Gå til innhold

monca*84*ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snupp!:)

På tide at vi skravler litt her inne igjen synes jeg;)

Hvordan går det med deg?

Ble du veldig lei deg da tanta kom?

Sto over forelesning i dag jeg, følte at jeg måtte lese, henger litt etter..

Når drar du igjen? Torsdag?

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia..

Kan jo ikke akkuratt si at jeg ble veldig glad når a enderlig dukket opp... Var jo liksom 3dager over ikm, så begynnte nesten og håpe litt da.. men samtidig hadde jeg jo fått en neg gr.test, så jeg var forberedt!! Jeg håper veldig at besøket blir noe kortere denne gang, men jeg tviler litt på det egentlig... 3 laaange uker.. Forige syklus var på 50dager--- jiiizzzz det er lenge da... *sukk*

Var ikke på forelesning jeg heller... bare dassa hjemme.. ikke bra, må få kommet i gang med lesingen snart. er så veldig dårlig på det.. uff...

Drar på fredag... kommer hjem enten søndag eller onsdag.. kommer litt ann på om det er no særlig med fugl osv.. Gruer meg litt.. er eneste jenta blant 15 mannfolk.. he... Men blir vel bra håper jeg...

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14806198&sid=xz9sbdHh6D7124968&WT.svl=Bilde

Nå har vi lagt ut hybelen på finn... ta en titt=)

natti

klæm

Skrevet

Uff, ja det er ekstra kjipt å få tr når man går noen dager over ikm! Var så sikker på at vi skulle ut å shoppe babyklær jeg nå. Men da håååper jeg at det klaffer for oss denne mnd! Det er så urettferdig at det skal være så vanskelig!

Håper at du slipper å ha tantebesøk i 3 uker denne gangen og. Uff, 50 dager er lenge, du er tålmodig! Begynner det ikke å nærme seg et år siden dere startet prøvingen?

Har det med å bare dasse hjemme når jeg dropper forelesninger jeg og:P Men i dag hadde jeg bestemt meg. Så jeg har lest en del i hjerne og atferd, men det går så sakte framover for 1. kap er skikkelig heavy! Masse om nervenes, hjernens og sansenes anatomi! *Sukk* Men man må jo bare gjennom det..

Hehe, er nok mange som ville misunt deg å være eneste jenta blant 15 mannfolk;) Er tydeligvis jakt man skal drive med når man er singel, hehe. Får håpe de er snille med deg da, varter deg litt opp og sånt:) Så får vi satse på at det er noe fugl!

Så fin hybelen er!! Håper det blir mange som vil ha den, det tror jeg:)

Natti! Skal være oppe til 9 jeg da.. siden jeg er på jobb:P

Klæm

Skrevet

Ja det er litt urettferdig at det skal ta så lang tid med oss... men på den positive siden kan man kan jo kanskje si at vi blir kanskje eeeekstra glade når det først skjer.. men kanskje ekstra nervevrak også,. hehe.. Jeg håper jo også denne mnd at ting skal være litt bedre, men jeg vet ikke jeg.. må jo kanskje bare belage meg på tre uker, siden det er trenden de siste 3pp.. Så får jeg gjøre en ny innsatts denne pp... jeg håper virkelig at det skjer noe snart, fordi da kan foreldre og svigerforeldre få barnebarn i julegave, billig og gledelig.. hehe..

Jo nermer oss det hatte 1år, men er noen mnd igjen, vi startet jo 1jan.. men det vi jo si bare 2pp for meg igjen det da før 1år har gått... Gruer meg litt til det, 1 år er liksom litt magisk, man begynner og lurer på om det faktisk er noe ganske galt liksom... Men får ta det som det kommer..

starta på nervene i dag jeg... sukk tar litt tid ja.. og jeg tar ganske omfattenende notater på det kapittelet, så jeg slipper og gå tilbake i det senere. hehe. det orker jeg ikke.. hihi.. Men kanskje vi må bli flinkere til og sitte på lesesal, slik vi snakket om, de dagene vi bare har to timer så må vi sitte to timer og lese også.. da går det unna.. hehe

De 15mannfolka er stort sett i 40-60års alderen, så ehm nei, bare typen som er attraktiv der gitt... pluss at jeg egentlig ikke liker så mange av dem, en haug med rævslikkere hele gjengen.. hehe...

Ja hybelen har blitt ganske fin ja, du sku sett utgangspunktet du, jiiiizz det var grusomt... Var ikke huset vårt koselig? trives veldig altså=)

Nå står du opp snart du tenker jeg.. så får du kose deg masse id ag, jeg skal ikke noe i dag bortsett fra og lese og sitte på bim.. kanksje vi prekast... Dette ble langt gitt... får vel gå ut og lufte vovvov jeg...

jupp klæm

Skrevet

Ja vi blir nok ekstra glade når det først skjer! Men jeg kommer til å være heeeelt nervevrak. Kommer ikke til å tørre å gå på do i frykt for å få blod på papiret. Får håpe at du slipper 3 uker denne gangen, selv om det har vært sånn de siste pp´ne. Tar du fortsatt grysom sin kur? Det hadde vært så utrooolig koselig å gi barnebarn i julegave!!!:D Men jeg har egentlig gitt opp at vi skal klare dette selv, så bare håper at de neste 3-4 pp´ne går fort;)

Vi startet i slutten av desember 06, så det har snart gått to år her *sukk*. Tiden har heldigvis gått fort, og egentlig så ser jeg det som positivt at vi har måttet vente så lenge, for nå tror jeg at vi er mer mentalt klare for barn enn om det hadde gått med en gang. Men nå er det nok venting altså!!;)

Siden 90% klarer det innen et år, så er det jo stor sjans for at du blir gravid innen januar da, hihi. Jeg håper og tror at alt er fint med dere!

Så flink du er som tar notater! jeg bruker så mye tid på det jeg, så for meg lønner det seg å gå tilbake å lese det jeg har streket over. Gleder meg til å bli ferdig med de kjedelige kapitlene så jeg kan begynne på det som er spennende!

Haha 40-60 ja, da er det kanskje ikke så mye å misunne allikevel:P Du får se det på den positive siden, bra det ikke er noen spennende fristelser der;)

Huset deres var kjempekoselig!! Og veldig fint:) Misunner dere som bor der!

Hva har du gjort i dag da? Annet enn å lese;)

Klæm

Skrevet

Vi har fri i morgen!!!!:) Forelesningen er avlyst...

Skrevet

kommer nok til og være rimelig nervevrak jeg også... sukk.. men jeg gleder meg.. jeg håper det skjer snart... jeg trur kjangsene er ganske mye større nå hvertfall, siden jeg vet og finne el liksom... må jo nesten bare tru det... jeg skjønner at du har gitt litt opp liksom, 2år er jo kjempe lenge... Marius må nok krype til korset før eller siden, hadde det bare vært før enn siden....men det er jo bra at du kan se litt positivt på det da,er rart med det, har man ikke noen lyspunkter er det ikke mye glede liksom... Men guuuuuud jaaaaaa vi har ventet lenge nok nå syntes jeg, spess du!!! Jeg vet hva du kan ønske deg i julegave av marius, ingen dyre smykker eller noe annet, en svømme prøve. hihi

jeg tar aldri notater egentlig, bare tenkte det var veldig greit og gjøre det på det kapittelet siden det var så mye begreper og dritt.. Er det forresten meningen at vi faktisk skal forstå det som står der?av og til henger jeg virkelig ikke med altså...driter en lang marsj i synapser osv.. sukk'

Ja er veldig glad i huset vårt, gleder meg til dere skal komme og besøke og se det=) Hadde potensiell leieboer på besøk i dag. En ganske ung dud fra srilanka eller noe.. Alt var kjempe positivt, men så snakket han om kona som skulle komme fra hjem-land... da ble jeg litt mer reservert.. han var villig til og signere i kveld han da.. det er jo bra... men skal det bo to der må vi jo tenke på å øke leia litt... ta 6 i stede for5000... blir jo mer strøm og varmt vann osv... man må jo bare tenke sånn.... får se.. skal bestemme oss innen i moren... Men han kunne betale i morgen da, det var jo positivt... så får se

jeeeee passet veeeeldig godt med avlyst forelesning i morgen... JIPPI

Skrevet

Ja sjansene er nok mye større nå som du finner EL:) Tror det blir full klaff for dere snart jeg. Håper virkelig at dere slipper å nå 1 år! 2 år er veldig lenge, men jeg syntes nesten det å nærme seg 1 år var verre. Man får bare være tålmodig og ha tro på at den rette spira kommer når den vil. Men synes vi begge har ventet mer enn lenge nok nå, så håper at vi får positiv test snart! Haha, det var en kjempegod idé, det skal jeg ønske meg!!:) Haha, fint hvis foreldrene våres spør hva jeg fikk av han:P

Tror ikke at det er meningen at vi skal forstå alt, bare det mest grunnleggende. Når vi leser videre så ser vi nok hva som er viktigst å huske, og da er det jo bare å bla tilbake/se i notatene hvis vi har glemt noe:) Haha, synapser, aksoner osv...kjempegøy!!!:P

Gleder meg masse til å se huset deres! Så gøy at dere hadde en på besøk allerede! Skjønner at du ble litt mer reservert da han snakket om kona. Dere kan vel vente litt og se om det kommer noen fler før dere bestemmer dere? Hvis ikke burde dere sette opp med ihvertfall 500-1000 kr.

Jaaa det var deilig!! Akkurat bestilt meg MASSE klær fra H&M jeg, morro!:)

Skrevet

ja jeg kan tenke meg at det er verre og å 1 år enn 2 år faktisk... akurat som at jeg syntes det var verre og ikkefå det til 1pp enn noen andre... merkelig det der.. men jeg trur det har noe med at man aksepterer mer ting når tiden flyr... ikke det at man kan gjøre noe annet heller da.. hehe

neeeeh jeg fikk sædprøve av typen jeg... helt normalt det hos oss altså... hihi... hysterisk...

nei kan nok ikke væe meningen at vi skal forstå alt, men skjønner jo forsovet sammenhengene og det er jo litt interesant og få et overblikk av hvordan det hele fungerer også..

Vi har kommet frem til at han skal betale 5000 så lenge han er alene, men når kona kjem blir det event 7000, trur ikke det er for mye og be om.. Tross alt søkte vi bare etter en ekstra person, og en person utgjør ganske mye mer strøm og vann utgifter.. utrolig hva man må tenke på du.. hehe... vann og avløp liksom... teite greier!

ellers da? gjort noe spennende i dag? ikke vi,..har hatt han duden her, ellers har jeg jobbet litt i hagen og sett på tv... også har vi hatt husmøte i forhold til han leieboern... greit at vi har pratet om ting på forhånd liksom... jeje... Nå ligger jeg i sengen og vurderer litt søvn... skal bli deilig ja....

natti

klæm

Skrevet

Hehe, ja det er litt merkelig. Men det er nok som du sier at man aksepterer det når tiden flyr. Det som var så vondt med å passere et år var at da var vi offisielt "slitere" og ufrivillig barnløse, og tanken på alt vi kanskje måtte gjennom framover. Nå har jeg jo godtatt at det er sånn, så bare gleder jeg meg til å få hjelp:)

Hahaha, tror vi hadde fått noen sjokkerte venner og foreldre da:P

Ja det er veldig interessant å se sammhenhengene og forstå hvordan ting fungerer. Det er bare litt mye detaljer, vi skulle hatt en litt mindre avansert bok:P

Det høres ut som en kjempebra deal det. Var han enig i det? Var jo kjempesnilt av dere å godta en ekstra person! Haha, ja masse rart man må tenke på!

I går gjorde jeg ingen ting. Blir så skutt etter nattevakt, så jeg sov halve dagen, og etter det bare sløva jeg på sofaen;) I dag skal jeg prøve å lese litt, og så skal jeg være med en venninne på kvelden. Har du noen planer for dagen?

Klæm

Skrevet

jeg trur nok ikke jeg kommer til og se på meg selv som ufrivillig barnløs riktig enda... da skal jeg ha prøvd ALT... Men er man i den situasjonen er jo det bedre og akseptere det og heller (som vi har så mye om på skolen) løsnings orienterte i stede for problem orienterte.. hehe

Nå har han hybel duden vært her, han syntes det var litt veldig høy økning, men vi sku få svar etter 9 i kveld... så får se... om det ikke blir han er det greit, vi leter videre vi...

i dag har jeg støvsuget, pakket og laget ett lass med skillingsboller. ble veldig gode... kos og ha med på tur... vi drar i morgen vøtt... ellers har badet vår vært oversvømt i dag da... ikke fullt så morro, men siden han vi eier sammen med er rørlegger gikk det ganske greit, han fiksa vøtt.. hehe... kjekt det der... Nå skal jeg spise grandis og pakke litt til.. Ellers blir det nok bare tv på meg i kveld... lade opp til mange dager i fjellheimen... jupp

klæm

Skrevet

heia schnupp

Jaja, da var det avreise dag og jeg driver og pakker litt og rydder litt. Jeg har litt blandete følser om og dra denne gangen.... alt er egentlig ganske teit om dagen... Kjenner at motet er litt på bånn.... For det første har jeg en visdommstann som plager meg... kjempe vondt og gir meg huepine.... i dag er det 1uke siden tr kom og ingen tegn til at a har tenkt og forsvinne... Blir så fortvilet... Jeg har så lite lyst å løpe rundt i fjellet som en annen blødende tufs.. Jeg vet jeg ikke skal klage, jeg har tross alt mens og el... men tre uker er leenge.. men jeg må jo bare bite tennene sammen og takle det, er jo ikke mye annet og gjøre.. Bare det ikke overstiger 3uker er jeg fornøyd egentlig... Før jeg begynte på pilla var 7 uker opp til 10 helt vanlig...

uff blir mye klaging...men i dag er ting litt mørkt.. hehe... Jeg vil bli mamma NÅ... Er det virkelig så mye og be om?

Det MÅ jo bli vår tur nå.... kos deg med el i helgen da... jeg skal sende ekstra befruktende tanker din vei, så skal du se spira sitter denne gangen... Jeg har bra følse for deg denne pp... hehe...

lykke til... Jeg er hjemme senest onsdag, men kan hende jeg er hjemme alt søndag...

klæm

Skrevet

Ser vel egentlig ikke på meg selv som ufrivillig barnløs jeg heller. For jeg bare VET at jeg kommer til å bli gravid en gang, selv om det kan ta tid.

Hvordan gikk det med hybelduden da? Godtok han det? Var synd at han syntes det var så høy stigning da!

Oversvømmelse på badet!!!??:-O Noe som ble ødelagt? Bra dere hadde rørlegger rett i nærheten da!

Nam!!! Jeg vil også ha skillingsboller;)

Ikke noe koselig å høre at du har en tøff dag:( Skjønner godt at alt føles litt vanskelig nå. Å fly rundt i skogen med TR høres ikke noe særlig ut, og spesielt ikke når du bare er sammen med mannfolk. Og visdomstenner kan være skikkelig au au!!!:( Jeg synes du har rett til å klage jeg. Det er lov å bli lei av å ha mensen 3 uker av gangen, og lange sykluser. Får bare håpe at det ikke overstiger 3 uker. 7-10 uker høres jo heeeelt grusomt ut!!!:( Håper at du begynner å blø mindre og at visdomstanna gir seg, så du klarer å ha en fin tur allikevel. Ofte så blir ting veldig bra når man ikke har så høye foråpninger ihvertfall:)

Tusen takk, håper såååå masse at det blir vår tur denne gangen! I dag var jeg hjemme fra skolen for å lage baby, så nå BURDE det gå:P Får bare stå på resten av helgen og. Og når du har EL, så er jeg sikker på at det blir full klaff!!:)

God tur, håper du får det kjempefint selv om alt virker litt håpløst akkurat nå. Blir koselig å "få deg tilbake" igjen og da;)

Klæm

Skrevet

heia baib...

Ja da var jeg hjemme fra fjellheimen.... Har vært en fantastisk fin tur... Men klarte og bli syk (igjen), så har ikke blitt så mange turer som jeg sku ønske opp i fjellet... har hatt 2hele dager... jeg har ikke skutt noe, men A fikk 3ryper=) Den ene takketvære meg! jeg som sparka den opp.. var kjempe artig... Fy søren og vakkert landet vårt er altså! Fjellet i høstdrakter noe alle bør få oppleve!

Oversvømmelsen gikk bra den vet du... ikke noe ødelagt, måtte bare få løsnet opp i no tette rør... hehe...

Er kjpt med sånne kjipe dager, en de går jo heldigvis over.... 3uker er lenge, og det tyder på at jeg skal ha gleden og slite like lenge denne gangen også........ har fortsatt tr på besøk og syntes det er skikkelig kjipt, men godtar det foreløpig.... Du da? du er over el og er i de værste 2ukene i syklusen=) håper det har klaffet for dere nå altså... håper inderlig det ja... sukk.... Men hvordan blir det når du har gjort ferdig skole og ikke har jobbet fast 6mnd? Jeg kommer jo ikke inn på master.. så blir jeg gravid nå kan det tenkes jeg sliter litt ja.. hmmm... får vel finne en løsning på det... kanskje melde meg opp til ett eller annet bare for sikkerhets skyld.. hehe..

Nå skal jeg vel kanskje se på pbl greier eller noe... vet ikke jeg... off orker ingen ting.. er ikke noe morro det heller altså... men men......

gjort noe spennende mens jeg har vært borte da?

klæm

Skrevet

Heeei:)

Så bra at du har hatt en fantastisk tur!:) Kan tenke meg at fjellheimen er heelt nydelig på denne tiden av året! Men typisk at du ble syk igjen da:( Nå har du vært nok syk for i år synes jeg, hehe. Så morro at A fikk 3 ryper! Hva mener du med at du sparka den opp? Har ikke peiling på jakt jeg;)

Godt å høre at oversvømmelsen gikk bra!

Ja sånne kjipe dager går heldigvis over, men det er virkelig tøft når det står på. Så irriterende at det ser ut til at du får TR like lenge denne gangen og. Det blir mye venting på deg fram til EL... Ja nå er jeg over i de 2 verste ukene i syklusen, men jeg tenker foreløpig veeeldig lite på det, og vet egentlig at det ikke er noe å tenke på heller, for det skjer jo ikke noe. Så det er egentlig helt greit:)

Jeg har også tenkt på at nå begynner det å passe dårlig å få barn i forhold til fødselsstipend. Men troor jeg klarer meg uansett fordi jeg tjener ganske greit heldigvis. Har ikke lyst til å stoppe nå når vi har prøvd så lenge. Men du har jo fast jobb du og? Da kan du bare trappe opp jobbingen de siste 6 mnd:) Hvis formen er god nok til det da. Eller så kan du melde deg opp til noe, er vel ikke noe krav om å gjennomføre, er det det?

Er ikke noe morro med pbl nei. Hva skal du skrive om? Jeg skrev om oculær albinisme jeg. Syntes faktisk at det var så spennende at jeg skrev det allerede på mandag;) Kan godt hjelpe deg hvis du skal skrive om noe liknende?

Klæm

Skrevet

ja kjipt og være syk... jeg har jo ikke vært det på drit lenge, men nå kom det jo skikkelig da... 2 ganger tett på...er vel fordi man ikke alltid kler seg godt nok på tur.... så er nok min egen feil... hehe....

Ja var kjempe morro med 3 ryper... det jeg mener er at jeg faktisk nesten sparka til den... Den lå inni et kjerr av små busker... så siden jeg går uten hund, så må jg jo støkke fuglene selv.. har ingen som finner dem for meg... da går man og sparker til små busker osv som de kan gjemme seg inni... Men jeg hadde jo kanskje sparka til 1000 sånne kjerr uten resultater den dagen.. men plutselig fløy den gitt.. var veldig morro skal jeg si deg=)

Jeg har tenkt litt på at det får gå som det går, og jeg får trappe opp jobbingen ja... men jeg har jo ikke noe fast egentlig... men jeg kan jo be om mer osv.. så det sku vel gå bra trur jeg.. hehe...Jeg stopper heller ikke nå! UAKTUELLT!=)

Jeg trur jeg sku skrive om sammenhengen mellom synshemning og språk utvikling...Hørers jo spennende ut, men jeg har ingen snøring på hvor jeg skal lete for og finne noe om det... har likosm ikke lest caset enda en gang jeg.. hehe... ikke bra vøtt...

jeje... nå skal vi kose oss vi... driver og lager hjemmelaget pizza og greier... deilig og ha en hel kveld hjemme og bare ta livet med ro.... jeg håper jeg er bedre til i morgen, sånn at jeg kommer meg på skolen.. men jeg skal jobbe hele helgen, så jeg MÅ bli frisk!!!

noe spennende som skjer i kveld da? (trur den sitter denne gangen jeg....)

Skrevet

Typisk at det kommer flere ganger på rad når man først blir syk:( Jeg blir også sjeldent syk, men når jeg blir det kommer det 2-3 ganger etter hverandre. Er formen bedre i dag da? Klar for forelsening?

Litt slitsomt at den er så sent egentlig, får jo bare lyst til å skippe den. Men nei, jeg skal være flink!:P

Haha, du sparker faktisk til dem ja. Trodde det var et jegeruttrykk jeg;P Må være morro når det plutselig flyr ut en! Høres gøy ut å være på jakt!

Ja det er virkelig uaktuelt å stoppe nå! Det ordner seg alltid. Og vi er jo ferdigutdanna når vi får barnet, så da kan vi jo gå rett ut i jobb når vi er ferdig med permisjonstiden:)

Sammenhengen mellom synshemming og språk ja... uff, det hørtes ikke særlig morsomt ut. Kan desverre ikke hjelpe deg der:(

Hørtes ut som dere hadde en koselig kveld i går:) Det hadde vi og, bare lå og slappa av foran tv´n..

Håper du er bedre i dag og at du blir bra til du skal jobbe i helgen!

Jeg tror at du kommer til å bli gravid denne gangen;)

Skrevet

heia.... formen er vel kanskje litt bedre i dag.. men jeg har fått no sinnsyke dotter i øra, så jeg hører veldig dårlig... he...

Ble ikke forelesning på meg i dag og ikke i morgen heller... skal ha forlk på visning for hybelen i morgen.. så må være hjemme så skal jeg på jobb etter på... men neste uke er jeg med igjen! weeee

Det er veldig spennende på jakt, mye adrenalin i bilde når man komme ri fugle situasjoner... men ikke minst er det utrolig deilig og komme seg vekk fra by og mas!

Jeg kjører på jeg nå... ble spådd av rockebabyn nå for første gang.. hun fikk opp at jeg var gravid da.. hehe... at september var min mnd... Så da må det jo være rett rundt hjørne tenker jeg.. hehe...

Jeg finner ikke no om pbl greiene jeg... jeg har ikke bøkene trur jeg.. så hva gjør jeg da? jeg er jo syk og kan ikke dra og kjøpe heller... ble veldig usikker på what to do nå asså.... hmmmm.... hva ville du gjort? får ikke tak i noen heller.... får bare skrive hva som skjer og legger inn på fronter da.. men at jeg event kan skrive to innlegg neste gang... vet ikke jeg....

Vi kommer til og bli gravide!!!!

Skrevet

Så forferdelig vanskelig oppgave du har fått! Kanskje du kan finne noe på google eller i språkbøkene fra i fjor?

Du kan jo skrive at du er syk og ikke klarer, det må jo være lov:)

Stakkars deg som har fått så dotter i ørene, det er helt grusomt:(

Så spennende at dere skal ha visning. Det ble ikke noe av han forrige som ville leie? Vil ikke på forelesning i morgen jeg heller siden det er fra 10.15-14, og jeg skal jobbe fra kl 16. Men jeg skal nok dra allikevel.

Ja kan tenke meg at det er gøy å komme seg vekk fra by og mas, og tenke på litt andre ting:)

Så spennende at rockebabyn spådde at du er gravid nå, det må jo bare bety at det blir spire på deg denne mnd!!:) *Krysser fingrene*

Ja vi kommer til å bli gravide!!!!

Skrevet

ja var litt vannskelig.. men fant noe i befring og tangen... Men ble veldig mye reflektering og bruk av commonsense... hehe... men jeg har levert noe hvertfall... hehe...

Nei det ble ikke noe av han forigje, og det er kanskje like greit... Hadde en fyr i 40åra her i dag, han var kjempe trivelig, i morgen kommer det to på visning.. En fra russland eller noe og en som bor litt lengre opp i dalen.. Vi er veldig spente på han siste.. simon.. virker veldig ålreight, han er kjent i området så han vet hva han kommer til. Han er tømrer og det beste av alt han er ung. Så det er han vi har lyst på trur vi, om han virker ok i virkeligheten da.. men det ser jo lovende ut da..

Ja er mye forelseninger i morgen, men jeg må no droppe det.. rekker ikke visninger og jobb om jeg drar.. så da... litt dumt i grunnen.. spennende temaer..

Jeg ønsker så inderlig at det skal skje noe for oss snart... jeg lengter så veldig.. Vet du gjør det også, godt og vite at noen vet hvordan man hra det=) Jeg gleder meg til tr forsvinner jeg nå..

på ff, har du vip medlemskap da? mitt vip prøve medlemskap er over og jeg savner kalenderen osv... kjipt at de tar bort alt som er no særlig da... hmmm

Skrevet

Det var bra at du fikk levert noe da. Er jo bare pbl, så spiller ingen rolle om det ikke er superbra. Håper du får et bedre tema neste gang;)

Ja det er veldig spennende tema i morgen, bare irriterende at det er 2 på rad!

Simon hørtes veldig interessant ut da. Er veldig greit at dere er unge alle sammen, og siden han er tømrer så burde han fint ha råd til å bo der:) Jeg kan sende deg forelesningene fra i morgen og. Jeg må bare få litt hjelp av marius, for jeg har linux og det lagrer jo i et annet format enn word.

Ja det ønsker jeg og! Jeg ønsker det så mye at jeg rett og slett har fortrengt det for å ikke bli gal! Men det må jo bare bli vår tur snart, det må jo det!!? Slitsomt at det skal være så vanskelig:(

Jepp jeg har vip, synes det er like greit. Du burde vente med å bestille det fram til du får beskjed om at det er tilbud på det. Man pleier å få tilbud hele tiden, 16 dollar for 90 dager eller noe sånt. Irriterende at de tar bort alt som er noe særlig ja!

Skrevet

ja nei jeg tar ikke pbl innleggene sånn veldig seriøst... jeg mener vi skal jo ikke ha fremlegg en gang.. så da er det jo ikke vits og legge sjela si i det på en måte..

Ja han kan kanskje betale for seg, det er jo en forutsettning da kan man jo si... men men... Ok og få inn en som kanskje ikke syntes det er et problem at man har en fest i ny og ned, men som kanskje heller blir mer liksom...

Ja kjempe om du får sendt altså, men ikke noe og stresse med da... ordner seg nok kan jeg tenke meg.... greit med en data kyndig type da=)

Hvorfor skal det være så vanskelig? men men, det ordner seg for snille piker! Det sier mamma og det trur jeg på!

Kanksje jeg får ta vip etter hvert jeg også... er jo ikke noe vits med det andre... sleipinger... de vet folk er villig til og betale penger for det vøtt... gjett om de tjener fett på det.. hehe... 16 dollar er jo ikke villt mye da heldigvis... hehe...

jeje nå skal jeg vel kanskje hoppe i køya, gå en tur med vovvi først da... Natti natt babe

Skrevet

Nei det er ikke noe vits. Synes det tar opp så mye unødvendig tid jeg..

Ja det er en stor fordel med en som ikke klikker hvis dere har fest. En nabo to etasjer over oss i naboblokka sendte jo 3 politibiler hit med skjold og greier fordi vi hadde 5-6 stykker på besøk og spilte musikk:P Sånt er ikke noe morro!

Hehe, ja greit med en type som har peil på data;)

Ja jeg tror på det jeg også, skulle bare ønske at det ordnet seg snart. Gleder meg så innmari til å få en positiv test, og oppleve at magen vokser osv. Jeg vil det så mye at det gjør vondt! *Sukk* Men men... kan ikke gjøre stort annet enn å vente...

Nei heldigvis er det ikke så alt for dyrt, men det er litt sleipt ja:P Men kan jo skjønne at de vil tjene på det;)

Du får sove godt. Skal vel hoppe i køya snart jeg og. Bare en laaaaang fredag igjen, så er det helg:)

Sove godt!

Skrevet

Noe spennende som skjer i dag? du skal vel på jobb straks du, det skal jeg i hvertfall... weee... Not!

Har hatt en dame på visning i dag, hun var egentlig ikke veldig interesert/interesang... så da... Hehe, vi har fått et flue problem på hybelen, grrr... 100'vis av fluer, skikkelig ekkelt usj... men vi får vel knærte dem...

jeje, jeg må løøøpe jobbe ææææsj.....

Skrevet

Hei:)

Hatt en fin helg? Funnet en leieboer og blitt kvitt fluene?;)

Utrooolig irroterende med masse fluer, vi hadde det sånn for noen mnd siden. Heldigvis så ble de borte av seg selv.

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...