Gå til innhold

Er det noen prøvere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å sier du det ja.. De har funka, men ikke denne pp.. Menmen! Er ikke CB sin fertilitetsmonitor dyr?? Jeg blir med og tester den 2 jeg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vi en deal;)

Så rart de ikke funka denne pp´n da. Kanskje du hadde så rask stigning at den steg og sank igjen uten at du rakk å få utslag på testene.

Jo den en ganske dyr, 1300 kr ca, men jeg synes det var verdt det:) Den er jo veldig nøyaktig og finner opp til 5-6 fruktbare dager:)

Skrevet

Slenger meg også med hær =)

Jeg er 20(blir 21 i okt) og sambo 25 =)

Vi har prøvd siden januar, hadde en SA i april, så er nå i 4pp etter den =) Hadde el i helga, så håper spiren sitter nå =) hehe....

Kjekt å snakke med noen på samme alder.... I samme situasjon...

Skrevet

Hei WhiteAngel *Wannabemama*

Vi har også prøvd siden desember. Jeg er 22 og mannen min er 28.

Skrevet

dreamer: takk for det.. jo vet det er lovende symptomer, men likevel ingen tro på dei.. hehe.. føler meg ikkje gravid heller, men det gjor eg jo ikkje sist heller før eg fant det ut.. trodde eg var syk sist eg.. hehe.. var 7 uker på vei før eg fant det ut:p

men krysser fingrene for en positiv test snart... og håper virkelig dåke som har prøvd såååå lenge blir gravid snart..

masse lykke til alle sammen.. håper me kan følge kvarandre:)

Skrevet

Det er alltid litt skummelt å tro på symptomene ja, man vet aldri om det skyldes en spire, eller om det er kroppen som tuller. Oj, 7 uker da du fant det ut sist ja, hehe. Da er det jo godt mulig at det tar litt tid før du føler deg gravid denne gangen og;) Krysser fingrene for deg. Tusen takk!:) Håååper du er gravid!

Skrevet

ser ikkje ut som eg er gravid:( tror tr kommer i dag.. fikk litt farga utflod i dag:( så da går eg nok over i 5 pp... krysser fingrene for at det klaffet for deg denne pp dreamer, og dåke andre:)

Skrevet

å,det var synd da! Håper det klaffer neste gang da:)

Skrevet

Ååå så synd!!!:( *Trøsteklem*

Håper at det blir det siste du ser til tanta på 9 mnd!

Tusen takk! Krysser fingrene for at dette blir din siste pp:)

Skrevet

no er tr komt for fullt:( 2 dager over ikm.. men men.. er jo forberedt på at det skal ta ett år denne gangen og, men håper jo self det ikkje gjør det!!

takk for trøsteklem dreamer..:) ikkje noe kjekt å ikkje vere gravid, men men.. eg har jo ikkje prøvd så lenge heller.. syns virkelig det er din tur no!!

Skrevet

Det er alltid like trist å få TR uansett!:( Og det er kanskje ekstra trist for deg, siden du prøvde så lenge sist og er redd for at det skal skje igjen. Men jeg tror du kommer til å bli gravid snart jeg:) Krysser fingrene for at du har en spire i magen senest innen jul:)

Tusen takk!:) Tviler sterkt på at jeg er gravid nå. Sambo og jeg har blitt enige om å prøve i 3 mnd til, så skal vi snakke om hva vi gjør videre. Så da håper jeg at han leverer en sædprøve, slik at vi kan få prøverør eller annen hjelp:)

Skrevet

hei! vil gjerne bli kjent. er 23år samboeren min 20. har prøvd siden mars 08. men har ennå ikke fått mensen tilbake etter p pille slutt. skal til gynekolog 20 november. fått vite at jeg har protein s mangel. noen andre som har erfarig fra dette?

Skrevet

hei:)

jeg er 23 å det samme er samboeren min..vi har prøvd snart ett år nå , å vært til gu , d ''så'' bra ut... så hvis d ikke skjer no ennå på noen mnd bærer det til lege igjen for pergo el.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...