victomalia Skrevet 19. september 2008 #26 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer masse!! Kjempekoselig nyheter. Hvordan tok pappaen det i går?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. september 2008 #27 Skrevet 19. september 2008 GRATULERER SÅ MYEEE=) ååå så koselig! Jeg lurer også på om du hadde super neg tester før? Hvordan tok pappaen den?? Å teste tapen til speilet var jo helt genialt, det skal jeg også gjøre hvis jeg er gravid nå Har ikm mellom 24-26 (tydeligvis) og svidde av en test i dag tidlig-- neg selvsagt.. Hvordan føles det i dag da? Så spennende og moro a gitt!! =))))
Dotten Skrevet 19. september 2008 #28 Skrevet 19. september 2008 Så gøy. Gratulerer så masse og lykke til. Venter spent på oppdatering fra hvordan din mann reagerte! He, he. Fnis!
wowo Skrevet 19. september 2008 Forfatter #29 Skrevet 19. september 2008 Hei Takk igjen for gratulasjoner!!! Har nok en veldig glad pappa her. Han kom hjem veldig sent i går, og syntes at han hadde hatt fått en SÅ koslig og bra bekjed på speilet. Han hadde ikke villet vekke meg, da jeg sov så tungt, men jeg våknet og da var det masse kos og klem. I dag tidlig gikk vi bare å smilte (pleier å være veldig morgenstemning her) og har ennå ikke kastet testen:)Mannen min har vært så søt i dag, er å kjøper mat og leier film til oss nå. Er forsatt litt satt ut og har begynt å undre på MASSE ting.. Ifht. tester, ja alle var SUPER negative før cb.dig. I dag tidlig tok jeg en billig test, og da var det en svak strek, så den slo ut i dag, men ikke på onsdag... Vi gjerne at dere skal bli med over i 1 tri. Skal sende masse babystøv:) Nå er det mat og film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå