wowo Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg har svidd av mange billige gravid-tester denne uken, med neg. resultat, senest i går.... Men el-testene har vist stigning;) har hatt masse symptomer, som jeg har tenkt er nok ikke noe, bare ønske tekning. Satt å surfet her og fikk bare så trange til å ta CB digetal, sjekket kontoen (for å være sikker på at jeg fortsatt kunne kjøpe flere cb digetal). Så inn på badet, åpnet pakken( som et barn på julaften med gaver), tisset la den på badet og satt med ned i stuen. Tenkte masse på at nå må jeg ikke bli skuffet er jo usikker på IKM. Inn på badet, på den stod det GRAVID:) JIPPI..................... Men en ting, mannen er på guttekveld, og jeg er sikkert i seng når han er hjemme... Hvordan skal si det??? Noe tips??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så mye!!! Hva med å teipe testen på baderomsspeilet hihi....den viser vel gravid i 24 timer eller no :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 WOOOOOOOW, gratulerer! Når var det du hadde IKM? LYKKE til videre! Klem
Amia Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Åååå.....gratulerer MASSE wowo ) Det fortjente du!! Så da var det på tide med en G-test da ja...hehe:) Håper jeg kan følge etter deg inn på 1 tri teste mnd... Hva tenker du nå?!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 å gratulerer så utrolig masse!! du må være verdens gladeste nå:) når har du ikm lurer jeg også på? kanskje du kunne kjøpt ham en liten babysokk i en søt innpakning og gitt ham i morgen til middagen;) hehe..den med testen på speilet var jo ganske søt og da;)klem
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så mye ;-) Hvordan du skal si det?? Han var på guttekveld sa du? Ta et bilde av den pos. graviditetstesten med mobilen og send den til han på MMS...
GoodFeeling Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 så morsomt da GRATULERER SÅ MYE !!!!!!! lykke til videre
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Ååå, gratulerer!!!! Jeg testet også positiv i dag...dog en svaaaak strek, så jeg tør ikke juble før jeg får et klart og tydelig resultat. Jeg synes den med å teipe testen på speilet var helt genial ! Lykke til med graviditeten! Håper jeg følger etter deg til 1.trimester ...
wowo Skrevet 18. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2008 Hei Takk takk:) Sitte i sofaen og smiler og er så klar for å fortelle, så den med sokken var en god ide, men klarer aldri i verden å vente til i morgen ettermiddag.( Han hadde sett på meg at det var noe også). Bilde på telefon, tror han kommer til å tape penger på guttkveld med poker da... Kan ikke risikere det. Men å tape den på speilet, det gjør jeg;) Tihi... Når ikm er, tja, gammel syklus(26) i går, etter forrige syklus (29) lørdag, når jeg fikk første neg el-test og 14 dager etter ikke før tirsdag...... Mamma til gullet.... Gratulere til deg, kjekt å få noen å slå følge med over til 1 t. Amia: når blir vinduene å stå åpent hele dagen på jobben;) Til dere andre, dere er vel der dere også snart?!?!
Amia Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Vinduene står på vidt gap wowo --- SEND BABYSTØV ) Hihi..
floga har endelig fått spire Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så masse:))) Ideen om å teipe testen på speilet var jo helt konge:D Lykke til:D
Sonata08 Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Hurra !!!! Gratulerer så masse og ha et fantastisk svangerskap :-)))
Shiny84 Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 gratulerer hva med å legge testen på puta hans... så ser han den når han legger seg..
Allegra -med gullspira- Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Åh gratulerer så mye til deg!! Lykke til videre:D (tester er kjøpt inn her og, får se når jeg tør og sjekke...)
monkri mamma til 4 Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 gratulerer så mye og lykke til videre
Allegra -med gullspira- Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer sp mye!! Og lykke til videre:D
wowo Skrevet 18. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 18. september 2008 Hei Takk igjen for mange gratulasjoner, er så hyggelig her inne:) Nå er jeg klar for køya. Testen er tapet på baderomspeilet og over der står det "til pappaen min":) Tror jeg kommer til å slite med å få sove:) Kan oppdatere i morgen, hvordan reaksjonen ble:)
Amia Skrevet 18. september 2008 #19 Skrevet 18. september 2008 Nommen....) Tenk deg han blir glad!! Gleder meg til å høre reaksjonen:)
**micke** Skrevet 18. september 2008 #20 Skrevet 18. september 2008 det blir jo bare dritbra!! gratulerer wowo!! jeg satser på å joine deg i første tri neste måned............
*mitt største ønske* Skrevet 18. september 2008 #21 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så masse=) du er vel verdens lykkeligste kan jeg tenke meg=) Håper jeg komme etter deg snart!!! Knallbra med testen på speilet,masse lykke til=)
påtjukken Skrevet 18. september 2008 #22 Skrevet 18. september 2008 gratulerer:) så morsomt med testen på speilet:) hihi... lykke til videre!!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 19. september 2008 #23 Skrevet 19. september 2008 Först og fremst: gratulerer!!!! Måste kännas helt fantastiskt=) Så till min lilla fråga: testen/testerna du tog dagen/dagar innan positivt test va de super negativa el skymtade du ett streck? Försöker finna en liten liten chans att negativt (super negativt) test kan om några dagar vara positivt=) Ha en fantastisk dag å ge oss en uppdatering på din samboers reaktion=) Kram
Minnie_Moon Skrevet 19. september 2008 #24 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer så mye og lykke til :-)
Gjest Skrevet 19. september 2008 #25 Skrevet 19. september 2008 Så heldig du er,) Gratulerer så masse!! Kos dere med spira!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå