Gå til innhold

Hva forbinder dere med enkelte navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av den andre navnetråden.

Det er jo ofte sånn at man kobler navn til personer som man kjenner.

Feks så kjenner jeg en mann som heter Rune som er litt rund og god og har briller. Når folk snakker om en Rune jeg ikke har møtt før, tenker jeg automatisk: feit fyr med briller (stygge stygge meg.. )

 

Hva assosierer dere med enkelte navn? Hvorfor og hvilke navn?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

pga den eneste Mette jeg kjente som barn aldri vasket seg...

Skrevet

Synnøve - Finden (ost)

Max - mekker ( fra sesam stasjon )

Johanna - tynn, gammel dame i nille parafyme.

Pelle - Pelle politibil, pelle og proffen

Johannes - sprut, sprø fyr fra bibelen

Leah - lea på deg!

Sverre - Desverre.

Nora - syltetøy

Gitte - rimer på .....

Gjertrud - hadde en sau som hette det, hårete med dårlig ånde

Idun - ketchup

Lyder - og navnet lyder?

 

Skrevet

Ida.- Lita og søt lyshåra jentejente...

 

Trude, trine - Rund og freiner

 

 

Skrevet

Ronny = rampegutt

Katinka = sjuske

Skrevet

Michelle: telesexvertinne eller en aktør i fransk mykporno - intern fleip i venninegjengen

Finn: finn.no med frontfiguen "Finn"

Synnøve: frodig budeie... sikkert noe med Finden å gjøre.

Anita: høylytte damer. Kjenner flere og alle prater vanvittig høyt.

 

Forøvrig mange navn som jeg bare må riste på hodet av... hva tenkte foreldrene på?? Stakkars barn. Heller ikke gøy når foreldrene er så påvirket av navnetreder at man får 5 gutter/jenter i klassen med samme navn. Jippi!

Skrevet

Ronny, Roger, Tommy, Benny, Bernt, Kay og Roy er pøbelnavn - døgenikter som driver dank.

Skrevet

Min datter heter Michelle, så jeg synes kommentaren din er utrolig sårende! Hele denne tråden er unødvendig synes jeg. Hva heter dere ta? Marthe og Jeanette kanskje???

Skrevet

Renate: bortskjemt skilsmissebarn fra bergen på 17 år. hehe

Ronny: feit trailersjåfør

 

Skrevet

Morten, Rune, Jannike, Trine og Anita er alle narkomane (type slitne i trettiåra).

Skrevet

Ikke ta det så personlig da!!! Det var ikke snakk om datteren din! Er så lei av hårsår kvinnfolk! Sissel forbinder jeg med ei ordentlig tispe! Silje er sytete! Gunnar som mammadalt og Henriette som vimsete!

Skrevet

Ikke vær så hårsår da. Ikke alle kan like de samme navnene. Haha! Du var ganske treffende. Har faktisk 3 jenter i min nære krets som heter Jeanette. Ingen i Norge som heter det samme som meg, men barnet mitt har et helt ordinært norsk navn.

Skrevet

Er det mulig å være å fordomsful ass! Jeg heter Anita, og jæg e'kke no narkomman! Eneste jeg har prøvd utenom hasj er litt speed. Og jeg er faktisk bare 29 år!

Skrevet

Då må du vere unntaket som stadfestar regelen:)

Skrevet

Haha! Tenk å bli fornærmet og samtidig innromme at du har provd hasj og speed,Anita:D vrelter meg i latter!

Skrevet

Jæg e'kke no værre enn de som har prøvd både og og sprit!

Skrevet

Det burde det vært! Man mister jo helt kontrollen av det.

hilsen anita

Skrevet

Siri- Den ekleste jenta du kan tenke deg

Ailin- Uhygenisk og kleptoman

Marie- Den populære

Kristina- Den fine

Kristine- Den slemme

Lena- Den løse

 

Tommy- Den stille

Alexander- Den løse

Henrik- Den snille

Anders- Den late

Skrevet

Man mister ikke kontrollen hvis man drikker i smådoser,blander det ut istedenfor å drikke det rett fra dunken,Anita;)

Skrevet

Er man lissom løs bare fordi man heter Lena ! Jeg har jo bare knulla 5 stykker i år ...

Skrevet

Åja, du er vel allkis som vet så mye om det?

Anita

Skrevet

Nei alkis er vel heller den som mister kontrollen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...