nå håper jeg litt da! hehe :)

El var i perioden 11-13 sept tror jeg...når er d tidligst mulig å teste?

Skrevet

Det er jo de som har testet både 4 og 5 dager før ikm og fått positiv. Men dersom du bare har en test ville jeg ventet på ikm dagen og sett om TR kom først. I enkelte tilfeller kan en jo være gravid men få neg. tester etter ikm også.

Skrevet

he, he, he :) vi er en del med symtomer da... Blir spennende!!!

Husk å oppdater alle sammen da;)

Mvh nyskjerrige nils ;)

Skrevet

Vi må holde hverandre oppdaterte ja!!

I dag føler jeg meg ikke såå støl i magen som i går. Men har liksom litt sommerfugler i magen, eller litt nerver...hehe. Om noen skjønner hva jeg mener? Men d kan jo gjerne komme av at jeg tenker så mye på dette...skal prøve i dag å ikke tenke så mye på d...lett!! hehe...

Skrevet

Har mye av det samme jeg også.

Veldig oppblåst mage, stikkninger i mage innimellom, mye utflod og masse kviser...hmm...har omtrent aldri kviser, maks 1 liten når jeg får mensen. Men nå så har jeg mange store på brystet og et par små i ansiktet. Utrolig irriterende, hvis jeg ikke skulle være gravid da:) for da kan jeg gjerne være oppblåst og kvisete:D er verdt det da.

Har IKM på søndag så kan vel kanskje teste i morgen eller noe selvom det er litt tidlig.

Merkelig dette her, men den siste uken har jeg drømt om at jeg har vært gravid og at testene har vært positive flere netter på rad..hehe...tror jeg begynner å bli en smule gal av denne prøvingen :D

Skrevet

Hehe...jeg har også drømt om baby..to ganger har d vært en liten baby-jente, og d har vært så ekte liksom, litt vanskelig å forklare. Men om d viser seg at jeg er gravid, er jeg nesten 100% sikker på at d må være en jente, hehe ;)

Har og IKM søndag, tror jeg...har litt lyst å teste i morgen, tror jeg hadde el en gang 11-13, så da skulle d være mulig å teste i morgen (14 dpo)...men spørs om jeg bare venter å ser om tr melder sin ankomst i helga ;)

Skrevet

Det er det som er så scary med disse drømmene, våkner opp og føler det har skjedd...hehe :)

Har egentlig ikke noe lyst til å ta en test før søndag hvis TR ikke kommer da, men kjenner jeg meg rett så står jeg der med en test i hånden i morgen tidlig allerede..hehe :)

Vi får krysse fingrene på at testene våre er positive denne gang da :D

Skrevet

Hei hiver meg inn her jeg, har også ikm på søndag, og klarte ikke holde meg så testet idag jeg.. Så hvit som den kan få blitt, kom nesten for sent til jobb for måtte bare stirre på den litt til i tilfelle det dukket opp en strek :P

Men er jo enda håp da, men trur jeg hadde el litt seinere enn jeg skulle da... Skal ta vaksiner på mandag, hvis ikke jeg er gravid da, så håper å finne ut av det før da hehe

Lykke til da jenter! :D

Skrevet

jeg har mye luft nå + at tappen min er myk og glatt, høyt oppe...

Lurer om jeg skal kjøpe meg en test etterpå, ikm til lørdag, så det kan jo hende det vil slå ut noe nå....

Skrevet

Ja så ei istad som det hadde slått ut på billig test to dager før ikm, så er håp:D

I skrivende stund kjenner jeg endel mens lignende smerter, men kan være kun fordi jeg blir litt tullete av å lese så mange symptom innlegg :P

Skrevet

Hei

Har også IKM på søndag, men regner fredag-tirsdag, sånn i tilfelle, er ikke helt sikker på datoen.. Tok ut spiral i juni og etter det har det vært ganske uregelmessig.

Har sinnsykt vonde pupper , stikkinger , humørsvingninger, griner for ingenting, pluss jeg er suuper oppblåst..føler meg ikke noe særlig for å si det sånnn:-) men så er jo det denne pms en da, litt vanskelig å skille kansje??

Har brukt en formue på tester, selv om det har vært alt for tidlig.

Noen som vet om de testene man får på helsekost(wedela et el ant?)

slår ut tidligere?siden det skal mindre hcg til?

Ha en fin dag all i hopa:-)

Skrevet

I dag syns jeg ikke at d er noen symptomer hos meg :-( ikke støl i magen, men er liksom litt "rar" i magen om jeg kan si d...men d er gjerne bare innbilning...litt negativ nå! Noen som har opplevd d...stølheten kommer og går?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...