nicknavn Skrevet 17. september 2008 Forfatter #26 Skrevet 17. september 2008 Kondomene lå ikke i pakke, lå på førersetet, men på høyre side mot midten. Virker mer som om det har falt ut av en lomme, enten hannes eller en kompis. Vi bruker ikke kondom, derfor spør jeg så dumt om dere hadde kjøpt den forklaringen, jeg kjøper den ikke og venter på en forklaring som er mere troverdig.
småen og smulan Skrevet 17. september 2008 #27 Skrevet 17. september 2008 Hva tror du selv? Har det skjedd ting som kan tyde på at ting ikke er som de skal være? Synes det høres litt rart ut, men vil ikke dømme noen...
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 17. september 2008 #28 Skrevet 17. september 2008 det hadde jeg også forventet meg. kunne selvfølgelig ha vært en kompis, men hvorfor ikke si det med en gang og ikke kommer på den "geniale" greia med vinduet. uff, håper det ordner seg, men høres ut som han ikke er helt trofast. håper du får klarhet i dette:) lykke til.
M by M Skrevet 17. september 2008 #29 Skrevet 17. september 2008 Det kommer an på...Hadde ikke trodd på det selv! Om du trenger liste med tegn på utroskap og hvordan oppdage det, så bare si fra ;-)
nicknavn Skrevet 17. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 17. september 2008 Ja, bare kom med listen du. Så skal jeg se etter tegn:-)
nicknavn Skrevet 17. september 2008 Forfatter #31 Skrevet 17. september 2008 Venter på listen over tegn jeg:-)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #32 Skrevet 17. september 2008 Donger er så dyrt at ingen hadde kasta dem inn der "på spøk". Kunne han heller ikke sagt at de var til dere eller at en kompis satt på og de må ha falt ut av hans lomme?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 17. september 2008 #33 Skrevet 17. september 2008 hehe.. siden du spør- og det er så obvious at du egentlig vet svaret selv, så... Vi snakker store ugler her, altså...
småen og smulan Skrevet 17. september 2008 #35 Skrevet 17. september 2008 Hva er planen din nå? Skal du konfrontere han igjen?
nicknavn Skrevet 17. september 2008 Forfatter #36 Skrevet 17. september 2008 Han står på sitt og sier at det ikke er hannes. Når jeg sier at jeg ikke går på den teorien om vindu, så sier han at det da må være kompisen sine. Så nå må han ringe kompisen og spørre om det og jeg skal høre på samtalen. Han virker faktisk veldig troverdig når han sier at det ikke er hans og jeg vet ikke hva jeg skal tro, men lyver han så gjør han det veldig godt. Vi har vært sammen i 9 år så jeg burde kjenne igjen når han lyver. Men jeg kan jo blir lurt trill rundt, men jeg sparker han ikke ut pga kondomene.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #37 Skrevet 17. september 2008 Lykke til, ihvertfall=) Bare vær sikker på at det ikke er avtalt spill, dette med at det er kompisen sine og at dere skal ringe så du hører samtalen. Koster jo ikke kompisen en kalori å påta seg skylda for han, husk det! Håper det ordner seg=)
nicknavn Skrevet 17. september 2008 Forfatter #38 Skrevet 17. september 2008 Har det i bakhodet og tviler litt på forklaringene, men hva skal man gjøre da? Kommer nok frem til slutt, hvem sine kondomer det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå