White*Angel Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Som kunne ha tenkt seg og bli kjent med meg? Vært koslig og prate med andre i min situasjon. Er 20 år og sambo 24:)
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 er det ikke det man er her for da? bli kjent med andre i lik situasjon? Er 20 år selv jeg og prøvende:) Lenge har du prøvd da?
White*Angel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 hehe.. jo, det går an det.. Har prøvd siden desember nå, hva med dere?
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 har prøvd siden januar vi...Nå har vi prøvd no provera og pergotime kur, siden egga mine ikke har modna seg, å det er det som er grunnen til at jeg ikke har blitt gravid. så om to-tre uker får vi svar om det er en liten en til stede. blir spennende å se, men har for sikkerhetsskyld kommet over tanken på assisterende befruktning om vi ikke får det til snart. Har du vært i kontakt med noen lege for å høre om hvorfor dere ikke har blitt gravide?
White*Angel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Vi har ikke vært i kontakt med lege nei. Skal prøve litt til først. Jeg vil gjerne at kroppen min skal fixe det selv, men om ikke det går må vi nok kontakte lege ja. Synes det er på tide med en liten tass i huset:)
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 hehe ja:) en liten tass er alltid koselig det:) hehehe er du av den oppfatning at når du først prøver å da ikke får det til, at alle rundt deg er gravide eller går med barnevogn? hehe er sånn hver dag at jeg ser sånt,. å jeg blir sprøøø hehe
White*Angel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Samme her ja:) Begynner og bli lei.. Men gir ikke opp! Hvordan gjorde dere det på første legetime da? hva sa dere?
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Vi sa det at vi hadde prøvd ca ett halvt år ( det var da vi var hos legen ) Å at vi lurte på om noe kunne være galt, da ble vi sendt til gynekolog der jeg var til sjekke for å sjekke om det var no galt, eller om jeg hadde syster på eggstokkene mine... men viste seg bare at egga mine ikke modnes:S så fikk provera og pergotime som jeg nå da har prøvd. så får som sagt svar den 5-7oktober. blir spennende:D
påtjukken Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 hei:) eg er 21 og forloveden min er 28:) me har ei datter på 2 år sammen.. prøver no på nr 2.. er i 4 pp:) lykke til jenter:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Hei:) Jeg vil gjerne bli kjent. Jeg er 22 og sambo er 25, og vi har prøvd siden desember 06. Har gått på 2 pergokurer uten resultat, men må få overtalt sambo til å levere sædprøve før vi får mer hjelp. Hvordan ligger dere an i syklusen da? Her har jeg akkurat hatt EL:) Håper dere begge snart får spire i magen!!
påtjukken Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 her skulle eg hatt tr i går, men ikkje komt enda.. og negativ tester:( håper det blir en positiv test om noen dager.. er håp så lenge tr ikkje er dukket opp:) så lenge du har prøvd da *dreamer*, håper det er en spire i magen din da.. lykke til:)
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 så koselig:) Det var lang tid med venting:o håper det går for deg også da. greit å få det sjekket også hehe har akkurat hatt EL tror jeg. hehe er ganske sikker på det:) er ikke helt inn i alt enda, menne i følge alt som har blitt sagt og ting med kroppen så er det nå Så får vente ett par uker så får jeg svar på om vi har fått det til denne gangen:) Masse lykke til:D
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 håper det har gått nå da susi_vanessa06... Ønsker deg masse lykke til:)
White*Angel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. september 2008 Har El nå så her går det for seg i svingene. Gjerne send meg en privat melding dere som vil prate mere. Det er lettere og holde styr på de, enn innpå her.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 susi_vanessa06+en i 09?? Tusen takk, så snill du er! Så spennende at du er en dag over ikm! Irriterende med negative tester, men så lenge du ikke har TR så er det håp ja. Kan jo hende at du produserer hcg sent, og at du tester positivt om noen dager. Krysser fingrene for det! Pleier du å gå over ikm da? Masse lykke til! Håper du er gravid og at du holder oss oppdatert;) Sommer88 Ja jeg begynner å bli ganske lei, men det er ikke annet å gjøre enn å holde motet oppe:) Blir vel min tur en vakker dag og. Så spennende at du og akkurat har hatt EL. Da ligger vi ganske likt i løypa da:) Når har du IKM? Håper det har blitt full klaff! Håper det blir junibaby på oss begge! Masse lykke til du og:D
White*Angel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 22. september 2008 Har El nå så her går det for seg i svingene. Gjerne send meg en privat melding dere som vil prate mere. Det er lettere og holde styr på de, enn innpå her.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 WhiteAngel *Wannabemama*: Så spennende! Kjør på! Når har du ikm? Jeg kommer ikke inn på min side, så jeg får ikke sendt pm. Men skal gjøre det når de fikser siden min;)
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 hehe, ja bare å sende melding i postkassa:) svarer der også¨
påtjukken Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 eg har ikkje helt stabil syklus enda, men den hadde jo komt seg veldig, og pleide ikkje gå over, haar heller fått det før.. hehe.. har litt symptomer, men tør ikkje håpe for mye.. tok nesten 1 år sist..
White*Angel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #20 Skrevet 22. september 2008 31 sept-1 oktober, en plass mellom der;) Kjempespennende:) Håper det klaffer!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2008 #21 Skrevet 22. september 2008 susi_vanessa06+en i 09?? Hvor lenge har du prøvd nå da? Håper du slipper å prøve så lenge denne gangen! Er jo ekstra lovende siden du ikke pleier å gå over! Når har du planer om å teste igjen? Hvordan symptomer har du? Dagene blir lange når man går sånn uten verken TR eller positiv test, så håper du får to streker snart;) WhiteAngel *Wannabemama* Så spennende! Jeg har ikm 1. eller 2. oktober:) Når har du planer om å teste?
påtjukken Skrevet 22. september 2008 #22 Skrevet 22. september 2008 dreamer: eg testa i dag (ikkje morgenurin) så venter noen dager før eg tester igjen.. er i 4 pp¨no, går inn i 5 pp når/viss tr kommer:) symptomer er murring og stikking nederst i magen, vondt i korsryggen og ømme pupper (men ikkje så ømme så sist eg var gravid) håååååper det er en spire.. ja dagene blir KJEMPE lange!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2008 #23 Skrevet 22. september 2008 Du har jo veldig lovende symptomer! Så flink du er som klarer å vente noen dager før du tester igjen. Jeg tester alltid alt for mye, spesielt hvis jeg er over ikm, hihi. Krysser fingrene for at testen blir positiv om noen dager! Hååååper du er gravid (og at dagene går fort fram til du skal teste igjen)!!
White*Angel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 22. september 2008 Jeg skal teste 2-3 oktober. Jeg vil gå 1-2dager over før jeg tester ja:) Når skal du teste da? Har prøvd å testa med 'eltester,men de slo ikke ut:s Pussig det der! de fra billige-tester.. Men det er ifølge barneverden at jeg har eggløsning nå. Det stemmer som regel der! Så vi får håpe at det treffer riktig på.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2008 #25 Skrevet 22. september 2008 EL-testene fra billigetester kan visst være litt dårlige. Du burde prøve de digitale EL-testene til CB:) Uansett så kan man ha EL selv om man får negative EL-tester da:) Jeg bruker CB sin fertilitetsmonitor jeg. Fikk max fertilitet fredag og lørdag, så da var nok EL på lørdag. Jeg tror jeg skal teste 2. hvis tanta ikke har kommet. Hadde vært kjempegøy om vi testet positivt samme dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå