nicknavn Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Når det ligger en pakke kondomer i forsetet på bilen til kjæresten din og når du spør hvordan de har havnet der og svaret er at han ikke vet det, men det har sikkert vært noen å kastet det inn gjennom vinduet, siden vinduet var bitte litt åpnet. Hadde du trodd på han eller hadde det vært ugler i mosen da?
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Den forklaringen er vel nesten for dum til ikke å være sann?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Ugler?! Føkkings elefanter i den mosen!
Leirha Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 TJa, jeg vet ærlig talt ikke. Hørtes veldig rart ut, men hvorfor ville noen kaste inn en pakke kondomer? Det koster jo litt da? Bare for tull?
nicknavn Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 Hvorfor kaste det inn? For å lage en krangel mellom kjærestene eller rett og slett en fjortis rampestrek? For meg er det en tynn forklaring, når vinduet hadde så liten glipp og kondomene lå nesten i midten i bilen.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Hadde jeg skullet drevet faen med noen, noe jeg egentlig synes er moro, ville jeg ikke pælma inn ei hel pakke, men kanskje noen løse, iallefall ikke en ubrukt pakke. Det er mer suspekt enn OJ Simpson, trenger du å spørre?!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Gubben derimot svarte faktisk følgende; Hadde jeg gått forbi en bil med åpent vindu og hatt donger i lomma hadde jeg sikkert pælma noen inn bare på spik.
MintCondition Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Syns det hørtes ut som det var stor fare for å snuble i alle uglene som satt i den mosen..
BettyBoob Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 hahaha - dummeste "forklaringen" jeg har hørt!!! store gigantiske ugler i mosen spør du meg...
Gjest Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Den hadde jeg ikke kjøpt, nei. Hadde blitt potte sur og ant ugler og mye annet i mosen i laaaaang tid. Og stakkaren hadde sikkert fått portforbud, sexnekt og husarrest lenge ;-) (Også hadde han fått kjeft for å gå ifra bilen med vinduet åpent...)
kristanna Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 nei,den hadde ikke jeg kjøpt.. men er jo litt rart han lot det ligge så åpenlyst da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 ser du ikke på han om han lyver? hehe.. min hadde ikke sakt det sånn, han hadde salk "jeg har tenkt til og lage vannbalonger" hehehe... men så har han så vit jeg vet ikke noe og sjule.
najs Skrevet 17. september 2008 #13 Skrevet 17. september 2008 Prinsessene: Hvor gamle er dere egentlig, du og "gubben"? Hvor morsomt kan det være å skulle putte inn kondomer i andres biler, tenk hvis det resulterer i en kjempekrangel og folk blir såret. Jeg synes den type humor er ganske så smakløs.... Og HI: Hvis det er mannen din må du nesten bare føle på magefølelsen, det finnes jo åpenlyst de som putter inn ting i andres biler.
Medium fikk guttebass Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Hadde jeg ALDRI trodd på! Du har forresten nesten samme nick som meg, HI. ;o)
Zikosu og William Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 den var rett og slett syltynn...hvor dum tror han du er egentlig?? hadde nå vært bedre om han hadde sagt det måtte være en kompis som hadde mista de der...min kjære mister alltid ting ut av lommene ihvertfall... antar at dere ikke bruker kondomer selv siden du reagerer sånn,så jeg ville absolutt spurt han igjen og fått den ordentlige forklaringen.... sexnekt kommer man ihvertfall ingen vei med,det slår bare negativt ut for da vil ikke du få noe selv og sjansen for at han drar til noen andre blir større...så IKKE gjør det...
Mamsen86 Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 Hehe nei absolutt ikke, den hadde jeg ikke gått på!
LapScouse Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 Hadde reagert en del da ja... Jeg blir litt veldig sint pluselig, går av- litt som en atombombe.., hadde sikkert knust etelleraent i bilen. Har du fått noe "mer" forklaring?
Candy girrrl Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Koster 7 kroner for en kondom. Ingen gir bort en hel pakke. Dette stinker.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #20 Skrevet 17. september 2008 Nope... Hadde kjæresten servert meg den forklaringen, hadde jeg følt han hadde fornærmet intelligensen min.. Han har nok dessverre glemt å gjemme pakka, (hadde jeg tolket det som ihvertfall...)
nicknavn Skrevet 17. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 17. september 2008 Huffda, håper det ikke lager trøbbel for oss at vi har nesten samme nick. Om du syns det er dumt, bytter jeg nick:-)
Snuppa! Skrevet 17. september 2008 #22 Skrevet 17. september 2008 Hehe, tror jeg hadde flirt han rått oppi trynet, eller grått, alt ettersom :/
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 17. september 2008 #23 Skrevet 17. september 2008 var pakken åpnet, var det brukt noen? bruker dere kondom? guess not siden han kommer med den tåplige unnskyldningen der.hvis ikke dere bruker kondom, hvorfor skulle han da hatt de i det hele tatt... og ingen kaster en hel pakke med kondomer inn, med mindre det er en kjerring som ønsker å hevne seg ved å lage rabalder mellom dere. gutter som driver med rampestreker har sikkert bruk for kondomene selv. sorry er nok noen ugler i mosen der altså.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. september 2008 #24 Skrevet 17. september 2008 hadde eg ikke trodd på. det er nok mange ugler i mosen der!
anjaslilje Skrevet 17. september 2008 #25 Skrevet 17. september 2008 den er for dum!! han lyver til deg.. samme med min type i ungdtiden. hadde et digert plaster på halsen.. noen kompiser hadde visstnok stumpet røyken på halsen. haha NOT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå