Gå til innhold

Andre førstegangsfødende Oslo-jenter rundt 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurer på om det er andre her inne som nærmer seg/har passert 30 og venter sitt første barn? Hadde vært koselig å treffe dere etterhvert, i såfall!

Jeg er 29, blir 30 i januar, og har termin 2. mars. Bor mellom Helsfyr og Carl Berner med samboern.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg venter også mitt første barn 1./2. mars. Jeg er 28, blir 29 i mars og bor i nærheten av Ullevål sykehus (men skal føde på Riksen) sammen med mannen min.

:-)

Skrevet

Hei!

Jeg er også førstegangs. Fyller 30 nå i høst, og bor i Oslo =)

Skrevet

Heisann!

Jeg er 32, venter mitt første barn rundt 9. mars og bor på Rodeløkka med sambo... :o)

Kathrine

Skrevet

Hei,

Jeg er også forstegangsfodende fra Ljan i Oslo. Blir 30 til Jul og har termin 18 mars.

Er allerede med på Marstermin-treffene,

men blir gjerne kjent med andre blivende modre i egen alder.

Skrevet

Da er det jo noen av oss, jo! :)

Jeg fikk termin 1. mars etter ultralyden på onsdag.

Skrevet

Jeg er førstegang og 32år...søkte fødeplass på riksen pga overvekt, men fikk ikke plass....Så vi skal føde på A-hus, ikke dumt det da....de har badekar på alle fødestuene(eller hva det nå heter)..Så er jo alt nytt og fint der nå...:-)

Skrevet

Hei!

Jeg er 30 år, bor ikke helt i Oslo, men ikke langt fra grensen i vest og håper det er ok. Jeg har termin 8.mars og skal føde på Riksen.

Skrevet

Hei!

Jeg er 29 år, 30 i februar men termin 14 mars, ska föde på Ullevål. Bor i gamle oslo med samboer. Svensk som bodd i Oslo siden 2004. Syns det höres supert ut med treff!!! Mvh Sanna

Skrevet

Når har dere lyst til å treffes da, jenter?

Siden ingen av oss har barn, så går det vel an på ettermiddag-/kveldstid en hverdag feks? :)

Skrevet

Det syns jeg höres bra ut! Jobber turnus men kan ofterst vaere med:)

Skrevet

Ettermiddag/kveld på en hverdag passer supert for meg! Gjerne ikke en mandag hvis det er mulig. Begynner på gravidyoga på mandager i dag. Noen av dere som har gått på det?

Skrevet

Ettermiddag kveld en hverdag passer fint for meg også! Torsdager f.eks er fine dager... :o)

Skrevet

Hva med nå på torsdag 9/10?? Eller er det kort varsel? Jeg er sykmeldt denne uken og kjeder meg allerede litt.. ;)

Skrevet

Litt kort varsel for min del, men selvfølgelig kan jo dere møtes uten meg :-) Hva med 21, 22 eller 23 oktober? Er det for lenge til?

Skrevet

21 eller 23 tror jeg går bra for meg:) Hva med dere andre?

Skrevet

21. kaaan kanskje gå, hva med 14. eller 16.? (Dvs tirsdag eller torsdag i neste uke)

Skrevet

Jeg kan ikke 16, kanskje 14, men det må i så fall bli på sparket. Jobbmesse hele uken. Etter den uken er jeg mer fleksibel.

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke 21. 22. og 23. oktober (skal til Paris, hurra!), men jeg kan 16. oktober. :o)

Skrevet

Jeg kan ikke 14 eller 16:e. Men sikkert veldig vanskelig å finne en dato som passer alle:)

Skrevet

Hei :-)

Jeg er 37 og har termin 29.mars.

Bor på Røa med samboer.

Jeg blir gjerne med på neste treff i Termin Mars Klubben.Er det fastsatt noen dato ?

Skrevet

Hei dere førstegangsfødende Oslo jenter på rundt 30:-)

Så vidt jeg kan se så er det ingen av de foreslåtte tidene som passer for alle, og det er sikkert ikke lett å få til, men kan det være fordi det er litt kort varsel? Hva hvis vi prøver 29, 30 oktober eller 6 november? Blir det lettere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...