Gå til innhold

Balooa with the pretty blue bear balloons!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ glemmer du vesentlige ting, turbo.... Det er meeeeget viktig at det er o-boy å ikke nesquik. Da blir det gutt nemlig.

Også MÅÅÅÅÅ det være mickro pop... ikke noe annet.. da blir det fort jente.. Også må en også spise sjokolade hver kveld mellom kl 19 og 21... da får man også jente...

Nugatti på brødskive mellom 1130 og 1230 er også sikker vinner for jente... har du nugatti på skivene andre tidspungt får du en gutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte en viktig ting til... Dersom du vil ha jente er det veldig viktig å se "Skal vi danse" og "Jakten på kjærligheten". Men vil du ha gutt så bør du se "Top Model" og alle program som Jan Thomas er med i

Skrevet

OI! I følge disse reglene så er det jammen meg 50/50 for at vi får jente eller gutt!

Sist fikk vi jo gutt, og da hadde vi oss midt på natta etter en meget fuktig kveld på byen. Så det er nok en sikker vinner om man prøver på gutt!

Skrevet

GUUUDAMEIIII, jeg takler ikke kjønnspresset!!

Griet at det ikke skal ligge på meg at det går, men man kan da få presentasjonangst for mindre! ;-p

Skrevet

AV mindre...ærlig talt! Hihi, by the way, my main man har en rosa preferanse til neste...vet ikke helt om jeg gidder det -med alle hormoner det innebærer ;-)

Balooa: Beklager på mitt sterkeste og dypeste at jeg tok monopol på tråden DIN ;-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...