Gå til innhold

Andre førstegangsfødende Oslo-jenter rundt 30?


Timar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har det seg visst sånn at jeg reiser bort, så for min del kan jeg bare neste uke eller først etter 12. november.

 

Men dere andre kan jo bare møtes, blir det vellykket, så blir det vel flere treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er 27 og skal ha mitt første barn rundt 17.mars. Bor i Oslo og skal føde på Ullevål.

Jeg har lyst å være med på treff, har tid 30.10 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men då syns jeg i vaert fall at vi booker den dagen! Noen som har forslag på et koselig sted? Kanske greit med en cafe eller restaurant?:) Ska vi si kl 17 så kan de som ikke kan komme då bare komme senere? Hvis dere vil så kan jeg lage en liste på de som vil vaere med, syns jeg har erfaring at mailen her inne ofte svikter..:) Min mail er [email protected] Gleder meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg er 29 år, bor på Grünerløkka og skal føde min lille gutt (fikk vite kjønnet i dag:-) rundt 13 mars. Hadde vært supert å møte andre i mars-mammaer.. Så jeg er med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Ser at det satses på mars-mamma Møte Torsdag 30.okt fra kl.17 og utover.Egon på Karl Johan er nevnt som forslag på sted.

 

Stemmer det at er da og der vi skal møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS ser ut for at februarmammaene har planlagt Egon kl 17 den 30.10 - kanskje det blir litt fullt dersom mars-mammaene skal dit samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppes ved Stortinget lyder bra synes jeg.

 

Er dere andre TERMIN MARS- Oslo-jenter rundt 30 enig?

 

Skal vi si Peppes v/ Stortinget Torsdag 30.mars Kl.17 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da har jeg bestilt bord til oss i morgen, kl. 17:00 på Peppes i Stortingsgata (ref.nr.: 140331). Jeg kom frem til at det er ca. 10 av oss som har lyst å være med. Håper ikke dere har glemt det :o)

Vi ses i morgen, det blir hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...