☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. september 2008 #26 Skrevet 18. september 2008 jeg vet...er ufattelig mange som er gravide rundt meg med termin rett etter den jeg skulle hatt;-( er surt..føles så bortkasta å gå flere mnd "gravid" og så måtte vente på mens for å starte( må vel ikke..men jeg følte at kroppen trengte det..) håper vi alle får et vellykket svangerskap snarlig;-)
☆chiquita☆ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #27 Skrevet 18. september 2008 Veldig surt ja. Og enda surere de som hele tiden sier: slapp av, du vet jo ihvertfall du kan bli gravid, det går nok bedre neste gan skal du se, det var nok en mening med det, det kommer en tid for alt, det går so fort vet du, 3 måneder er jo ingentin. Men fy søren 11 uker gravid er jo gansge leng 1kvart svangerskap er det. Og så vente like lenge med å bli gravid igjen, for å så gå nye 11 uker på den mørkeste tid av året... Som man ikke er trøtt nok fra før da! Mars var perfekt tid for oss å få. Alt før sommerferien egentlig. Og nå blir det sikker ikke før sept okt. GODT Å FÅ UT LITT FRUSTRASJON!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. september 2008 #28 Skrevet 18. september 2008 når man prøver å bli gravid er jo en syklus uendelig lang..det ligger liksom å ulmer i bakhodet hele tiden.. jeg vet jeg blir lett gravid, men det kan jo endres det også...og jeg er mer bekrymret for hvordan svangerskapet vil gå;-0
birma og tredjemann Skrevet 22. september 2008 #29 Skrevet 22. september 2008 Jeg hadde en rar følelse hele tiden. Ville liksom ikke fortelle om graviditeten til noen. Dessuten prøvde jeg å få bestilt tidlig ul for å se at alt var i orden (fikk ikke det pga lang ventetid....) Tenkte ikke sånn med førstemann i det hele tatt. Men når det er sagt, så var det jo en kjempesjokk å få beskjed om at babyen var død. Hvordan går det med resten av gjengen her? Diamanda Galas: det nærmer seg jo ikm for oss. Jeg har hatt mensmurringer i fem dager nå. Håper på at det kan være festesmerter, men kan jo være så mye rart som skjer med kroppen etter MAen så tør ikke å tenke alt for mye på det.
birma og tredjemann Skrevet 25. september 2008 #30 Skrevet 25. september 2008 Dytter litt på denne igjen. Har det skjedd noe nytt med noen av dere som har vært på denne tråden? Jeg tror jeg har IKM i morgen (men usikker pga MA) Har litt graviditetssymptomer (tror jeg......), men tok en billigtest i dag og den var blendahvit :-(
scoobydo Skrevet 25. september 2008 #31 Skrevet 25. september 2008 Hei! Mistet i april så hører ikke til her.. men måtte inn å lese da jeg såg overskriften! Var en her som har tatt vaksine mot rubella? Jeg hadde heller ikke antistoffer mot rødehunder og vurderte etter jeg mistet om jeg skulle ta vaksinen. MEN jeg fikk beskjed på helsestasjonen at om jeg tok den måtte jeg vente minst 3 mnd før jeg kunne begynne å prøve igjen!... PÅ grunn av at vaksine stoffene sitter lenge i kroppen og man skal jo ikke ta den når man er gravid... Hadde jeg vært deg ville jeg ha sjekket det ut før jeg begynte å prøve! Det tok meg 4 mnd å bli gravid igjen etter MA...håper dere er heldigere
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. september 2008 #32 Skrevet 25. september 2008 Jeg hadde termin i slutten av februar 2009. Mista i SA i juli i uke 10. Nå testa jeg nettopp pos på cb digital på mandag. Gleder meg sååå mye. Satser alt på at spiren siter denne gangen! Jeg hadde 1 mens før jeg ble gravid igjen. Lykke til alle sammen!
Cian Skrevet 25. september 2008 #33 Skrevet 25. september 2008 Jeg hadde termin i mars, men det endte i en MA. Har hatt en mens, startet på Pergotime (femte kuren), hadde EL i går, så nå krysser vi fingrene at sengekosen holder:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 #34 Skrevet 25. september 2008 hei jenter;-) birma: uff ja, nærmer seg ikm med stormskritt...jeg også stoler ikke helt på kroppen etter sa'en, så de stikningene og murringene jeg har behøver ikke bety graviditet... men, er ufattelig trøtt og sliten, men er forkjølet også, så det kan være derfor.. jeg testet tirsdag, blendahvit...så nå har jeg bestemt meg for å vente på mensen..og kommer den ikke innen lørdag, så tar jeg nok en test:-)
birma og tredjemann Skrevet 25. september 2008 #35 Skrevet 25. september 2008 Diamanda Galas: Jeg hadde egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle teste før tidligst fredag, men så fikk jeg så lyst i dag tidlig... Tror jeg tar en ny en i morgen for å se. Skal vekk i helgen og da er det greit å være så sikker som jeg kan på at jeg ikke er gravid og kan nyte et par glass vin med god samvittighet. Tirsdag var vel kanskje litt i tidligste laget for en test? Kan du ikke ta en i morgen tidlig du og så kan vi se om noen oss er heldige??? (tviler veldig på at det blir meg siden testen i dag var negativ og jeg sist måtte fem dager over IKM før positiv test men....)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 #36 Skrevet 25. september 2008 heisan birma,-9 håper det var for tidlig, ja.. har ikke test liggende, og får ikke kjøpt nå...så imorgen tror jeg at jeg bare ser om ensen kommer eller ikke..de 2 gangene jeg ikke har fått mensen på dagen, har jeg vært gravid, så... hvis du måtte 5 dager over før positiv test, er det jo fortsatt håp???
Jolina<3 Skrevet 26. september 2008 #37 Skrevet 26. september 2008 Hei alle.. Er sa trist a se alle som har hatt SA:MA, selv om legene sier det er normalt forste gang.. Skulle hatt termin 17januar, men hadde noe jm kalte et blindt egg. Livmora hadde jo fortsatt a vokse. Uansett matte inn til utskrapning 1august. Trist. har hatt 1 mens, foler at kroppen min er helt fin egentlig. De anbefaler jo vente 2-3 sykluser. Men for a vare erlig sa har vi begynt a prove allerede... Jeg lurer sa ille pa om jeg er blitt gravid igjen... Har ikke noe symptomer, men ma tisse ille hele tiden SERLIG etter samleie...(slik var det sist gang ogsa) Kan det bety no tru?? Kanskje litt tidlig.. oi oi oi .. mye som farer gjennom hode... hehe:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. september 2008 #38 Skrevet 26. september 2008 håper du er gravid da Lawan;-) jeg fikk mensen forbasket presis idag...men har såvidt vært noe blod( unormalt for meg..), men det tar seg nok opp... hvis det ikke blir noe mer, tar jeg en test imorgen for sikkerhets skyld..
Jolina<3 Skrevet 27. september 2008 #39 Skrevet 27. september 2008 iiisj!! Testet negativ... men er nok litt tidlig a se da:P Venter (helst ikke) pa mens.. blir mange sene kvelder fremover ja, hehe:P Lykke til da Dia.., kjedelig med den derre ventingen altsa.. men vi far hape pa det beste!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. september 2008 #40 Skrevet 27. september 2008 lykke til videre med ventinga da,-0 jeg blør som ved vanlig mens nå, og føler faktisk for første gang etter SA'en at kroppen er som før...så nå er det bare å prøve å slappe av, og satse på fulltreffer neste pp;-)
☆chiquita☆ Skrevet 27. september 2008 Forfatter #41 Skrevet 27. september 2008 Hei gjen. Ser det er mye aktivitet her inn. Bra å kunne følge hverandre litt framover. Jeg fikk mensen igjen nå, 29 dager etter utskrapingen. Fornøyd med det! Føler at kroppen er i sitt normale da:) Fortsatt lykke til alle sammen!!!!
3barnsmor? Skrevet 27. september 2008 #42 Skrevet 27. september 2008 Jeg hadde termin i mars, hadde en SA i uke 9 sånn ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå