The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #26 Skrevet 20. september 2008 ja, det er jo du nesten nødt til å tro ;-)
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. september 2008 #27 Skrevet 20. september 2008 Thank you!! Er MEGET happy med min sexy, snille, romantiske, hjelpsomme, gode, trofaste mann, som jenter snur seg etter, men han har kun øyne for meg <3<3 Så jeg tar ikke det så tungt, for vet hva jeg har. Skjønner bare ikke hvor hun henter de dumme påstandene sine fra... er meget glad for at vi feite og utiltrekkende jenter (som frk. Ludrun kaller oss) faktisk kan få de vi vil ha, og ikke nøye oss med restene...
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #28 Skrevet 20. september 2008 Dere får jo restene, men de kreftene kroppen skulle brukt på hjerneaktivitet brukes på forgjeves fettnedbryting, så dere skjønner det kanskje ikke...
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. september 2008 #29 Skrevet 20. september 2008 Akkurat ja. Takk for oppdateringen da
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #30 Skrevet 21. september 2008 Før hun setter seg på fanget kan du bruke en anretning kalt PUTE. Det er en myk ting fylt med vatt, og som regel er den firkantet. Håper rådet hjelper mot din kones spisse rumpeskjelett.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #31 Skrevet 21. september 2008 Jeg syntes det er utrolig frekt av deg å komme her med å fortelle meg hva jeg er og hvor mye jeg elsker min kvinne! Jeg kom inn hit for å få svar og jeg er utrolig glad for at jeg valgte anonymsiden, for enkelte fruer her inne har et ganske så hissig sinn og svarer ganske så irriterende. Et enkelt svar som nei hadde holdt og ikke et avsnitt om jeg virkelig elsker min kone, det er faktisk ganske så frekt av deg anonym 00.43. Jeg hendvendte meg hit fordi jeg trodde..eller lettere sagt hadde et håp om at jeg ville få svar på godt og vondt. Ikke slike beskyldninger som du kommer med.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #32 Skrevet 21. september 2008 Jeg er hi og jeg må ærlig innrømme at dere over er ganske så frekke med å komme med ting som faktisk ikke har noe med tråden å gjøre. Kan ikke dere gå å leke et annet sted og heller gi meg et svar.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #33 Skrevet 21. september 2008 Til dere snille over som har bidratt med gode utspill her til mitt problem. Det er godt å se at det er oppegående kvinner her som faktisk kan ta en mann seriøst uansett spm. Takk for det. Hi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #34 Skrevet 21. september 2008 du har jo fått masse svar, men ønsker jo å operere rævva til dama de, så da må du bare ta det som kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå