Gå til innhold

vet dere om noen uvaksinerte som har autisme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt alle barnesykdommene, jeg. Så hva skal jeg med vaksine, da? Det fantes ikke vaksine mot annet enn meslinger da jeg var liten, av barnesykdommene. Så blir du smittet av meg med en barnesykdom, så er du god;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så har vi kikhoste i steden, da. Til tross for 95% vaksinasjonsdekning.

Vi har mye mer kikhoste enn feks russerne har.

Skrevet

Nei, men jeg har en vaksinert sønn MED autisme. Men kan opplyse deg om at autismen var til stede lenge før vaksinering. Hvertfall 3 mnd.

Ser noen nevner kikhoste, jeg er vaksinert fra topp til tå som lita, likevel hadde jeg kikhoste som barn. Og jammen fikk jeg ikke kikhoste igjen i våres, høygravid og jævli.

Skrevet

Mennesker med autisme.... Dette er medfødt og er en psykisk lidelse og funksjonshemning.... Det oppstår ikke etter vaksinering men, før.

Skrevet

Fint at du har klart å bevise noe som moderne forskning fortsatt strides om!

Skrevet

Og hva med mer og mer kunstige tilsetningsstoffer i den maten vi dytter i oss som gravide??

Skrevet

Nettopp, og du er garantert ikke noe enestående tilfelle.

Skrevet

En 3-åring kan fint dø av meslinger... Så den må du lenger ut på landet med!!

Skrevet

Hvor lenge er den i kroppen??

jeg fikk min første BCG vaksine som 6 dager gammel. Oldefaren min hadde tuberkolose da jeg ble født.

I 6 kl da tok vi sånn pirketest og jeg hadde det i meg, så jeg slapp unna den sprøyta.. Til alle andres ergelse hehe

men lurer på hvor lenge har man den i kroppen?

Siden jeg ikke har tatt noen siden jeg var 6 dager ?

Er det

1 gang alltid sånn?

Skrevet

Moderne forskning strides ikke om hvorvidt autisme skyldes mmr-vaksinen. det er bred enighet om at vaksinen ikke fører til autisme.

Skrevet

Noe som gjør at en har trodd det kan være vaksinen, er at sympyomene på autisme oppstår ofte rundt tidspunktet/alderen hvor barnet får vaksinen. Dette fordi autisme ikke oppdages så tidlig....

Leste i et innlegg her inne et sted at det ble først oppdaget hos "rike" barn. Og at dette måtte ha sammenheng med at de rike var de første til å vaksinere. Hmmm.. kanskje de rike er de som har hatt råd til å sjekke barna i alle bauger og kanter, også?

Autisme er medfødt, ingen kan få meg til å mene noe annet. Dersom det var vaksinen, så ville der vært et mye større antall autister enn der er nå. Og husk at autisme kommer i mange grader, ikke alt har vært klarlagt og er det vel ikke enda. Aspergers er en form for høyt fungerende autisme, som ikke er enkel å oppdage. Vet en tenåring som nettopp har fått diagnosen. Og de er det nok mange av(de som får vite det sent, OM de i hele tatt blir oppdaget).

Og dersom der er flere tilfeller i den delen av verden som er flinkest til å vaksinere, så kan det også ha sammenheng med typen menneskerase. Ulike raser har noen sykdommer andre raser ikke kan få.

Har selv barn med ADHD, Tourette's og en "liten" form for autisme(mulig det er deler av Aspergers). Innsett at det bare var litt uflaks som gjorde at mitt barn ble født med dette + litt arv. Forstår behovet til foreldre med å finne syndebukken. Men av og til har bare naturen sine luner. Ikke alle kan bli født til det vi gjerne kaller "perfekte".

Skrevet

Man er jo like glad i de autistiske barna sine også, og sørger selvsagt for at også de blir vaksinert!

Skrevet

Jeg ble også vaksinert for kikhoste som baby for babyer og små barn kan dø av kikhoste. Fikk kikhoste både jeg og datteren min da jeg var gravid i 8.mnd med nr to. Det var et helvete det ja. Hun fikk medisiner, det fikk ikke jeg.

Kikhoste blir man ikke immun mot. Babyer og små barn er de som trenger den vaksinen for de kan dø av sykdommen.

Skrevet

autisme erog blir et resultat av vaksinering, det er bevist at vaksiner gir betennelses reaksjon i det limbiskesystem i hjernen som medfører autisme dersom denne delen forblir lite funksjonell.

det er bevist at flere vaksiner kan gi autisme enn mmr, derfor finner man at disse barna viser avvik fra tidligere alder enn 1,5 år, men de får da denne vaksinen og svekkes ofte bare ytterligere slik at det blir opplagt synelig for foreldrene, som ofte har følt at det har vært noe en stund med "den ungen".

det er bevist at 98% av barna wakefiled undersøkte hadde vaksinevarianten i tarmslimhinnene og lymfene der omkring som en kronisk infeksjon.

det er bevist at vaksiner kan gi autisme, men som med alt annet er ikke dette en entydig sannhet, forde ikke alle får det.

det er bevist at autisme opptrer i land som vaksinerer mye, og stiger proposjonalt med vaksinestatistikken.

det er bevist at land som vaksinerer sent eller ikke vaksinerer har forsvinnede lite autisme.

det er bevist at kvikksølv gir nevrologisk skade.

det er bevist at aluminium gir nevrologisk skade.

det er bevist at autisme startet hos overklassen på nøyaktig samme tidspungt som vaksineringen "tok av" for denne gruppa.

det er bevist at det er blitt tilsatt svangerskapshormoner i vaksiner, hvilket medfører tidlig aborter. funn fra filipinene.

det er bevist at alle disse sykdommene var på retur lenge før vaksine ble introdusert.

det er bevist at vasinering har gitt oppbluss av sykdommer kort tid etter innsettelse av vaksine, for deretter å vise samme nedgangs konjunktur som fra før av var realiteten.

det er bevist at det er en stor fordel å ha hatt barnesydommene, ikke bare for individet men også for smfunnet i sin helhet.

det er bevist at den norske stat bruker 98 mill på prevenarvaksine for å forhindre 2-4 dødsfall årlig hos den vaksinerte gruppa.

det er bevist at barn under ti år repreneterer under 10% av gruppa som får fatalt utfall av pneumokokker.

det er bevist at staten naivt lar seg forføre av legemiddelindustrien og punger ut i øst og vest fordi befolkninga velger å ha eksistensiell angst.

vet dere at ved å gi ungene deres lettprodukter (som lettmelk og lettmargarin), samt å overbeskytte de mot sollys så hemmes immunforsvaret betraktelig

vet dere hvorfor tuberkulosebehandinga før bestod av fettrik kost og sollys?

vet dere at frykt og mangel på metta fettsyrer er den største immunologiske trusselen dere har, hjelper fint lite med vaksine da, foruten å mate angsten og det sviktende immunforsvaret deres ytterligere.

Skrevet

Og da venter vi på linken til hvor disse 'bevisene' står.

Skrevet

Ja, hvor finner vi disse bevisene dine?

Tror ikke så veldig på en anonym som legger ut mange "beviser" uten å henvise til seriøse kilder, dessverre.

Og det HJELPER IKKE å henvise til en viss "dr." fra her inne, med sin bok.

Skrevet

jada det kommer, men hver gang noen legger ut liker her, så nekter dere jo uansett, var samme i går med prevenarvaksina og folkehelsinstituttet samt legeforenigens meninger om at tub vaksinen er ubrukelig. så jeg skjønner ikke helt greia med linker, selv de sterkeste kildehenvisninger blir undergravd av frykt her inne. men linker skal bli!!!

Skrevet

"det er bevist, det er bevist.." - kakle, kakle. Hva med å oppgi nøyaktige referanser - når du nå forsøker å fremstille deg selv som "vitenskapelig"...

- Og, hallo i luken, hvis du tror vaksine er (eneste) årsak til autisme så vet du fint lite om forskning på autisme!

Ditt problem er at du ønsker å ha rett. Uansett. Lett å gjenomskue deg.

Skrevet

Det er ikke alltid de samme som ber om linker vet du. Det finnes mange anonyme.

Skrevet

Dryppert som har vært her igjen ser jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...