Gå til innhold

Cyberkit! - skjer det noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Good morning sunshine!

 

Her er jeg :) Både litt glad og ikke glad for det jeg også....

hatt en del mage smerter og ryggsmerter i natt også, men det skjedde ikke noe mer enn det. Greit å få sove litt også synes jeg.

Venninna mi som var førstegangsfødende i sommer, der gikk vannet med et smell mens hun satt i bilen. Ingen forvarsel... bortsett fra litt mensensmerter natta før... SÅ jeg kan jo håpe! Hadde vært greiest om det skjedde på dagtid synes jeg.

På natta så er jeg så i tåka, så jeg klarer ikke å skille drøm fra virkelighet alltid... Ikke har jeg noen søt kattepus til å vekke meg heller ;)

 

Denne dagen er jo fortsatt ung, og det hadde jo vært moro om mamma hadde spådd rett... Vi får se.

 

Jeg er fem dager over i dag, og 11 dager over menstermin. På min side i dag sto dette og tenkte jeg skulle legge ved dette til deg, siden du er så ivrig på hanky panky hehe. Det kan nok bli mer på deg skjønner du...

-"Når det gjelder samleie for å sette igang en fødsel, så er det viktig med både morgen og kveld, og gjerne minst tre dager på rad. Da er sjansen for at sæden modner mormunnen ganske mye større."

 

Så kjør på!

 

Ha en fiiiiiin dag, håper tegnene plutselig kommer over oss! Tror det kommer til å skje noe samtidig for oss... YEEEEHAAAAAAA

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde vært kult om vi fødte samtidig!! :D

Jeg har oxo sånne mens-murringer i både mage og korsrygg, men jeg tør ikke håpe...

for min del, så passer det ikke om det skjer tidlig på dagen i dag iallefall, for jentungen og hele klassen hennes (26 unger!!! *dååån*) kommer hit om noen timer, for å se på solsikke i hagen vår, som de hadde i sommer-lekse å plante, og for å komme til hagen vår, må man gjennom huset OG gjennom soverommet vårt..haha!

26 unger, det er MANGE unger det... *grue meg litt*

 

Sex morgen OG kveld ja.. hmm... Klarer lixom ikke sånt på morrakvisten, tilfelle ungene plutselig kommer inn til oss, da hadde jeg blitt så flau og stressa at jeg ikke hadde visst hvor jeg skulle gjort av meg hen..haha :)

 

Jeg fikk forresten julekatalog i posten i går, og du kan tro øya mine gikk på kryss og tvers i vinkler og jeg er sikker på at det blinka dollartegn med julepynt på, i øynene mine *le høyt* :D

 

Har du begynt på de kapslene du oxo eller? :)

Skrevet

haha *ler godt* - julepynt... I september? Oj, det var tidlig. Men skjønner hva du mener. Jeg elsker å få interiørblader med masse stash i ... man blir litt småsyk av å bla i de...

 

Ikke begynt på kapser, egentlig ikke brukt noen kjærringråd... bortsett fra sterk mat, men det er fordi jeg elsker sterk mat og ikke sliter med halsbrann any more. YEY.

 

26 barn... oj oj , det var veldig mange... ha ha det blir den vandringen på oppdagelsesferd gjennom huset. Kjempe koselig at dere er med på sånne ting for barns skyld da. Tenk så spennende for de.

 

Bare lurte på det at vannet gikk når du måtte på do.... Det har ikke skjedd her altså, men tanken har slått meg... vil det kjennes ut som man tisser, eller kommer det bare "splæsj" kjempe masse og man bare skjønner det?

 

Ut på shopping igjen, lamper til kjøkkenet denne gang... Håper det hjelper å være i bevegelse og at noe vil skje.... Men du derimot får knipe igjen litt i dag... he he. Tenk om vannet skulle gått foran 26 små barn med stirrende øyne...*dån*. he he

Skrevet

Å herregud, ja om vannet hadde gått mens alle de ungene r her.. Stakkar, de hade jo fått varige mén.. hahah! :)

"hahaha, Mamma'n til Melissa tissa på seg" syns jeg hører de... *rødme*

 

Da vannet mitt gikk, så husker jeg at jeg stakk huet ut av dodøra på sykehuset og spurte om åssen det føles når vannet gikk..

Det kjentes lixom bare ut som jeg tissa, bare at ALT kom på en gang lixom, om du skjønner?

Så jeg trodde jo først at kanskje det bare var Melissa som sparka meg i blæra ellerno akkurat i det jeg tissa..ehhe!

 

Sterk mat er NAM!!! spesielt Tikka Masala, mmmmm! :D

Skrevet

Det har fremdeles ikke skjedd noenting her i gården, men det gjør ikke no av en eller annen merkelig grunn, for jeg føler meg lixom ikke helt klar i dag..merkelig...

Har egentlig bare lyst til å sove litt, men det har vært ganske umulig i dag, pga de dustete naboene.. argh..

 

Det har ikke skjedd no hos deg heller enda eller? :)

Skrevet

Tjo hei!

 

Ikke skjedd noe her heller nei... ikke noen klare tegn heller.... Så går det vel noen dager til da... Og føler som deg, nå har jeg bare lyst til å sove.

Har du noen umulige naboer du eller? Hmmm du får sette de på plass og skylle på "hormoner" hvis de blir furtne... he he

 

Melissa, det var et veldig fint navn!!! Har sliti med å finne jentenavn Har noen sånn ca klare, men har lyst å se henne først. HVis det blir gutt har vi navnet klart. Han trenger vi ikke se først. Merkelig det der igrunn.... Har du tenkt på navn?

 

Si ifra hvis du kjenner noe i kveld, jeg blir nok i nærheten av pc når jeg ikke sover....

 

Sove godt da

 

Skrevet

Øy, kom deg på chatten nå da :)

Skrevet

Ja, om bare de dustete naboene hadde forstått norsk eller engelsk, så skulle de nok fått høre det så det hadde joma etter..hehehe :)

men de skal heldigvis flytte i oktober eller november da *juuuuble*

 

Jo takk, er veldig fornøyd med Melissa navnet ja :D

Oxo betyr det "bie" og det passer perfekt til henne; hun sårer ingen med mindre det virkelig står på "liv og død" og ho er aldri i ro! :)

 

Vi har navn klare vi også, men det gidder jeg ikke å skrike ut på offentlig forum, så egoist som jeg er *rødme* :)

Men kan si det til deg på pm eller chatten :)

 

Sover du hos svigers i dag oxo eller? :)

Skrevet

jeg er på chaten!

Hvor er du????

 

Skrevet

hehehe, jeg logga av tydeligvis idet du svarte.. ;)

Har lagt deg til msn nå, men jeg står som frakoblet, men jeg er der asså :)

Er bare at det er såååå lenge siden sist jeg var på msn, at om jeg står som pålogget så blir jeg vel bomba av folk som skal skravle *rødme*

 

Men bare skrik ut om du er der :)

 

jeg skal bare misbruke gubben litt, så kommer jeg plutselig tilbake ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...