Gå til innhold

Livet er faen meg ikke en dans på roser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk anonym 19.06.

Du sa en del ting som er essensen i livet. Vi får leve livet mens vi kan, plutselig er det borte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen hjertelig takk for alle gode ord og klemmer. (Jeg pleier jo egentlig å være litt kranglete:o))

Vi er ved godt mot og håper det beste..

Skrevet

Det er litt sånn at hvis noen nær meg skal bli syk, så håper jeg at det blir meg...Da føler jeg at jeg har mer kontroll,- liksom...hvis dere skjønner...Nå har pappa hatt ondartet kreft to ganger da (ulike typer t.o.m ) men blitt frisk begge ganger, bestemor døde av kreft, tanta mi har nettopp blitt erklært frisk av brystkreft så vi har da noe...Men av motgang blir man sterk, og det er "enklere" å takle hver gang,- særlig når det har gått bra.

I en situasjon som du er så må du bare ta det som det kommer, la følelsene komme,- eller ikke stress om de "riktige" ikke kommer.... Din mor er trolig mye roligere ovenfor dette enn deg, det er hun som har " kontrollen" her... Og hun er sikkert glad det er henne og ikke deg f.eks ...:o)

Lykke til

Skrevet

Jeg har akkurat pratet med henne og hun er rolig, skremmende rolig.

Men det har hun vært før også...

Jeg tenker positivt og kun positivt nå men takk for innlegget ditt:o)

Skrevet

Livet tar noen uante vendinger iblant, det er det ingen tvil om.

Jeg sitter her selv, og er halvveis i strålebehandlinga. Har operert i brystet og vært igjennom cellegift. Og jeg er alenemor for verdens mest strålende gutt på 14. mnd.

Det jeg vil si er at det er kaos de første dagene etter at man har fått en sånn beskjed. Men så, på et merkelig vis, så går det seg til. Så føler man seg så godt ivaretatt av de rundt seg at man begynner å slappe av. Og tankene på det utenkelige skyves bort.

Det er ingen som vet hva morgendagen bringer. Og man må huske å leve mens man gjør det.

Jeg sender positive tanker din vei :-).

Skrevet

Huff.. Det høres ikke bra ut. Jeg vet hvordan det føles å miste noen. Men jeg har flere i familien med brystkreft, og der er fokuset på å bli frisk.

Man har kommet langt i behandlingen av brystkreft. De aller fleste blir bra igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...