Gå til innhold

Måtte bare test, og gjett er gravid:):):):):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svidd av mange billige gravid-tester denne uken, med neg. resultat, senest i går.... Men el-testene har vist stigning;) har hatt masse symptomer, som jeg har tenkt er nok ikke noe, bare ønske tekning.

Satt å surfet her og fikk bare så trange til å ta CB digetal, sjekket kontoen (for å være sikker på at jeg fortsatt kunne kjøpe flere cb digetal). Så inn på badet, åpnet pakken( som et barn på julaften med gaver), tisset la den på badet og satt med ned i stuen. Tenkte masse på at nå må jeg ikke bli skuffet er jo usikker på IKM. Inn på badet, på den stod det GRAVID:) JIPPI.....................

Men en ting, mannen er på guttekveld, og jeg er sikkert i seng når han er hjemme... Hvordan skal si det??? Noe tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Hva med å teipe testen på baderomsspeilet hihi....den viser vel gravid i 24 timer eller no :-)

Skrevet

WOOOOOOOW, gratulerer! Når var det du hadde IKM?

LYKKE til videre!

Klem

Skrevet

Åååå.....gratulerer MASSE wowo :o) Det fortjente du!! Så da var det på tide med en G-test da ja...hehe:)

Håper jeg kan følge etter deg inn på 1 tri teste mnd...

Hva tenker du nå?!

Skrevet

å gratulerer så utrolig masse!!:) du må være verdens gladeste nå:):) når har du ikm lurer jeg også på? kanskje du kunne kjøpt ham en liten babysokk i en søt innpakning og gitt ham i morgen til middagen;) hehe..den med testen på speilet var jo ganske søt og da;)klem

Skrevet

Gratulerer så mye ;-)

Hvordan du skal si det??

Han var på guttekveld sa du?

Ta et bilde av den pos. graviditetstesten med mobilen og send den til han på MMS...

Skrevet

så morsomt da :)

GRATULERER SÅ MYE !!!!!!!

lykke til videre :)

Skrevet

Ååå, gratulerer!!!!

Jeg testet også positiv i dag...dog en svaaaak strek, så jeg tør ikke juble før jeg får et klart og tydelig resultat. :)

Jeg synes den med å teipe testen på speilet var helt genial !

Lykke til med graviditeten! Håper jeg følger etter deg til 1.trimester ... :)

Skrevet

Hei

Takk takk:) Sitte i sofaen og smiler og er så klar for å fortelle, så den med sokken var en god ide, men klarer aldri i verden å vente til i morgen ettermiddag.( Han hadde sett på meg at det var noe også). Bilde på telefon, tror han kommer til å tape penger på guttkveld med poker da... Kan ikke risikere det. Men å tape den på speilet, det gjør jeg;) Tihi...

Når ikm er, tja, gammel syklus(26) i går, etter forrige syklus (29) lørdag, når jeg fikk første neg el-test og 14 dager etter ikke før tirsdag......

Mamma til gullet.... Gratulere til deg, kjekt å få noen å slå følge med over til 1 t.

Amia: når blir vinduene å stå åpent hele dagen på jobben;)

Til dere andre, dere er vel der dere også snart?!?!

Skrevet

Vinduene står på vidt gap wowo --- SEND BABYSTØV :o) Hihi..

Skrevet

Gratulerer så masse:)))

Ideen om å teipe testen på speilet var jo helt konge:D

Lykke til:D

Skrevet

Hurra !!!! Gratulerer så masse og ha et fantastisk svangerskap :-)))

Skrevet

gratulerer ;)

hva med å legge testen på puta hans... så ser han den når han legger seg..

Skrevet

Åh gratulerer så mye til deg!! Lykke til videre:D

(tester er kjøpt inn her og, får se når jeg tør og sjekke...)

Skrevet

gratulerer så mye og lykke til videre

Skrevet

Gratulerer sp mye!! Og lykke til videre:D

Skrevet

Hei

Takk igjen for mange gratulasjoner, er så hyggelig her inne:)

Nå er jeg klar for køya. Testen er tapet på baderomspeilet og over der står det "til pappaen min":) Tror jeg kommer til å slite med å få sove:)

Kan oppdatere i morgen, hvordan reaksjonen ble:)

Skrevet

SÅ SØTT =D =D

Skrevet

Nommen....:o) Tenk deg han blir glad!! Gleder meg til å høre reaksjonen:)

Skrevet

det blir jo bare dritbra!! gratulerer wowo!! :) jeg satser på å joine deg i første tri neste måned............ ;)

Skrevet

Gratulerer så masse=) du er vel verdens lykkeligste kan jeg tenke meg=)

Håper jeg komme etter deg snart!!!

Knallbra med testen på speilet,masse lykke til=)

Skrevet

gratulerer:) så morsomt med testen på speilet:) hihi...

lykke til videre!!

Skrevet

Först og fremst: gratulerer!!!! Måste kännas helt fantastiskt=)

Så till min lilla fråga: testen/testerna du tog dagen/dagar innan positivt test va de super negativa el skymtade du ett streck? Försöker finna en liten liten chans att negativt (super negativt) test kan om några dagar vara positivt=)

Ha en fantastisk dag å ge oss en uppdatering på din samboers reaktion=)

Kram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...