Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Har et aldeles så lite problem her som jeg tenkte kanskje dere damer kan hjelpe meg med. Min kone er en flott dame, men hun er ganske så tynn og når hun sitter på fanget mitt(noe hun gjør ofte) så får jeg faktisk vondt i låret mitt. Hvordan bør jeg fortelle henne at enten må hun legge på seg ellers så orker jeg ikke ha henne der. Det stikker veldig altså. Og jeg er dritlei av å veie ordene før jeg sier noe til henne.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 hei..si det rett til henne på en fin måte.. var sånn jeg og før fødsel, og typen sa det til meg noen ganger. syns ikke det gjorde noe mindre hun er veeldig hårsår da ? lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Du får begynne å servere feite sauser og annet godt!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Hei du... Desverre må jeg nok meddele deg at det ikke hjelper med fett på kroppen hvis hun har skarpe "rumpebein"... Jeg har alltid vært sånn og jeg har veid allt fra 50-90kg :-) Får prøve å be henne fordele vekten litt bedre slik at ikke hu trøkker beina ned i låra dine.. Mer vekt gjør nok saken bare verre..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Hei og takk for svar til dere som bryr dere:-) Siden jeg er mann har jeg vanligvis ikke turt å skrive så mye her inne, men fant ut nå at det var en anonymside, noe som passet meg bra. Siden jeg har lest mye her om kroppskirurgi, noe som virker på meg at dere vet mye om. Derfor lurer jeg på en ting, kanskje et merkelig spm, men ta i betrakning at jeg er en mann:-) Er det noe slags kirurgi som går på sliping av rompebein? Dette er faktisk en stor belastning for meg men jeg elsker å ha henne på fanget da. Hva skal en mann gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Du får si på en tøysete måte med et smil om munnen at "fy faen så spiss rumpe du har!! Du må sette deg litt anderledes!" Hun kan da ikke bli sur for det!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Og der forsvant din troverdighet på at dette var et ordentlig innlegg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 ahaha! dessuten er dette forumet for foreldre..altså menn og kvinner
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 hele dib altså,ikke bare anonymforum kunne sikkert mistolkes litt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 Unnskyld meg!!! Men at du har et rompekompleks så trenger du faktisk ikke ta det utover en følelsesmann som meg, ble faktisk ganske lei meg og oppgitt, trodde dere her inne var seriøse jeg, men tydeligvis ikke! Tusen takk for absolutt ingenting, IKKE dere tre første anonyme da, dere var faksisk menneskelige:-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Skaff deg lårmuskler, din spjæling!
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Hvis du ikke liker spissromper så bør du prøve deg på en av tjukkasene her inne i stedet :-) dem er det nok av, og de er nok desperate nok til at du kan velge og vrake!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Doktoren som er tilbake eller?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 Hør her ludde.. At en ting er klinkende klart!!! De damene her inne holder jeg meg LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna.
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 Du får slutte med klagingen din da, og sette litt mer pris på de deilige spisse beina hennes! Alternativet er fleskeromper! Sytemenn=kjerringer
guttebassen Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 Smiler bare med deg ludder.. Du er rimelig rett frem og direkte. Liker sånt jeg.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. september 2008 #18 Skrevet 20. september 2008 hvorfor er store jenter desperate?? jeg er stor!! og har ikke vært spesielt desperat i valg av mannfolk? har fått og hatt det jeg ønsker meg... rare ting.. jaja... som svar til HI, tror bare du skal innfinne deg i at hun har den rompa hun har... desutten er det jo bare å si: rompa de er hard/spiss/whatever, kan du bytte side?? lykke til
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #19 Skrevet 20. september 2008 Like mennesker tiltrekkes hverandre. Du har jo bare valgt i de du har sjans å velge i, hehe... Takk guttebassen ;-)
M by M Skrevet 20. september 2008 #20 Skrevet 20. september 2008 Jeg har samme problem. Har spiss rompe ;-) Men har skjønt det selv etter at mer enn en mann har klagd på at han fikk vondt i låret, så jeg har tatt hintet og plasserer meg ikke slik lenger. Det er jo bare å si det rett ut at du får vondt når hun sitter slik og plasser henne på en måte som gjør at du ikke fåt vondt så hun skjønner at du gjerne vil ha henne der bare ikke i en stilling som gjør vondt for deg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #21 Skrevet 20. september 2008 Du kan si: Kjære, jeg elsker å ha deg på fanget, men kan du heller sette deg slik (så viser du henne). Var bare litt vondt i låret...
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. september 2008 #22 Skrevet 20. september 2008 Like? haha, den var god...han er ikke stor om det er det du mener... jeg tiltrekkes overhodet ikke av store menn... trangsynt er du i allefall...
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #23 Skrevet 20. september 2008 Det er du som er trangsynt som tror jeg bare snakker om fedme, han er vel utiltrekkende på andre måter :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #24 Skrevet 20. september 2008 Det var da djevelsk hvor spydig det går an å bli. Du går jo igjen med det der syrlige kommentarene dine overalt! Vil faktisk gå så langt (eller kort) som å kalle deg direkte FREKK! Jeg er ikke den samme som over, men er selv stor, og har en meget kjekk og god mann. Han hadde ingen problem med å få hvem det skulle være. Men han valgte meg. Går an å se beyond utseende da. Og man kan være kjempetiltrekkende selv om man er litt stor!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #25 Skrevet 20. september 2008 Så du vil at din kone skal gå gjennom en omfattende operasjon, slik at du kan ha henne sittende på fanget ditt uten at du får smerter? En operasjon som ikke eksisterer btw. Om hun trener og tar masse knebøy, får hun sterke rumpemuskler og det vil bli bedre for deg å henne på fanget ditt. Om du er villig til at hun skal måtte opereres, elsker du henne ikke nok. Om du i det hele tatt er mann, siden dette innlegget virket urealistisk og dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå