Gå til innhold

tilby en venninnes barn morsmelk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI, du kunne vært min venninde når jeg fikk mine barn:)

Jeg hadde ivertfall satt stor pris på både deg og melken din:)

Men jeg er ikke så veldig var av meg da,så om det er det riktige å gjøre for din venninde er ikke godt å si.

Men tanken er uansett utrolig god:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke, du sa selv at mm er best og at mme er en GOD nr 2........

Jeg sa at hun prøvde å gi barnet det beste når hun kunne.

Skrevet

hehe... du kan jo ikke si nei til at JEG synes du formulerte deg dårlig, jeg synes det. At du ikke synes det er jo din sak. Greit, i bunn og grunn mener vi sikkert det samme, du måtte bare legge strekt trykk på hvor viktig denne morsmelken er først og jeg er overfølsom ifht det, det skal jeg gladelig innrømme. Det var en dårlig kombinasjon.

Skrevet

Da bør du først undersøke med sykehuset for melken til nyfødt er annerledes sammensatt enn melken som produseres til eldre unger. Du bør vel også teste melken din.

Skrevet

Jeg ville spurt henne, på en måtte som passer henne å bli spurt på (?)

Du kan jo feks si som du skrev her at du har fryseren full av melk, og også forklare bare sånn i tilfelle hvor lang tid den er holdbar i fryseren slik at hun ikke tror den er gammel altså.

Du kan jo tilby henne melken, så langt det rekker.

Jeg hadde tatt imot selv, jeg hadde blitt ortlig takknemlig, for jeg ville om mulig gitt barnet mitt mm så lenge det var mulig... Selv om det ikke var fra meg selv.

Så spør du.

Skrevet

koselig å høre at en del av dere hadde satt pris på det.:)

Skal høre med sykehuset om hvordan det er med å gi melk til andre som noen her nevnte og evt om det må testes og slik...

Skrevet

Hvis jeg ikke hadde kunnet ammet så hadde jeg ble kjempe glad hvis ei venninne hadde tilbudt ungen min morsmelk.Super venninne ville jeg tenkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...