Gå til innhold

Hello=)

Mamma_til_isabella

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte ta blodprøve annen hver uke de første mnd så en gang pr mnd til nå. For å sjekke at ikke hcg nivået steg. Hadde det steget måtte jeg ha tatt en kur cellegift. Men det slapp jeg heldigvis.....Å glad er jeg for det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo veldig bra. Så nå har du fått klarsignal for å begynne å prøve igjen? Har de sagt noe om sjangsen for å oppleve det igjen?

Den er vel kanskje forsvinnende liten ettersom det er så uvanlig?

Skrevet

Hehe ja det er som å¨vinne i lotto å det er jo ytterst sjeldent eller hva?hehe

Egentlig får jeg ikke begynne å prøve igjen før slutten av oktober...men siden prøvene har vært 0 de siste mnd gir jeg meg selv lov. Skal gifte meg i desember så hadde vært hyggelig med en liten hemmelighet i magen:)

Skrevet

å gratulerer! Så morsomt da! Er litt giftesyk jeg. Men blir nok en stund til vi gifter oss... Jeg kunne godt giftet meg før jeg fikk gravidmage, men har ikke lyst å ha en diger mage på bryllupsdagen. Så vi venter nok til etter jeg er ferdig med graviditet og amming... Så får jeg vente å se om han frir på ett eller annet tidspunkt...

Jeg har en venninne som er gravid, så har veldig lyst å bli det med en gang nå, så vi kan få de litt tett... Hadde vært så koselig å hatt noen å trille sammen med og slikt. Hadde ingen da jeg fikk nr 1. Så er kanskje litt av grunnen til at jeg "stresser" litt her...

Skrevet

Ja,det er alltid hyggelig å gå fler sammen:)Ingen av mine venninner som skal ha barn nå så blir litt stusselig.....

Men men så er hyggelig å snakke litt med folk her i samme situasjon.

Giftesyk ja hehe.....han frir nok skal du se....Ja,greit å bli ferdig med graviditet og alt det der. Skulle egentlig utsette vårt siden vi skulle ha barn i oktober men så gikk det jo galt så vi kjører på:)

Har dere vært sammen lenge?:)

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år, og bodd sammen i 5. Enn dere?

Jeg har sagt at jeg kommer til å fri neste skuddårsdag hvis han ikke har gjort det til da, hehe. Han kan jo finne på å si nei da, men det tror jeg ikke...

Man kan jo altids bli kjent med noen som får barn i samme tiden på babytreff o.l. Jeg var en del på sånne treff, men er litt sjenert av meg, så ble ikke ordentlig kjent med noen heller.

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 år og bodd sammen ca hele den perioden. KJøpte leilighet sammen i april:)

Tøff du hehe......

Ja,det er sant men er litt sjenert av meg jeg også. Men det er blitt bedre med årene etter jeg begynte å jobbe som flyvertinne så har jeg blitt ganske så utadvent av meg vil jeg si....Merkelig hva ting gjør med en...

Skrevet

Jeg har jo også vært i yrker hvor jeg har hatt med mennesker og gjøre. Men jeg synes det er noe annerledes når det er privat... Spesielt sliter jeg hvis den jeg prater med er litt sånn som meg, da blir det ofte pinlig taushet...

Men merkelig nok hvis jeg snakker med en utadvendt person, så merker jeg at jeg blir åpnere også... Kan skravle i vei da...

Skrevet

Slik skal det låte:)

Hva heter det lille vidunderet deres da?:)

Skrevet

Jeg velger å ikke nevne noen navn. Har ikke lyst å bli gjenkjent på dette stadiet egentlig... Vil at færrest mulig skal vite at jeg er prøver...

Takk for praten :-) skal køye nå. Vesla pleier å våkne i 7 tia, så da er det nok morgen for meg også... Savner å sove lenge i helgene. Er veldig b-menneske.

God natt :-)

Skrevet

Ok,skjønner:)

Du får ha en riktig god natt og lykke til med prøvingen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...