Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #26 Skrevet 17. september 2008 Det er tydligvis noen her som ikke forstår hva denne tråden går ut på...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #27 Skrevet 17. september 2008 Ronny forbinder jeg med en liten lubben fyr. Roger,sånn type musikklinje med langt hår og rocka stil. Laila,høyrøstet,fletrete og meget energisk Maiken,type bimbo.Med masse brunkrem å løshår. Sigrun:Gudelig. Stine,litt lett på tråden og urenslig
Gjest Skrevet 17. september 2008 #28 Skrevet 17. september 2008 Malin- Smartest, penest og mest talentfull
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #29 Skrevet 18. september 2008 er enig i at det er ufint å slenge dritt på nettet, men dette er jo ikke rettet mot noen på den måte. Det er jo kun hva man assosierer med et navn pga en person man har møtt, kjent eller hørt om. ikke verre enn det. karoline - rundt, rødt hår, krøller, bøllete steven - råner ida - "uskyldig", populær sune - mammadalt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #30 Skrevet 18. september 2008 anita. nå dreit du deg litt, bare gi opp.. det var ingen som pekte på deg personlig. "bare" hasj og speed, akk som det var vanlig å prøve narkotika
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #31 Skrevet 18. september 2008 hihi jeg heter Silje og er nok litt sytete for tida, selv om det ikke var snakk om akkurat meg ;p Bendick - tenker på stakkaren når han skal presentere seg for engelsktalende folk..... unnskyld
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #32 Skrevet 18. september 2008 Hehe, må le litt av denne tråden:-D Heter Laila, og er så snill atte:-D
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #33 Skrevet 18. september 2008 Ida forbinder jeg med pene jenter. Kjenner flere som heter Ida som er slående vakre! Henriette, Ramona og Veslemøy er hestenavn. Hunden vår hadde navnet Trym. Derfor så grøsser jeg litt når jeg hører om folk som har barn ved dette navnet. Liv er ei rappkjefta aleinemor som snakker fra levra. VELDIG glad i mannfolk. hehe
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #34 Skrevet 18. september 2008 he he jeg heter Silje, og kan til tider være ganske så sutrete (bare spør mannen;) Ellers så tenker jeg på Dennis som et hundenavn...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #35 Skrevet 18. september 2008 jeg forbinder Ida med kjedelig jente og pistrete hår;) Malin er blond,hyggelig og sjarmerendes. Therese er morsom og pen. Edwin er klassens klovn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå