Gå til innhold

Andre førstegangsfødende Oslo-jenter rundt 30?


Timar

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bare lurer på om det er andre her inne som nærmer seg/har passert 30 og venter sitt første barn? Hadde vært koselig å treffe dere etterhvert, i såfall!

 

Jeg er 29, blir 30 i januar, og har termin 2. mars. Bor mellom Helsfyr og Carl Berner med samboern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg venter også mitt første barn 1./2. mars. Jeg er 28, blir 29 i mars og bor i nærheten av Ullevål sykehus (men skal føde på Riksen) sammen med mannen min.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er også forstegangsfodende fra Ljan i Oslo. Blir 30 til Jul og har termin 18 mars.

Er allerede med på Marstermin-treffene,

men blir gjerne kjent med andre blivende modre i egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er førstegang og 32år...søkte fødeplass på riksen pga overvekt, men fikk ikke plass....Så vi skal føde på A-hus, ikke dumt det da....de har badekar på alle fødestuene(eller hva det nå heter)..Så er jo alt nytt og fint der nå...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 29 år, 30 i februar men termin 14 mars, ska föde på Ullevål. Bor i gamle oslo med samboer. Svensk som bodd i Oslo siden 2004. Syns det höres supert ut med treff!!! Mvh Sanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere lyst til å treffes da, jenter?

 

Siden ingen av oss har barn, så går det vel an på ettermiddag-/kveldstid en hverdag feks? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettermiddag/kveld på en hverdag passer supert for meg! Gjerne ikke en mandag hvis det er mulig. Begynner på gravidyoga på mandager i dag. Noen av dere som har gått på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kort varsel for min del, men selvfølgelig kan jo dere møtes uten meg :-) Hva med 21, 22 eller 23 oktober? Er det for lenge til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke 16, kanskje 14, men det må i så fall bli på sparket. Jobbmesse hele uken. Etter den uken er jeg mer fleksibel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg er 37 og har termin 29.mars.

Bor på Røa med samboer.

 

Jeg blir gjerne med på neste treff i Termin Mars Klubben.Er det fastsatt noen dato ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere førstegangsfødende Oslo jenter på rundt 30:-)

Så vidt jeg kan se så er det ingen av de foreslåtte tidene som passer for alle, og det er sikkert ikke lett å få til, men kan det være fordi det er litt kort varsel? Hva hvis vi prøver 29, 30 oktober eller 6 november? Blir det lettere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...