Gå til innhold

noen her som er positive til innføring av "alkoholfrie dager"

Anbefalte innlegg

Skrevet

refererer til tabloid som gikk tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hvorfor ikke ... :)

Skrevet

alle mine dager er alkoholfrie - så det funker det :-)

Skrevet

Hva var det? Høres ut som noe jeg ville syns var en god idè i allefall;o)

Skrevet

Jeg lurer å på hva de sa

Skrevet

krav/forslag fra muslimer om forbud mot å drikke alkohol på faste dager. de synes drikkepresset blir for stort. gjelder altså utesteder og restauranter. ler meg skakk i hjel....

Skrevet

Faste dager som i hver mandag? Latterlig. På hvilken måte blir drikkepresset for stort da?

Skrevet

Nå drikker jeg veldig sjeldent, så for meg ville det neppe ha blitt noe problem. Men synes det høres direkte latterlig ut at man skal ha såkalte alkoholfrie dager hehe, hvorfor i all verden skal man bestemme sånt for folk da? Er da NULL problem å gå ut uten å drikke alkohol¨! ærlig talt, jeg drikker stort sett cola og føler ikke at jeg blir sett på som noen freak av den grunn.

Skrevet

Det er kanskje ikke rette vei å gå nei, selv om mange definitivt kunne hatt godt av å ha noen "hvite dager";)

Selv var jeg total avholds i flere år, noen blir jo usikre på de som ikke drikker, men folk flest har vel mer enn nok med seg selv skulle jeg tro.

Skrevet

Nei det høres helt idiotisk ut.

Liker å nyte vinen min akkurat når det passer meg jeg!!!

Skrevet

mener jeg og. de som vil drikke vin til maten bør da få gjøre det. hvis de føler seg så "utenfor" av å drikke cola, får de jammen spise ett annet sted. for ikke å snakkke om all omsetning som hadde gått tapt. hadde aldri funket, aldri i verden.... er da måte på hva slags krav noen av de skal stille, når de attpåtil mener at nasse nøff og ole brum leker ikke bør være i barnehagen. ble helt oppgitt, nesten sint. er selvsagt ikke snakk om alle muslimer, men noen grupper, nok til at tabloid velger og omtale temaet.

Skrevet

nettopp, og de fleste drikker faktisk med måte når de er ute og spiser middag osv.

Skrevet

Jeg ser ikke noen grunn til at andre skal bestemme når jeg, en dame på snart 28 år, skal kunne drikke alkohol eller ikke.

Så ikke programmet, men om forslaget kom fra muslimer provoserer det meg faktisk litt. Vi er ikke et muslimsk land!

Skrevet

Her i huset burde vi heller innføre noen "alkoholdager"..... For her blir rødvinen gammel og barskapet samler støv.....

Noen som vil ha litt alkohol, så vi kan blir kvitt litt?????

Skrevet

Ikke positiv.

Hvis jeg forstod det rett; muslimene her til lands mener at vi burde innføre såkalte alkoholfrie dager for ALLE?!

Hjelpes..

Skrevet

ja, de drikker jo ikke. men føler visst presset. blir karftig provosert, men en glede er jo at dette ALDRI kommer til¨å bli aktuelt.

Skrevet

Hva slags drikkepress har jeg gått glipp av denne gangen? Jeg har ikke smakt alkohol siden juni. Og ikke har jeg savnet det heller.

(Nei, jeg er ikke gravid, hvis noen trodde det)

Skrevet

ja gjerne:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...