Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #27 Skrevet 17. september 2008 peller nese pirker meg i ørene og lukter på det koser meg med musa så ofte jeg kan, enten jeg har mensen eller ei lukter på fisen min, den lukter som regel helt ok Lukter på trusene mine gnir gammel hud av klamme hender sikkert mye mer og som er ekkelt... Pakker ALLTID inn bind i papir, o.b går rett i do.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #28 Skrevet 17. september 2008 ha ha. tårene triller her. Vanvittig morsomt å lese, måtte jo lese alle svarene også (noe jeg vanligvis ikke gjør)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #29 Skrevet 17. september 2008 Fiser gubben rett i trynet når han prøver å sove!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #30 Skrevet 17. september 2008 Du verden! Han må jo få fullstendig bakoversveis av deg / det!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #31 Skrevet 17. september 2008 HUSK du kan få tett do, om du kaster ob i do:) helt sant! Litt bittert å få hjelp med det så ligger det en klase med ob'er som tetter:) HOhohoho!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå