Gå til innhold

Syns ikke dere plastjuletre er blodharry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Vel, personlig vil jeg IKKE ha plastjuletre, så sant ingen her utvikler allergi for gran. Men kjenner jo flere med allergi som har plasttre. Spesielt pent er det jo ikke i mine øyne, men bedre enn ingenting, antagelig? Hver sin smak. Folk får gjøre som de selv vil, jeg skal ikke legge meg opp i hva slags tre de har i sin egen stue...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xen min (ikke barnefar) har inført "juleparaply"

han har en rød og hvit jegermaister paraplu som han pynter med div sjoklade. den blir ganske så fin. han er like stolt vært år.

om småen blir alergisk så blir det juleparaply i stedet for juletre. ikke pokker om vi skal ha et falskt et

Skrevet

Skikkelig fake juletrær er både finere og mer praktiske enn ekte trær. Savner man lukten kan man jo kjøpe sånn luktolje å brenne hele julen, hehe. Jeg trenger nytt tre nå, og planlegger å kjøpe MED lysdioder ferdigmontert. Så ett ifjor og det er det vakreste juletreet jeg har sett.

Skrevet

det er INGENTING som slår lukten av juletreet når det endelig står i stua...

det lukter gran og skog og jul og vinter om enannen.og lukter ,det gjør iallefall ikke plastikktrær!

nei takke meg til ekte varer!og det er ikke dyrt for et juletre!har man litt is i magen og venter til noen dager før jul kan man få de til 200 kroner.det er verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...