Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #26 Skrevet 15. september 2008 Jeg dusjer minst hver morgen, og nesten hver eneste kveld også. Fatter ikke at folk greier å gå ut uten å dusje, jeg. Noe så disgusting.. Dessuten tror jeg at man blir vant til sin egen svettelukt, så at du ikke kjenner den selv HI, betyr ikke at andre ikke kjenner den;o) Bare et aldri så lite tips...
(0_o) Skrevet 15. september 2008 #27 Skrevet 15. september 2008 Tja... Jeg dusjer hver dag, fordi jeg må pga smittefare på jobben. Ofte dusjer jeg to ganger i løpet av en arbeidsdag også, og det er absolutt ikke bra for huden kjenner jeg. Skifter undertøy og sokker to-tre ganger om dagen, tar nytt om morgenen og nytt etter at jeg har dusja på jobben. Får fnatt av å ta på gammelt undertøy når jeg er nydusja, selv om det ikke nødvendigvis er så skittent :-S Men jeg tenker at etter to-tre timer i vernesko er sokkene altså ikke rene lenger... Men jeg har aldri slitt med sopp eller kløe nedentil selv om jeg dusjer relativt ofte. Eneste er at jeg får fryktelig tørr hud og må passe på å smøre meg med fuktighetskrem. Man blir fort vant til å dusje hver dag, selv om det kanskje ikke er nødvendig for alle. Går jeg en dag uten å dusje føler jeg meg ekkel og klam og skitten, akkurat som om jeg skulle latt være å pusse tennene. Men jeg tenker ikke så mye over hvor ofte andre folk dusjer og vasker seg, så lenge de ikke lukter ;-) Har ei venninne som dusjer 1-2 ganger i uka, og jeg fikk sjokk da hun sa det til meg for hun ser alltid veldig velstelt ut, aldri fett hår eller noe sånt. Ikke lukter hun vondt heller :-) Hvordan det står til med intimhygienen hennes har jeg ikke tenkt å legge meg borti, men jeg vil anta at hun i likhet med de aller fleste bytter undertøy hver dag.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #28 Skrevet 16. september 2008 æsj æsj og atter æsj kjenne æ må spy fysjameg så kvalm du e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #29 Skrevet 16. september 2008 Har du vaska deg i dag eller?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #30 Skrevet 16. september 2008 jeg skjønner at mannen din dusjer hver dag og opptil flere ganger. Det hadde jeg også hatt behov for dersom jeg hadde vært i nærheten av deg, men så er jeg litt rar på det området.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #32 Skrevet 16. september 2008 for å være helt ærlig tror jeg ikke det er mange av mine venninner som vet hvor sjelden jeg dusjer. For jeg stinker ikke!!! Har dere kontroll på når alle i omgangskretsen deres dusjer da?? Jeg er nok ikke den eneste her i verden som dusjer 1-2 ganger i uka
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2008 #33 Skrevet 16. september 2008 Det er sikkert greit å ikke dusje så ofte så lenge man vasker seg godt hver dag, men å ikke skifte undertøy er da nødvendigvis litt ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå