Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 jeg dusjer en gang i uka- skifter underklær like "ofte". Men jeg stinker da ikke av den grunn. Jeg er i full jobb, har venner, mann og et helt vanlig liv. Så til alle disse trådene om renslighet og div pynting; Mitt velvære er å ta i et tak når man må, og nyte alle timer du har til rådighet (de du sparer på dusjing og pynting)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 EWWWWWWWWW Når du har mensen og eller?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 anonym 22.04: Tenk på de gamle da...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 pga. spiral har jeg ikke hatt mensen på 7 år.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Unnskyld meg, men dersom man ikke vasker understellet på ei uke, så STINKER du! Du er vel bare vant til lukta da? Stakkars mann og barn! Tenk å ha hun mamman som lukter!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Min oldemor som bor på gamlehjem vasker seg da annehver dag, minst. Så hva med de gamle? De vasker seg da oftere enn HI gjør, og gjør de ikke det har de ikke et like aktivt liv......
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Hvis man ikke er oppegående selv, så er normen stort sett at de gamle blir vasket en gang i uken. Så hvis oldemoren din vasker seg annehverdag (altså dusjer), med hjelp, er hun heldig. Men vi skal faktisk ikke dusje hver dag
hit og dit Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Dei blir dusja anna kvar veke eller kvar veke, og vaska kvar dag! Iallefall der eg har jobba, Dei gamle altså, ikkje HI ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 mannen min klager aldri han, vi har sex 2-4 ganger i uka. Ang de gamle, "vinner" med en knapp margin der. Hender det blir dusjing 2 ganger i uka. Kan ikke forstå hva vitsen med å dusje hver dag er...tørr hud, tørt hår osv osv. Nei jeg stinker faktisk ikke. Det er helt sant. Håret ser bestandig rent ut også!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Ja altså jeg vasker de når jeg er på jobb hvertfall...hehe..skal vi ta HI under armen og dusje henne;-)
hit og dit Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Hehe, rett på dostol med ho og rulle inn på badet. =P
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Greit at man skal ha lav ph i underlivet..men likevel..HI sliter kanskje ikke med sopp hvertfall
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 er ikke plaget med svettelukt heller, aldri brukt en deodorant i hele mitt liv. Men nå har jeg forhåpninger om å begynne å trene oftere. Så kanskje......vi får se ang dusjing. Dusja forresten i går så er striglet nå
megogknotten Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 haha, HI kan umulig være seriøs! ugh, i så fall!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Jeg er faktisk veldig seriøs, men klarer ikke gjøre noe med det. Så lenge det ikke stinker så....men innert inne skjønner jeg jo at jeg burde fukte kroppen mer. Men det der med vaner! Altså det er ikke slik at jeg året igjennom dusjer en gang i uka. Pynter meg og dusjer til burdag ol. Ville bare høre litt on hva dere sier om det, litt artige tilbakemeldinger he he
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 .....du din lille gris, fysj og fy, he-he...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 dusjer alle her inne hver dag,da?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #20 Skrevet 15. september 2008 Pleier å dusje annenhver dag. Men nå når jeg er gravid føler jeg meg mer skitten og dusjer hver dag.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #21 Skrevet 15. september 2008 - men jeg skifter til rent tøy hver dag. HI du kan umulig mene at du bare skifter en gang i uken? Da MÅ du jo lukte dritt, innse nå det.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #22 Skrevet 15. september 2008 NEI, jeg lukter IKKE dritt!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #23 Skrevet 15. september 2008 Hva gjør du på virkelig varme sommerdager, HI? Og hvordan orker mannen din sex "oppattpå" den gamle sexsafta? Dusjer en gang i uken - Sex 2-4 ganger i uken.... hmmmm... Du lukter nok en blanding av gammelpult og nypult, vil jeg tro. Og håret(på hodet); blir det ikke rar konsistens på det etterhvert? Står slik det vil, helt av seg selv. Jeg lukter meget sjelden svette selv, for jeg svetter lite under armene, men likevel dusjer jeg oftere enn deg. det begynner jo å klø i underlivet, dersom en ikke vasker seg i hele tatt uka gjennom, vil jeg tro. Jeg er ikke fanatisk, og dusjer ikke hver dag. Kanskje hver 3-4(om jeg er litt lat), eller annenhver(mest vanlig) alt etter behovet og aktivitet. Og ikke vasker jeg meg så ofte mellom dusjene heller. Men en hel uke hadde jeg aldri klart, aldri.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #24 Skrevet 15. september 2008 Jeg dusjer HVER dag!! Og når du da trener så svetter du? Isåfall vaske deg med en klut hver morgen vel, hvis du ikke dusjer? Noe så ekkelt..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #25 Skrevet 15. september 2008 anonym 23:17 dusjer på veldig varme sommerdager, sier jo at det ikke er like lenge mellom hver gang jeg dusjer bestandig hvordan han orker sex; han syns jeg er delig og sexy, sier det ofte. P.S Ja, han dusjer hver dag- noen ganger både morgen og kveld. Tja, noen ganger har jeg lukta gammelpult, men da dusjer jeg. Nypultlukta er jo bare herlig den. Har verdens sunneste og blankeste hårmanke, så den var du ikke heldig med. Begynner det å klø vaker jeg meg og skifter tøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå