Slalotte Skrevet 16. september 2008 Forfatter #26 Skrevet 16. september 2008 Takk Takk Nei, syns 9 mnd er altfor tidlig.. Jeg vil være den som oppdrar han, ikke barnehagen.. Og når jeg skrev søknaden så måtte jeg gruble over når han skulle starte.. Vil jo at han skal gå før han begynner der.. Og som du sier lysbryter så er det ikke bare å sette av et barn i barnehagen.. Man må jo få plass først også.. Nei ikke noe barnehage med det første nei.. Og jeg syns det er merkelig at man ikke kan si at man blir lei og sliten og føler seg som en dårlig mor.. de som sier de ikke har hatt den følelsen er rett og slett bare opptatt av å se bra ut ovenfor alle andre. .
Gjest Skrevet 16. september 2008 #27 Skrevet 16. september 2008 Noen ganger kan kanskje barnehage være det beste... Bare fordi du selv føler det på det viset betyr ikke at andre også gjør det. Jeg er ikke opptatt av hvordan jeg tar meg ut for andre, men av barna mine.
OsloMor Skrevet 16. september 2008 #28 Skrevet 16. september 2008 Jeg som svarte det med barnehage, mente det som et seriøst råd utifra hvordan jeg tolket ditt hovedinnlegg. I mitt svar, var jeg hverken dømmende eller frekk, men kom med et forslag som, igjen, jeg utifra ditt hovedinnlegg, bedømte det slik at det kunne være en god løsning. Nå gidder jeg egentlig ikke å forklare det svaret mitt flere ganger, for det er opplagt hva jeg mener og hva jeg svarte på.
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 16. september 2008 #29 Skrevet 16. september 2008 Spetakkel: Mener du helt alvorlig at for HI vil situasjonen løses om lille Emil kommer i bhg???!?!??!?!?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #30 Skrevet 16. september 2008 Vel, hvis mor er så sliten av å ha ett barn, og trenger såpass mye alenetid kan det jo være en idé?
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 16. september 2008 #31 Skrevet 16. september 2008 SÅ fint for deg da. Du har vel aldri dårlige dager men er bare den perfekte mor!!! Ha en fin dag da alle innleggere her....
Slalotte Skrevet 16. september 2008 Forfatter #32 Skrevet 16. september 2008 Vet det oslomor Takk for rådet.. Du var langt ifra frekk.. Men det kanskje virket som om jeg var mer "frustrert" enn jeg egentlig var.. Barnhagen er ikke løsningen, men en liten tid alene noen ganger.. en gang hver 2 mnd eller noe det hadde vært fint..
Slalotte Skrevet 16. september 2008 Forfatter #33 Skrevet 16. september 2008 Såpass mye tid alene????? Skrev ikke jeg kanskje det at jeg ikke har vært alene siden jeg ble opperert når han var 3 mnd gammel..
Gemini77 Skrevet 16. september 2008 #34 Skrevet 16. september 2008 Det må da være lov å si at barnet/barna går dem på nervene i ny og ne? Vi har da alle dager hvor man nesten ikke ser lys i enden av tunnelen og alt er en skikkelig kamp? Lite raus folk er til tider. Når jeg er sliten og lei så kan jeg føle meg som verdens dårligste mor, og den minste ting barna gjør kan få alt til å se helt svart ut. Det betyr ikke at man ikke setter barnas behov foran sine egne, men at man faktisk er et menneske med følelser! At man kan bli sliten og lei som alle andre!! God bedring til deg, HI. Snart er dere alle frisk igjen og ting vil være mye lysere.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå