Turid Laila Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 For å svare på spørsmålet ditt. Jepp, sitter den nå, så sitter den. Hvis ikke venter vi til våren igjen, nærmere bestemt april =)
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hørt om privatpost?
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 HÅKKY!!! Er du prøvende?! Stas-aktig;-) Du og Japp skal liksom gå gravide og barbeint inne her til samans nå da. Da MÅ det jo bli action her inne ;-p
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Har du hørt om å holde deg unna ting du ikke har noe med?
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Jepp! Bare plutselig fant på at det skal vi! Men, som sagt, sitter den ikke nå i første pp, så venter vi til april igjen
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2008 Ja! Åssen gjetta du det a?
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Et toi aussi, Turbo??! Hva skjer her egentlig?
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2008 Hva som skjer? Frisk slår Lørenskog i serieåpningen =) as we speak.
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Så det er litt sånn vinn eller forsvinn,lizzzm, hehe... Ærlig talt, ble redd jeg mått kjøre to tette bare for å henge med jeg nå altså ;-p Hvorfor nå eller april? Har du bursdagpreferanser;-)?
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2008 Hehe ja. Sitter'n nå så havner h*n midt i bursdagskaoset. Alle hr jo bursdag i mai, juni og juli! Men det får gå, jeg vil jo ha to år ca. mellom de, men samboeren ville gjerne ha tre år mellom. Og for at en eventuell ny baby ikke skal få bursdag så sent på året så venter vi til april igjen. Får bare satse på at det går rimelig kjapt.
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Aha...er det det som skjer ja! Trodde Turbo også prøvde å få noen boller i ovnen, jeg...
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Hahaha, det er som om jeg skulle sagt det selv. Var akkurat sånn mnd-regning det gikk i her og;-). Vår satt tvert, så da får vi håpe det samme gjelder deg da! Løkke te :-D
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. september 2008 Å ja. Ja det kan jo hende det og! Kunne godt tenkt meg to boller og, men det tror jeg byr på litt logistikk problemer
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. september 2008 Takk takk, jeg VET hvor kjipt det er å ha bursdag i desember, så satser heller på januar/februar da.
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 Hehe, skjønner hva du mener, ja... Vi sitter litt på gjerdet, vi...ang om de vi har holder eller om vi skal prøve på en til om ikke altfor mange årene. Men...hmm...må passe på, vettu...er vel nærme å bli ei sånn gammalmamma i følge bimmerne, så det spørs om det ikke får holde med de vi har ;-)
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 18. september 2008 Jeg har lyst på tre, men det får vi se om vi orker etter at nummer to har kommet. Men det er jo nå det er gøy! når han begynner å bli litt stor. Huff, gammelmamma ja, det kan man jo ikke være. Fysj! BTW. Frisk vant!
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #18 Skrevet 18. september 2008 Heia Frisk....? Kan ikke hockeyterminologien desverre...hehe. Jeg kunne godt tenkt meg tre jeg og, MEN...tror jammen ikke jeg orker å gå gravid tre ganger altså...hehe..har det litt for friskt i minnet enda.
Turid Laila Skrevet 18. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 18. september 2008 Kjenner til den! Jeg har ikke lyst til å gå gravid, ever, jeg da, men man må jo nesten det... Hehe
AndreVonDrei Skrevet 18. september 2008 #20 Skrevet 18. september 2008 Sier du det...hmmm...jeg som trodde de skulle ha et massivt høstsalg på pent brukte, velpleide, snille-som-dagen-er-lang bebisser? Filler'n! ;-p Får nesten finne meg en surrogat til den potensielle nr 3, tror jeg...Dessuten vil mannen min ha kjønnsgaranti denne gangen, hihi -DEN er lett!
Patetica fåkksi Skrevet 19. september 2008 #21 Skrevet 19. september 2008 Å hei! Etter 19 svar er det vel på tide at JEG, som omtales i overskriften, sier noen ord? Dette er jo reine skrævletråden, så hvorfor skal jeg bryte lykken.. hvis du blr smelt på tjukka nå så kommer ungen i mai ca..? Jeg vil ikke kalle en augustkladd for en som er født "seint på året" ..?!
Turid Laila Skrevet 19. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 19. september 2008 Nei, det er forsåvidt sant. Men kommer'n i august eller september betyr det at jeg må gå veldig gravid på sommeren. Og jeg er ikke like glad i varmen da
Turid Laila Skrevet 19. september 2008 Forfatter #23 Skrevet 19. september 2008 Kjønnsgaranti? Hva ønsker han seg da? Han er vel klar over at det er HAN som bestemmer kjønnet? ;-)
Patetica fåkksi Skrevet 19. september 2008 #24 Skrevet 19. september 2008 Det er bare å skrive på skravle; "Damerrr! Dere som har gutt, når på dagen hadde dere sex?"
Gjest Skrevet 19. september 2008 #25 Skrevet 19. september 2008 For å få kjønnsgaranti må du gjøre dette: Jente: ha sex FØR kl 6 om morran. Gjerne etter å ha spist 3 boller og et glass o-boy til frokost, skylt ned med 1 dl tran Gutt: da bør man ha sex helst mellom kl 14 og 17 på hverdager. Ikke i helgene, for da kan man risikere at det blir jente (tross for at man ikke har seg før etter kl 6) Man bør spise popcorn regelmessig, og helst starte graviditetstestingen 4 timer etter eggløsningen. Bare for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå