Gå til innhold

Balooa with the pretty blue bear balloons!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt. Jepp, sitter den nå, så sitter den. Hvis ikke venter vi til våren igjen, nærmere bestemt april =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om privatpost?

Skrevet

HÅKKY!!! Er du prøvende?! Stas-aktig;-)

Du og Japp skal liksom gå gravide og barbeint inne her til samans nå da. Da MÅ det jo bli action her inne ;-p

Skrevet

Har du hørt om å holde deg unna ting du ikke har noe med?

Skrevet

Jepp! Bare plutselig fant på at det skal vi! Men, som sagt, sitter den ikke nå i første pp, så venter vi til april igjen :)

Skrevet

Et toi aussi, Turbo??!

Hva skjer her egentlig?

Skrevet

Hva som skjer? Frisk slår Lørenskog i serieåpningen =) as we speak.

Skrevet

Så det er litt sånn vinn eller forsvinn,lizzzm, hehe...

Ærlig talt, ble redd jeg mått kjøre to tette bare for å henge med jeg nå altså ;-p

Hvorfor nå eller april? Har du bursdagpreferanser;-)?

Skrevet

Hehe ja. Sitter'n nå så havner h*n midt i bursdagskaoset. Alle hr jo bursdag i mai, juni og juli! Men det får gå, jeg vil jo ha to år ca. mellom de, men samboeren ville gjerne ha tre år mellom. Og for at en eventuell ny baby ikke skal få bursdag så sent på året så venter vi til april igjen. Får bare satse på at det går rimelig kjapt.

Skrevet

Aha...er det det som skjer ja!

Trodde Turbo også prøvde å få noen boller i ovnen, jeg...

Skrevet

Hahaha, det er som om jeg skulle sagt det selv. Var akkurat sånn mnd-regning det gikk i her og;-).

Vår satt tvert, så da får vi håpe det samme gjelder deg da!

Løkke te :-D

Skrevet

Å ja. Ja det kan jo hende det og! Kunne godt tenkt meg to boller og, men det tror jeg byr på litt logistikk problemer :P

Skrevet

Takk takk, jeg VET hvor kjipt det er å ha bursdag i desember, så satser heller på januar/februar da.

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener, ja...

Vi sitter litt på gjerdet, vi...ang om de vi har holder eller om vi skal prøve på en til om ikke altfor mange årene.

Men...hmm...må passe på, vettu...er vel nærme å bli ei sånn gammalmamma i følge bimmerne, så det spørs om det ikke får holde med de vi har ;-)

Skrevet

Jeg har lyst på tre, men det får vi se om vi orker etter at nummer to har kommet. Men det er jo nå det er gøy! når han begynner å bli litt stor.

Huff, gammelmamma ja, det kan man jo ikke være. Fysj!

BTW. Frisk vant! :D

Skrevet

Heia Frisk....? Kan ikke hockeyterminologien desverre...hehe.

Jeg kunne godt tenkt meg tre jeg og, MEN...tror jammen ikke jeg orker å gå gravid tre ganger altså...hehe..har det litt for friskt i minnet enda.

Skrevet

Kjenner til den! Jeg har ikke lyst til å gå gravid, ever, jeg da, men man må jo nesten det... Hehe

Skrevet

Sier du det...hmmm...jeg som trodde de skulle ha et massivt høstsalg på pent brukte, velpleide, snille-som-dagen-er-lang bebisser? Filler'n!

;-p

Får nesten finne meg en surrogat til den potensielle nr 3, tror jeg...Dessuten vil mannen min ha kjønnsgaranti denne gangen, hihi -DEN er lett!

Skrevet

Å hei!

Etter 19 svar er det vel på tide at JEG, som omtales i overskriften, sier noen ord?

Dette er jo reine skrævletråden, så hvorfor skal jeg bryte lykken.. hvis du blr smelt på tjukka nå så kommer ungen i mai ca..? Jeg vil ikke kalle en augustkladd for en som er født "seint på året" ..?!

Skrevet

Nei, det er forsåvidt sant. Men kommer'n i august eller september betyr det at jeg må gå veldig gravid på sommeren. Og jeg er ikke like glad i varmen da :P

Skrevet

Kjønnsgaranti? Hva ønsker han seg da? Han er vel klar over at det er HAN som bestemmer kjønnet? ;-)

Skrevet

Det er bare å skrive på skravle;

"Damerrr! Dere som har gutt, når på dagen hadde dere sex?"

Skrevet

For å få kjønnsgaranti må du gjøre dette:

Jente: ha sex FØR kl 6 om morran. Gjerne etter å ha spist 3 boller og et glass o-boy til frokost, skylt ned med 1 dl tran

Gutt: da bør man ha sex helst mellom kl 14 og 17 på hverdager. Ikke i helgene, for da kan man risikere at det blir jente (tross for at man ikke har seg før etter kl 6) Man bør spise popcorn regelmessig, og helst starte graviditetstestingen 4 timer etter eggløsningen. Bare for å være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...