Lillemus&mamma'n Skrevet 15. september 2008 #26 Skrevet 15. september 2008 Da det var konsert på jobben og hele 10. klasse pekte på meg når bandet spurte etter "pene, flotte kvinnelige lærere" *rødme*- ikke det at de synes jeg er så voldsomt pen, mer det at jeg har så god kontakt med dem at de synes jeg er pen fordi jeg er den jeg er- hvis noen skjønte den... Uansett- å være lærer i 10. klasse er langt bedre enn sitt rykte! 15 åringer er herlige mennesker. En klem fra en 15 år gammel kvisete slamp på en fredag før man går hjem er verdt mer enn man kan si med ord (".)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #27 Skrevet 15. september 2008 En veldig koselig kveld sammen med sjuåringen min! Han bada lenge, og vi hadde en fin prat da han satt i badekaret. Så fikk han oppskåret frukt med yoghurt på til kveldsmat og koste seg veldig, før vi hadde en finfin lesestund i senga hans - leste videre i Kurt-boka vi holder på med. Til slutt hadde vi ei skikkelig god kosestund med godprat og lange gode klemmer.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #28 Skrevet 15. september 2008 En laaaaaaang klem fra lillegutt når jeg kom hjem fra jobb i dag. OG selvfølgelig det å se Ronny LeTekerø og Sputnik i sølvtights på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå