monca*84*j12 Skrevet 28. september 2008 #26 Skrevet 28. september 2008 hei hei... Ja leieboer er funnet.. han heter simon og er 26år.. kommer og signerer kontrakt på onsdag regner jeg med... blir bra... fluene er jeg ikke helt sikkert på, kommer vel tilbake når sola tar igjen.,, Ellers da? gjort noe spnnende i helgen? Jeg har jobbet jeg da, ikke veldig spennende men må til også... Ellers var mamma og lille søss her fra i går til i dag.. Vi drakk rødvin og lagde god mat... Anders har vært på hytta med sin far i helgen... Ellers har jeg fortsatt tante besøk jeg vet du.. du da? merker du noe? en liten festeblødning eller noe kanskje? hehe.... *krysser fingrene* klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. september 2008 Forfatter #27 Skrevet 28. september 2008 Så bra at dere har fått leieboer!! Når flytter han inn da? Får håpe fluene ikke kommer tilbake. Jeg har hatt en knall helg:) Var på byen i går, og det var kjempemorsomt! Har lagt ut bilder på facebook;) Møtte et par kjendiser, haha! Ellers så har jeg ikke gjort stort. Kjedelig at du har jobbet i helgen, men det er deilig når lønningen kommer. Koselig med familiebesøk, vin og god mat:) Var vel koselig å få hjem Anders igjen. Åååå dumme tanta!! Hvor lenge har hu vært på besøk nå? Det eneste jeg merker er at jeg nesten ikke har pms-pupper. Vanligvis er de suuuperømme på denne tiden, nå er de nesten ikke ømme i det hele tatt. Men tror nok ikke at jeg er gravid uansett.. Takk for at du krysser fingrene;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 29. september 2008 #28 Skrevet 29. september 2008 Tør ikke gå opp og sjekke etter fluer jeg.. hehe.. var rimelig ekkelt da... usj... men de er sikkert borte snart... Nå har jeg skaffet kjøleskap til hybelen=) 140h med fryser på topp... kjøpt sept07 så det følger med garanti... i love finn.no!!!! skal ta en titt på by bildene.. er så bra når man har bra kvelder på byn, jeg er jo som sagt ikke ofte på byn lengre... hehe... tenk det snart 3uker.. bare det ikke blir lengre liksom, det er det eneste jeg ber om.. er jo litt redd for det da.... gleder meg til og begynne på ny denne pp og knaske gullerøtter... hehe... blir bra.... pms forsvunnet? jeg trur du er gravid jeg... JUPP Sitter du og er flink med skole du eller? har ikke begynnt med det enda jeg... uff, får vel prøve og få lest litt vel... sukk....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 Forfatter #29 Skrevet 29. september 2008 Usj, ja skjønner at det var ekkelt! Mannfolka får ta seg av det, hihi! Finn.no er genialt ja! Supert at det fortsatt var med garanti:) Så heldig Simon er som får med hvitevarer "på kjøpet". Hehe, er ikke så mange morsomme bilder, bare de med teigen og han fra the monroes;P Veldig gøy når man har sånne morsomme byturer ja. Er sjeldent på byen jeg og, men da blir det ekstra gøy når jeg først drar ut:) Får virkelig håpe at det ikke blir mer enn 3 uker nei! Hvor lenge før det slutter pleier det å roe seg da? Sånn at du kanskje får en idé om hvor lenge det har tenkt til å vare etterhvert. Knaske gulrøtter er lurt;) Og fotbad og evt. varmeflaske er ikke så ille det heller;) Det står her http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9506996 Du burde gå inn på "Hva man kan gjøre selv" først. Vet det står på assistert befrukting-siden, men er jo gode tips selv om man prøver på den naturlige måten. Pms har nesten forsvunnet ja. Trodde jeg hadde veldig ømme pupper i dag jeg, men når jeg kom hjem og kjente på de så var de nesten ikke ømme allikevel, bare litt sprengte:P Men jeg har ikke den gode følelsen lenger desverre, så er veldig forberedt på å få TR på onsdag/torsdag. Jeg har skrevet pbl-oppgaven, synes det er så deilig å bli ferdig med:) Også var det veldig enkelt med mye klipp og lim, så det gikk ganske fort. Skal prøve å lese litt i kveld. Har du noen planer for kvelden?
monca*84*j12 Skrevet 29. september 2008 #30 Skrevet 29. september 2008 ja var bra at vi fant det.... greit og ha hvitevarer der opp uansett da... kan jo hende neste som leier heller ikke har.... var jo litt artige da.. hehe.... pleier og roe seg noen dager i forveien... men er så opp og ned så det er vanskelig og si... får bare smøre meg med tolmodighet.... Tenker det blir litt gullerøtter, men ikke for mye heller, da kan man bli orangje... heeelt sant.... Bra det har forsvunnet.... krysser fingrene**** Jeg skriver vel den i dag jeg og, får se.. ellers blir det bare og ta det med ro, har ingen planer jeg.. så da... litt kjipt, men ok....tv, lese... tja
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 Forfatter #31 Skrevet 29. september 2008 Ja det er nok greit å ha kjøleskap der:) Får håpe at det begynner å roe seg snart da. Hehe, nei du må passe på så du ikke blir gul;) Har så lyst til å være gravid nååååå jeg!!!! Her er det som sto i vi menn (litt forkortet): Hva menn bør ta: - Sink - styrker antall sædceller, bevegeligheten, volum, hormonnivå, arvestoffer, celledeling, sexlyst og former ytre lag av halen på sædcellen. Minst 15 mg daglig, man kan ta dobbel dose. - Selen - En forutsetning for å produsere testosteron, som igjen styrer sædproduksjonen. Det er med på å øke mengde, bevegelighet og reduserer antallet hadicappede svømmere. - B12 gir bedre sædkvalitaet. Det opptrer nesten alltid sammen med folsyre, og sammen er de dynamitt. - C-vitamin - forebygger sammenklumpede sædceller, hjelper cellene til å klare svømmeturen på egenhånd, øker mengden og reduserer unormalheter. 100 mg daglig anbefales. - Q10 styrker energi og gir sædcellene ekstra krefter så de lettere når målet (50 mg daglig) - E-vitamin styrker sædkvaliteten, men vær forsiktig med store med store doser grunnet bivirkninger. Dette bør unngås: - Koffein - reduserer sædmengden og tar knekken på testosteronet. - Soyaprodukter - Alkohol (Det står ikke noe om nikotin, yey) Hva damene burde ta: - Sink - viktig for celledelingen og eggløsning - Vitamin B6 - styrker sexlysten og bidrar til eggutviklingen - E-vitamin - minsker risikoen for ufrivillig abort og beskytter fosterutviklingen - Folsyre Vi bør holde oss unna: - Røyking - halverer sjansen for å bli gravid - Alkohol - Måtehold duger - Stress - Jo mer avslappet, dess større sjanse er det for at hun tar imot sædcellene. Skjedesekretet blir mindre surt og sædcellene har bedre muligheter for å overleve.
monca*84*j12 Skrevet 29. september 2008 #32 Skrevet 29. september 2008 her var det mye interesant lesning... var det i denne utgaven av vi men? kanskje diskre kjøpe til anders... hehe.... Ble kvelden din som planlagt? Ikke min.. jeg har sittet og skravlet sammen nabon i flere timer, drukket te, stekt sopp, spist is og lagd kjøleskaps poesi... hehe...... veldig kos... Nå har jeg akkruatt tatt siste turen med Mille.. Anders er enda ikke hjemme, han sku være snill og hjelpe pappan til han i 2 med og flytte.. Men folk holder ikke avtaler og tar livet med ro, så det ble sent kan man si.. stakar, syntes sååå synd på han, han var kjempe sliten i dag fra før.. Men kunne jo ikke trekke seg... skal få masage når han kommer hjem tenker jeg=) Nå skal jeg se litt på skjermen, så blir det vel loppekassa etter hvert tenker jeg... drømmer om at forelesning er avlyst i morgen jeg.. hehe... men den blir vel ikke det vel... jeje... sånn kan det gå kos deg resten av kvelden, så snakkes vi i morgen=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 Forfatter #33 Skrevet 29. september 2008 Nr. 39, så det har vel kanskje kommet ny utgave i dag:( Min kveld ble absolutt ikke som planlagt. Sett masse på tv, snakket en halvtime i tlf med venninna mi, og sittet på msn. Flott, virkelig stolt av meg selv:P Jeg drømmer også om at forelesningen blir avlyst i morgen, men det blir den nok ikke. Og den kommer til å bli kjempetørr, om ventrikler og hypothalamus osv:( Høres ut som du har hatt en kjempekoselig kveld da:) Stakkars Anders som har hjulpet til å flytte i hele kveld. Han er heldig som har en kjæreste som vil massere han da:) Marius er på byen med klassen han, så jeg nyter å være litt alene:P Skal vel bare sløve på datan resten av kvelden jeg, hehe. Snakkes i morgen ja:)
monca*84*j12 Skrevet 1. oktober 2008 #34 Skrevet 1. oktober 2008 hay baib... du har vel ikm ca i dag du... så du hadde testet neg i dag.. det er no dritt.. men hvordan er det med temping? temper du denne mnd? har den sunket? Er jo som du sa selv, så lenge du ikke har fått mensen erdet håp! Her er alt stille i dag... ikke noe spennende.. skal dra og kjøpe meg no forings tenker jeg... har ikke kommet så langt g begynner og bli bra sulten.. hehe... Jeg kom på en ting... om du får tr besøk nå kommer vi jo til og følge hverandre denne mnd ganske bra og da... for jeg er vel ferdig nå om noen dager, du har bare mens noen dager... så da... håper alt er bra og at tanta holder seg laaaaangt vekke... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #35 Skrevet 1. oktober 2008 Hay;) Testet neg i går, og det var jo som forventa. For det første var jeg 10 dpo, for det andre kjenner jeg på meg at jeg ikke er gravid. Nå er murringene i full gang, så da dukker nok TR opp i løpet av kvelden eller i morgen tidlig. Er så lei altså! Men det er jo koselig at vi kommer til å følge hverandre. Kanskje det er meningen at vi skal få positiv g-test samtidig;) Du har bare vært hjemme i dag? Jeg har sovet ut etter nattevakt. Synes det er utroolig digg at forelesningen i morgen er utsatt;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 1. oktober 2008 #36 Skrevet 1. oktober 2008 Men du temper ikke nå da eller? et var jo uansett for tidlig sikkert.... håper du får et annet svar om noen dager.... I går hadde jeg veldig lite tr.. til morgningen i dag var det mer igjen.... men nå vet jeg ikke... men siden det var så veldig lite i går tenker jeg at hu er på rettretten... håper det... skal jo på hytte tur i helgen og hadde vært digg om det ikke var no tr bekymringer da... + at jeg snart vi ha meg!!!!!! 3uker er lenge uten sex! grrrrr jeg tenker nok at det er meningen at vi skal få sammen jeg.. det hadde jo vært en drøm som går i oppfyllelse... hihi jeg har vært hjemme og sett på tv, støvsuget, vasket gulv/klær bad osv osv... drit kjipt, men digg når det er gjort.. vi får jo han leieboer duden på besøk i dag.. blir veldig spennende! gleder meg til og møte han! ja sinnsyyykt digg at den er utsatt... håper jeg kommer meg opp tdlig og får lest litt i morgen=) noen planer for kvelden da? Middag? vi skal ha hjemmelaget fiskegrateng og poteter=) mmmm klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #37 Skrevet 1. oktober 2008 Nei, jeg orka ikke tempe noe særlig denne mnd, så sånsett vet jeg ikke hvordan jeg ligger an. Men jeg kjenner på murringene at mensen er rett rundt hjørnet. Krysser fingrene for at det er meningen at vi skal få sammen:) Så bra at det virker som at tanta kanskje er på vei til å trekke seg tilbake. Hadde passet veldig fint i forhold til at du skal på hyttetur ja. Og etter hytteturen så kan du nok ha deg igjen vettu;P Haha, skjønner at du blir gal av 3 uker uten sex! Så effektiv du har vært i dag! Er så kjedelig med husarbeid! Morro at dere skal få besøk av leieboer duden, får håpe at du får et godt inntrykk av han! Skal prøve å komme meg opp litt tidlig i morgen, så jeg får lest jeg og. Men kjenner jeg meg rett, så sover jeg lenge, hehe. Men skal uansett lese:P Er du ferdig med pbl? Nam, hørtes godt ut! Vi hadde bare pølser vi, Marius hadde så lyst på det;) Ingen planer for kvelden, skal prøve å lese litt hvis jeg orker, men er trøtt! Dagen etter nattevakt er døfødt.. Har du noen planer annet enn å møte leieduden da? Klæm PS. Marius sier at jeg skal hilse:P Han er så imponert over hvor mye jeg skriver, hehe..
monca*84*j12 Skrevet 1. oktober 2008 #38 Skrevet 1. oktober 2008 ja håper det er meningen at vi skal få sammen.. men det gjør det jo veldig mye mer spennende og ikke tempe etter el egentlig.. jeg har begynnt og spise masse gullerøtter da... blir sikkert gul til slutt.. hihi jeg håper tr er borte i dag jeg..hehe... skal en tur i dusjen nå så da finner jeg jo ut hvordan jeg ligger ann.. hehe.. da syntes jeg synn på Anders.. hihi.... skal han få kjøre seg.. hehe.... ja har vært effektiv, nå er jeg ferdig deilig... Nei skal ingen ting nå i kveld... tv.. army wifes på tv i kveld=)) Er ikke ferdig med pbl, men det tar 0time... blir bare klipp og lim fra en nett side, så kommer til og bli enkelig og greit=) hilse Marius tilbake da... ja dette med bim er i studienes navn, slik at vi øker hurtigheten når vi skriver... Det at det skjer på bim er jo tilfeldig og motivasjons økende... vi som studerer slikt er jo opptatt av det=) hahaha
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #39 Skrevet 1. oktober 2008 Hahaha, ja så lærer vi jo å formulere oss på en god og fri måte, slik at vi skriver flotte oppgaver i år! Bim er virkelig viktig for studiene;P Ja jeg er helt enig at det gjør det mye mer spennende å ikke tempe etter EL. Vurderer å fortsette med det. Hehe, gleder meg til å se deg dukke opp på skolen med helt gult ansikt:P Og et par dager etter så kommer jeg nok og holder deg med selskap, hihi. Lykke til i dusjen, håper du får slitt ut Anders skikkelig nå! Du har 3 uker å ta igjen! Deilig med en avslappende kveld:) Men den blir kanskje ikke så avslappende for deg allikevel da, haha
monca*84*j12 Skrevet 1. oktober 2008 #40 Skrevet 1. oktober 2008 hehe... helt klart nyttig og givende.... Det syntes jeg du skal fortsette med.. hehe.. men men...jeg kan ikke starte med temping før til uken igjen jeg da, gidder jo ikke vekke jentene kl.6-7 for at jeg skal tempe liksom.. ser faktisk ut som at det er på hell nå ja, så kanskje løpet av kvelden eller i morgen.. det blir så godt!!!!!! du aner ikke... det er en helt fantastisk følse og slippe mens etter så lang tid... hihi, blir nok ganske avslappende kveld jo, verre med natten.. hihihi... Kan jo ikke slite han heeelt ut da, han skal jo på jobb i morgen.. ikke alle som har fri vøtt. hehe.... stakarn står opp kvart over 5 hver dag han.. det er tidlig det! kose deg masse i kveld du og da snuppa..=) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #41 Skrevet 1. oktober 2008 Haha, nei skjønner at du ikke kan vekke jentene 6-7 hver morgen. Tror ikke de hadde skjønt mye heller hvis du hadde fortalt dem at du temper hver morgen for å finne eggløsning:P Ja klarer ikke forestille meg hvor deilig det er å bli kvitt TR etter så lang tid! Hehe, hvis han er trøtt i morgen er det ikke synd på han! Tror nok han kommer til å bli veldig fornøyd med å bli holdt våken litt jeg;) Men kvart over 5 er jo helt sykt!! Stakkars:( Klæm
monca*84*j12 Skrevet 1. oktober 2008 #42 Skrevet 1. oktober 2008 ER DET MULIG? Vi sku jo ha kontrakts møte halv 9 i dag... kvart over 8 får vi en sms om at han angrer seg og ikke vil ha hybelen alikevel.... Det værste er at han ringte kl 6 og spurte om noe ang depositum og hørtes veldig positiv ut!! Noe hadde kommet i veien? Er det mulig? Går virkelig ikke vår vei dette altså... grrr... Så her er det ikke akkruatt lykke og glede i heimen som vi hadde håpet på at det sku være i kveld... Det er dritt gjort ass, han kunne jo hatt baller nok til og ringe da i hvertfall.. din kveld da? skjedd noe spennende? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #43 Skrevet 1. oktober 2008 Hæææ!!!?? GÅR DET AN??? Blir helt målløs jeg! Skjønner godt at det ikke har vært så mye lykke og glede i heimen i dag nei:( Har dere noen fler "kanditater" som dere kan ringe da? Er jo ikke bare bare å finne leieboer. Ikke skjedd noe spennende her, har bare slappet foran tv´n, deilig:) Noen planer for morgendagen utenom å lese da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 2. oktober 2008 #44 Skrevet 2. oktober 2008 ja det går vist ann!!!! Nei har ingen andre utpekende kandidater nå, vi sa jo nei til de andre for vi hadde jo funnet en.... Men egentlig så er han juridisk bunnet til å hvertfall betale 1mnd leie... en muntlig avtale er like bindene som en skriftelig avtale.... Men utrolig skuffende altså, vi hadde jo så inderlig håpet at det sku ordne seg nå, men nei, påan igjen med visninger...sukk* I dag skal jeg styre med pbl og lese samt pakke litt til i morgen... Ellers ingen planer.. skal en tur ut med dyret nå da... wuhu... ut i kulda... *sukk* du da? noen planer for dagen? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #45 Skrevet 2. oktober 2008 Ååå så irriterende!!! Har dere sletta annonsen fra finn? Håper ikke det! Tror dere at dere får han til å betale en husleie da? Må være slitsomt å sette i gang med visninger igjen. Det samme skjedde med Marius da han leide ut her, de som skulle leie gikk fra hverandre rett før de skulle skrive under kontrakten:-/ *Brrrrr* må være kaldt å gå tur med hunden nå som vinteren nærmer seg. Hadde det vært varmt hele året, så skulle jeg hatt hund;) Jeg tenkte å lese litt i dag. Men jeg er så god på å begynne på en bok, så synes jeg at det er så kjedelig at jeg begynner på en ny igjen etter et kap. Må prøve å holde meg til én bok tror jeg.. Fikk mensen i dag da, som forventet. Denne mnd skal jeg fokusere på å være sunn, og ikke på baby. Pappa feier 50 års dagen sin 1. november med stor fest og greier, så målet er å gå ned et par kg før det. Så har jeg noe annet å tenke på Klæm
monca*84*j12 Skrevet 2. oktober 2008 #46 Skrevet 2. oktober 2008 ja drit irriterende.. nei vi har gudskjelov ikke slettet annonsen enda... så vi har jo 15dager igjen eller noe... så skal vel gå bra! Er jo ikke sååå kaldt om du kler deg riktig da.... som regel syntes jeg det er ok og gå med vovv.. og det er alltid ok når man først kommer seg ut!!!! Lese jah... har enda ikke kommet så langt.. måtte plutselig ut og leie redningsvest til helgen.. må kjøre båt et lite stykke.. jeg haaater liten båt... men det går vel bra tenker jeg... Så kjipt at a kom da.. Min er fortsatt her den.. så da blir det og følge hverandre denne mnd da... hehe... jeg håper og trur hu stikker i dag eller i morgen.. men er jeg uheldig varer a noen uker til.. he.... Greit å ha noe annet og fukusere på da... men.... du trenger jo ikke gå ned i vekt du da.. hehe.. bare så det er sagt! ' klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #47 Skrevet 2. oktober 2008 Så bra at dere ikke slettet annonsen. Får håpe at noen ringer igjen med én gang:) Ja det er nok ok hvis man kler seg riktig og når man først har kommet seg ut. Er vel det å sitte og tenke på det som er verst;) Hehe, du må ut å leie redningsvest ja:P Hvorfor hater du liten båt? Håper det går greit da! Gruer du deg fortsatt litt til turen, eller har du begynt å glede deg? Ja kjedelige greier at hu kom, men jeg begynner å bli vant til det:P Håper tanta di forsvinner i dag eller i morgen! Du har hatt hu mer enn lenge nok nå! Vet du sånn ca. når du kommer til å ha EL da? Jeg har EL om ca. 15 dager, kanskje vi ender helt likt denne syklusen;) Og da skal det ende med en positiv test! Tusen takk, det var koselig å høre:) Skal ikke gå ned så mye, bare stramme opp litt og spise litt sunnere. Så kanskje jeg klarer å nå et mål på den fronten framfor på babyfronten;P Klæm
monca*84*j12 Skrevet 2. oktober 2008 #48 Skrevet 2. oktober 2008 ja håper på at det skal gå fort... ja begynner og glede meg litt da... mne sku gjerne hvert hjemme med A til en forrandring.. men det er greit nok... kommer sikkert til og bli en hei dundranes tur=) ser ikke ut eller kjennes ikke ut som at a har tenkt og stikke riktig enda.. møkka tante... jeg kan jo ikke begynne og tenke på el før a har dratt liksom.. og forige gang kom jo el 1uke etter at den burde vært der... hehe. så ikke veldig lett og regne ut nei.. blir vel temping tenker jeg ja... kan jo sikkert bære litt godt og fokusere på noe annet ja... mestringsfølse og greier ja.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #49 Skrevet 2. oktober 2008 Så bra at du begynner å glede deg:) Men skjønner godt at du gjerne skulle vært hjemme med A for en gangs skyld. Får håpe at det blir masse tid til det etter denne helgen. Ååå dumme tante!! Nå må hun stikke snart! Det blir kanskje vanskelig å finne EL når hun fortsatt er der ja, for det varierer ettersom hvor lenge du har mensen ikke sant? Hehe, ja mestringsfølelse og greier ja.. Får se hvor lenge jeg holder ut da, er ikke så god på sånt:P
monca*84*j12 Skrevet 2. oktober 2008 #50 Skrevet 2. oktober 2008 jah, da var denne dagen over... Her ble det nok en litt travel ettermiddag.. hehe-.. jeg klarte og overtale min kjære at vi måtte kjøre oss en tur til Blindern så ikke jeg kjørte meg vekk i morgen... Så vi gjorde det... trur det skal gå bra, men er litt redd for og ikke få parkeringsplass altså.... så kommer nok til og reise her i fra ca halv9.. hehe..-.jeg har reisefeber.. hehe Trykket nettopp feil i menyen på siden og havnet inne på 3trim... sukk, kjenner igjen flere navn der inne og tok meg selv i og være kjempe missunnelig... ååå jeg vil også... Kan ikke forestille meg hvordan du har det enkelte dager=( Jeg ønsker det så inderlig for oss nå snuppa, denne pp mååå det jo klaffe for oss også... du og jeg, hver vår baby... jaaaaaaaaa.....hadde det bare vært så vel... Men første målet mitt er jo og kvitte meg med tanta......... Håper kvelden din har vært bra.. nå skal jeg hoppe i loppekassa... så sees vi i morgen=) klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå