Gå til innhold

Noen i fra Bergen og omegn?


hilly- fødeklar med nr. 3.

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen, går og tripper og venter på ultralydtime. Vi er blitt innkalt den 10 desember. Det er nå under to uker til! Jeg tror kanskje jeg har kjent spark, men er fortsatt usikker, skal bli se om alt er bra med den lille! Gleder oss veldig.

Har dere andre blitt innkalt i mellomtiden?

Jeg ringte opp til dem til sist, og fikk avtalt time på telefonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 20, venter førstemann i juni, termin den 11. :) Bor i Sandviken, hadde vært kjekt å bli kjent med andre med termin til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vi kanskje treffes en gang i januar? Noen som er med? Vi kan komme tilbake til en dato dersom vi ser at det er interesse.

Kjekt å treffe noen andre som er interessert i å høre på babymaset vårt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! 86modell og bor i Åsane, venter min (vår) første i mai:) Hadde vært koselig med treff etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fakkeltog og demontrasjon mot Israels bombing av Gaza-stripen tirsdag 6. januar. Møt klokka 17 ved Den blå steinen. Send beskjeden videre til alle du kjenner, jo flere vi blir jo bedre er det!

 

Det er ikke tanken å få i gang noe BIM-treff, vil bare oppmundre folk til å protestere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, jente på 22 og bor i bergen, på lønborglien, har termin 20 mai med første mann( liten jente) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 27 år, bur i sentrum og har termin 26. mai. Nokon andre som meg her? Hadde vore kjekt å møtest på kafe eller gå ein tur om ikkje altfor lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Eg er heilt ny her, tenkte eg måtte sjekke det ut..:)

Eg er 27 år, venter barn nr 1, har termin 27 mai og bor i Bergen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, så mange sentrumsjenter det plutselig var her!

 

Da er det kanskje håp om å få med seg noen på en fløyentur en ettermiddag? Si fra om noen uansett har lyst til å gå, vi kunne jo møtes ved fløybane-billettluken der ved kjøttbasaren?

 

(Man må jo slett ikke bo i sentrum for å være med altså:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

For de som har lyst å henge seg med: vi er to stk som satser på Fløyentur på onsdag klokken 19.00, så da er det bare til å møte opp ved nedre stasjon.

God helg!

 

M:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra initiativ! Det hadde vore hyggeleg! Desverre er eg bortreist. Sei ifrå neste gang dokke finn på nokke, så kanskje det klaffer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med bra initiativ. Jeg har desverre fått bekkenløsning og låsning, litt problemer å bevege meg:)

Si i fra dersom det er snakk om å gå ut og spise en eller annen gang, veldig glad i mat for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk flott uke vi er inne i! Godt over halvveis i svangerskapet og dét flotte været i tillegg :) Vi må nok gjerne se opp for en og annen rattkjelke vi som blir med på Fløyentur i morgen, hehe.

 

For dere som ikke kan: husk at det er BIM-treff på Dickens på mandag klokken 19.00 for april/mai-mammaer = en god anledning til både mat & prat :) Ligger påmeldingstråd under BIM-treff, men er bare til å dukke opp. Tror det var klokken 19.00 vi avtalte sist.

 

Lykke til med bekkene, Hilly! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det BIM-treff kommende mandag? Gøy! Finnes det er forum hvor slikt avtales? Har ikke fått det med meg...

 

Håper jeg er frisk igjen til mandag - sendte deg en PM ang i morgen Mario!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - BIM-treff mandag klokken 19.00.

Linken ligger under BIM-treff i den oransje spalten til venstre her, så klikker du deg videre til BIM-treff Bergen. Der skal det ligge en påmeldingstråd også :)

 

M:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag: Fredag 20. februar

Tid: 17.00

Stad: Me møter ved nedre Fløybanestasjon, så ser me kor ruta går derifrå ;)

 

Snakkast!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig kjekk tur, Mario! Godt å "trimme bekkenet" litt også:)

 

Dersom noen flere har lyst til å bevege seg litt, er det bare å ta initiativ!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Veldig bra :) Skikkeleg digg å koma seg ut. Synest me var flinke som stolpa oss gjennom all den snøen, eg. Dette må gjerast fleire gonger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...