Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Ble litt inspirert av den andre navnetråden. Det er jo ofte sånn at man kobler navn til personer som man kjenner. Feks så kjenner jeg en mann som heter Rune som er litt rund og god og har briller. Når folk snakker om en Rune jeg ikke har møtt før, tenker jeg automatisk: feit fyr med briller (stygge stygge meg.. ) Hva assosierer dere med enkelte navn? Hvorfor og hvilke navn?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 pga den eneste Mette jeg kjente som barn aldri vasket seg...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Synnøve - Finden (ost) Max - mekker ( fra sesam stasjon ) Johanna - tynn, gammel dame i nille parafyme. Pelle - Pelle politibil, pelle og proffen Johannes - sprut, sprø fyr fra bibelen Leah - lea på deg! Sverre - Desverre. Nora - syltetøy Gitte - rimer på ..... Gjertrud - hadde en sau som hette det, hårete med dårlig ånde Idun - ketchup Lyder - og navnet lyder?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Ida.- Lita og søt lyshåra jentejente... Trude, trine - Rund og freiner
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Ronny = rampegutt Katinka = sjuske
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Michelle: telesexvertinne eller en aktør i fransk mykporno - intern fleip i venninegjengen Finn: finn.no med frontfiguen "Finn" Synnøve: frodig budeie... sikkert noe med Finden å gjøre. Anita: høylytte damer. Kjenner flere og alle prater vanvittig høyt. Forøvrig mange navn som jeg bare må riste på hodet av... hva tenkte foreldrene på?? Stakkars barn. Heller ikke gøy når foreldrene er så påvirket av navnetreder at man får 5 gutter/jenter i klassen med samme navn. Jippi!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Ronny, Roger, Tommy, Benny, Bernt, Kay og Roy er pøbelnavn - døgenikter som driver dank.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Min datter heter Michelle, så jeg synes kommentaren din er utrolig sårende! Hele denne tråden er unødvendig synes jeg. Hva heter dere ta? Marthe og Jeanette kanskje???
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Renate: bortskjemt skilsmissebarn fra bergen på 17 år. hehe Ronny: feit trailersjåfør
overkill Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Morten, Rune, Jannike, Trine og Anita er alle narkomane (type slitne i trettiåra).
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #13 Skrevet 17. september 2008 Ikke ta det så personlig da!!! Det var ikke snakk om datteren din! Er så lei av hårsår kvinnfolk! Sissel forbinder jeg med ei ordentlig tispe! Silje er sytete! Gunnar som mammadalt og Henriette som vimsete!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Ikke vær så hårsår da. Ikke alle kan like de samme navnene. Haha! Du var ganske treffende. Har faktisk 3 jenter i min nære krets som heter Jeanette. Ingen i Norge som heter det samme som meg, men barnet mitt har et helt ordinært norsk navn.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 Er det mulig å være å fordomsful ass! Jeg heter Anita, og jæg e'kke no narkomman! Eneste jeg har prøvd utenom hasj er litt speed. Og jeg er faktisk bare 29 år!
overkill Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 Då må du vere unntaket som stadfestar regelen:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #17 Skrevet 17. september 2008 Haha! Tenk å bli fornærmet og samtidig innromme at du har provd hasj og speed,Anita:D vrelter meg i latter!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 Jæg e'kke no værre enn de som har prøvd både og og sprit!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Jo det er du!Sprit er ikke ULOVELIG!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #20 Skrevet 17. september 2008 Det burde det vært! Man mister jo helt kontrollen av det. hilsen anita
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #21 Skrevet 17. september 2008 Siri- Den ekleste jenta du kan tenke deg Ailin- Uhygenisk og kleptoman Marie- Den populære Kristina- Den fine Kristine- Den slemme Lena- Den løse Tommy- Den stille Alexander- Den løse Henrik- Den snille Anders- Den late
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #22 Skrevet 17. september 2008 Man mister ikke kontrollen hvis man drikker i smådoser,blander det ut istedenfor å drikke det rett fra dunken,Anita;)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #23 Skrevet 17. september 2008 Er man lissom løs bare fordi man heter Lena ! Jeg har jo bare knulla 5 stykker i år ...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #24 Skrevet 17. september 2008 Åja, du er vel allkis som vet så mye om det? Anita
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #25 Skrevet 17. september 2008 Nei alkis er vel heller den som mister kontrollen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå