Gå til innhold

Dette med så dyre vinterjakker til små barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

(tar gjerne i mot en jakke, jeg, hehe, hilsen Kakemonsteret som har foreldre som kjøper klær som ikke egner seg for sandkassa - semska støvletter med pelsdusker, feks...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å bruke jakka når vi skal noe sted, eller når vi skal på tur i vogna.. da sitter han jo med underkroppen i posen og overkroppen ovenfor.. og da er det bedre med jakke enn dress. Har jo da med dressen hvis vi brått skal leke, eller han vil gå selv.

Er jo ikke alle som liker det som er på hm, cubus, kappahl o.l... og det at noen er mer opptatt av det enn andre er vel greit.. og så lenge enn har råd til det så er det vel også greit. Og forøvrig kan jeg ta ut foret på min, så det er en vårjakke også. Kosta 700 kroner, (POP)

Og har ikke prioritert jakke istedenfor dress, reima dress ligger klart til vinteren.

Skrevet

Jeg kjøper kun skikkelige klær til mine barn, her har alle bergans allværsett sett til hjemme bruk, polarn allværsett som regntøy i barnehagen. Ticket dresser er kjøpt inn og nye vinterjakker fra mini a ture, de har også bergans flisjakker, peak softscjell jakker.

Jeg kjøper dyrt/skikkelig så de holder seg varm og tør og ikke blir klamme. Vi er mye på fjellet. Så synes jeg det er viktig at klærene er komfortable, synes feks at jakkene på hm er veldig stive.

Men jeg syns folk må få kjøpe det de vil:)

Skrevet

Hehehehe måtte le litt av Nutte...Reima dress ligger klart.....Dib dame må kjøpe Reima :0))

Ikke deg personlig Nutte, bare gjennomgangs tema.Reima..

Skrevet

Har vært å sett på jakkene hos hm, men jeg syntes de så litt puslete ut og ikke var de så innmari pene heller.

Vi bruker faktsik jakke veldig mye når vi er hjemme, eneste gangen vi har på dressen er når vi skal ut å leke :)

Jeg synes det er noe herk å bruke dress når vi skal på shopping for eks, eller hvis vi skal finne på noe om kvelden (svømming, teater, dra på besøk e.l.)

Denne vinteren skal i tillegg frøkna være hjemme med meg og babyen ca 1 dag i uken og da kommer vi nok til å trenge jakke ofte.

Må legge til at jeg har litt angst for å fryse og har ordentlig jakke selv, da synes jeg snuppa må få det samme.

Men nå gjenstår det jo å se om jeg finner noe jeg liker hehe, synes alt er stygt :)

Skrevet

Jaja, jeg er vel spinnvill jeg da..

499,- for en allværsjakke fra skogstad

459,- for vinterjakke fra skogstad

og 349,- om jeg husker riktig for softshelljakke fra skogstad.

Men hvorfor skal ikke hun som er like mye ute som meg og mer aktiv enn meg har å velge i hun også sier nå jeg. Har en råd har en lov :o)

Skrevet

Jeg må nok føye meg inn i rekken av dem som kjøper disse unødvendige og dyre klærene til barnet mitt.

Er veldig glad i Kenzo sine jakker.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har arva mine "merke-jakker" til snuppa :) MEN, ville nok kjøpt en "dyr" jakke om jeg fant en som var fin. Dessuten har hun fått endel jakker :)

Skrevet

hvorfor skal jeg forsvare meg, når jeg har handlet en vinterjakke til 1200 kr til snella?? Jeg synes den jakka var fin og utrolig deilig og ha på og derfor handlet jeg den. Den kan brukes hele året;o)

Skrevet

arkin; makan.. jeg er jo faktisk fornuftig jeg da, i forhold til deg ;)

Skrevet

hehe, ja du er jo det;o) har faktisk tenkt til å kjøpe den fra pop også, som hun kan ha i barnehagen. Er ikke alt av tøy jeg vil sende med i barnehagen

Skrevet

er så lei av at jeg må forklare hvor jeg har kjøpt det og det. Det er mitt valg og mine penger;o) enkelt og greit.

Skrevet

helt enig med arkin..hvorfor skal alt forsvares? må forsvare dyre vinterjakker, reima dresser, hh regntøy..gud la nå folk få kjøpe det de vil :) om jeg kjøper 3 like reimadresser til 1200kr per stykk, er det mitt valg. alle har forskjellige behov..bare for at HI aldri bruker jakke, skjønner jeg ikke hvorfor er det er vanskelig å forstå at andre gjør det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...