Gå til innhold

redd...

Mamman_til_Adine <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

flotte bilder du hadde lagt ut da:):) blir spennende å høre om du får en liten gutt eller jente:) kan vel igrunn skje når som helst med deg nå......er jo ikke helt trygg den siste mnd:) dette blir spennende:) skal bli kjekt å bli ferdig:) ut å trille og kose meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du er overhode ikke alene.

Jeg er 35 og føler også at jeg ikke kan noen ting om barn. Har aldri vært superinteressert i andres barn (men de er veldig glade i meg) - og nå skal jeg ha en baby selv om et par uker.

Vi lærer vi, som alle andre - dette går så fint så c",)

Skrevet

Godt å høre dere litt "eldre" kvinnene si sånt, ikke at det blir bare snakk om hvor mye mer modne dere er :-) Man blir vell den beste moren for babyen sin uansett hvor gammel man er, noen fordeler er det med begge deler, og noen ulemper :) Sånn er det bare. Ønsker alle lykke til her inne. Begynner å håpe det skal skje noe snart nå, er litt lei all denne ventinga. Fikk stellebordet i hus igår, så nå mangler jeg liksom ingenting. Bare å pakke sykehusbaggen :)

Skrevet

Gleder meg selv til jeg vet det også, for det kommer mest sannsynelig i fødselshistorien min. Blir trist å forlate barnimagen her da, kommer vell innom å tyvtitter uansett tenker jeg :) Ja, jeg gleder meg så sinnsykt til å trille på den lille, å bare vise h*n til alle sammen :)

Skrevet

Hei! Eg og er 19år, og ventar første ungen om kort tid (6dagar til termin). Akkurat som deg har eg tenkt tanken om at eg ikkje kan noko og følt at eg kjem til å bli ei dårleg mor. Men, så har eg heldigvis komt på betre tankar. Ein gong er jo førstegong for alle. Dessuten så har unge folk blitt foreldre før, men vi i dag har jo fordelane med å kunne spørre folk på internett og få kjappe svar om det skulle vere noke vi lurer veldig på.

Og så finns det jo fleire fordelar ved å få ungar når ein sjølv er unge.

Morsinnstinkt og helsestasjonar kjem nok til å hjelpe oss;)

Prøv å fokuser på alt det positive, og nyt tida du har igjen før ungen er ute:) Du klarar det nok strålande, du som dei fleste andre!

Skrevet

hallo! dette går nok bra =) fikk førstemann når jeg var 19 sjøl, og det gikk veldig bra. når han først er der, så greier en det meste. når jeg var 22 fikk jeg nr to, så tok tydeligvis ikke skrekken. nå er jeg 32 og venter nr 3... har hatt stor fordel av å være så ung mor. vi er mer på samme nivå. (bortsett fra at tenåringshormoner på 13-åringen min kræsjer iblant med mine svangerskapshormoner om dagen...) men har aldri angret en eneste gang. godt å ikke ha glemt hvordan det var å være ung sjøl i mellomtiden. Lykke til!! Barna mine er hvertfall glade for at jeg er såpass ung. yngste mamma`n i klassa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...