Gå til innhold

Noen i fra Bergen og omegn?


hilly- fødeklar med nr. 3.

Anbefalte innlegg

Er det noen som bor i Bergen, Åsane, Askøy, Sotra, Nordhordland, Arna eller andre steder i nærheten?

Det hadde vært kjekt å treffes en gang etter de "obligatoriske" 12 ukene, eller hva?

 

Jeg er 29 år, venter nr. 3 og vet ikke helt når i mai småtrollet er ventet(fikk ikke mensturasjon igjen etter jeg sluttet på pillen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vi har nettopp flyttet til Knarvik. Er opprinnelig fra Åsane og det er ikke så langt unna. Venter vårt 3dje barn. Har gutt og jente på 4 og 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på Volvat i dag!!!

Det var døds deilig å se at det var liv!!! hjertet banket..og spiren var blitt 17 mm lang :):) Fikk ny termin: 8.mai! (4 dager tilbake fra mine beregninger..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg venter min første i mai, etter min utregning 31. mai. Jeg er 28 år og bor i Bergen.

Klarer ikke helt å slippe gleden løs ennå siden det er så tidlig. Blir nesten litt smågal i hode av å tenke på det HELE tiden! Regner ikke med at jeg er alene om den tanken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, tenker på det mye også.

 

Var veldig kvalm et par ukers tid, og da måtte jeg jo tenke på det hele tiden, nå kan jeg glemme det imellom. Nekter meg selv å glede meg for mye før jeg er over i 2. trimester, men er ikke så god til det akkurat..

 

Skal på UL neste uke og om alt er bra da skal vi fortelle det til familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til "selma"

Kvinneklinikken på Haukeland har 2 avdelinger: "Storken" og "Føden", og man kan velge hvor man vil føde så sant det ikke er fullt på den ene og ikke på den andre når du kommer inn. Du bestiller ikke plass her, men når riene er i gang kan man ringe opp og evt høre når man skal komme og samtidig si hvor du ønsker helst å føde. På Storken kan man ikke få epidural, men hvis man underveis ser at man likevel trenger det kan man bli overført til føden. På Storken kan alle "friske" gravide føde, men hvis det er noe spesielt må man føde på "Føden". På Storken satser man heller på alternative smertelindrende metoder som akupunktur, badekar... og andre fødestillinger enn å ligge i en "fødeseng".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg er 24 og har regnet ut termin 26. mai. Dette blir min første og er utrolig spent! Har ikke klart å holde det hemmelig, så mesteparten av familien og nesten alle vennene vet om det nå. Vil veldig gjerne møte andre som har termin omtrent samtidig som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei:-)

Jeg er en 23-åring som bor i Sandviken i Bergen og som venter mitt første barn. Jeg skal på første kontroll først om 3 uker men etter egne beregninger er terminen rundt slutten av mai... :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HjerterS!

Jeg bor også i Sandviken og har termin i slutten av mai :) Er 24 år gammel og er på utkikk etter en jeg kan dele denne opplevelsen med. Er det greit jeg legger deg til som venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til janny 24.10: Nei, jeg har ikke fått innkalling enda. Jeg ble henvist for 2 uker siden, men har ikke hørt noe. Har du det? Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 28 og venter nr to i midten av mai! Har en datter på 8 1/2 fra før :-)

Bor ikke så langt fra Bergen sentrum!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg er 21 år, og venter mitt første barn i slutten av mai. Har fått termin 29. mai utifra mens terminen=) Bor i Åsane, men er opprinnelig fra Olsvik:)

 

Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...