Gå til innhold

hva var din lille glede i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakkes mye om at de små gledene er best!

vil du dele ditt?

Her smilte jeg lenge når sambo kom med mat på sengen idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo ble innkalt på andregangsintervju i dag, til en jobb han virkelig har lyst på. Det var min glede i dag :)

Skrevet

Absolutt INGENTING.....

Ingen glede her gitt

Skrevet

At snille mannen hjalp meg med å sette opp en disposisjon til en innlevering vi har på skolen :D Snille, gode, flinke mannen min <3

Skrevet

21:13

så trist!Er du alene?vonde ting i livet ditt?vil bare ønske deg en fin kveld!

klem

Skrevet

Når jeg fikk diberne til å nesten tro på at jeg hadde servert svigers og svogers fiskepinner og kålrotstappe til søndagsmiddag.

*flau*

Skrevet

At jeg klarte å snike meg hjem fra foreldremøtet en 1/2 timer før de andre slik at jeg fikk med meg hele "71grader nord" ;-)

Skrevet

Når dattera mi smilte til meg og sa hun var glad i meg.

Skrevet

Åååå så fin tråd! Det er jo så utrolig mange små, fine ting i løpet av dagen med barn. Det er bare så fort gjort å glemme dem igjen etterpå, eller ikke huske på å sette ordentlig pris på dem.

Her er noen av de fineste små gledene vi har hatt i dag:

-Lillejenta på straks 1 år har lært å si "øye" i dag mens hun peker på øyet sitt, eller mitt. Veeeeldig søt!

-Vi hadde en lang og god trilletur i deilig høstvær og fikk frisk luft og roser i kinnene og da vi kom tilbake hadde samboer ryddet og støvsuget!

Skrevet

Når jeg hentet sønnen min i bhg. å jeg fikk vite at han hadde storkost seg der i dag =D

Skrevet

Da jeg gikk inn til sønnen min i dag tidlig og så smilet hans imens han strakte armene i mot meg.

Å få ros av sjefen for vel utført jobb.

Bra musikk på radioen da jeg kjørte hjem fra jobb.

Pepsi max og paranøtter sammen med sofaen og 71`nord på tv`n.

Skrevet

Er så mange herlige personer her som burde stikke seg mer frem.Bruker jo alle litt tid på dette forumet!Så på sin plass med litt posetivitet og små gleder!

Skrevet

Å se dattra mi og søstern min sin jente leke så fint i lag leeeeenge lenge...uten å krangle! (Begge er i rette alder og det er ofte kriging mellom de) Men i dag var de eksemplarisk i leken... Det var en fryd å se på :)

Skrevet

Den lunka eplekaka jeg akkurat har laget til meg selv. :) mmm.. Og mange telefoner om absolutt ingenting fra samboeren min som jobber borte denne uka.. hehe.. "nei, jeg bare tusler litt rundt her - nå skal jeg bort å låse bilen.. Tenkte bare å si det!"

Skrevet

At mannen min sa ut av det blå at ikke hadde klart seg uten meg!

Skrevet

å lage smykker etter at sønnen min la seg.dette er så altoppslukende at jeg glemmer tid og sted!

og så ta meg et glass pepsi max eller en kaffe latte,da er jeg i himmelen!

så var det så godt å se sønnen min komme mot meg nedover veien i dag da jeg kom hjem fra jobb,jeg blir så glad hver eneste gang jeg ser han:)

Skrevet

Jeg spiste ostepop mens jeg så på TopModel... hehehehehehehehe

Skrevet

Å se prinsessa mi stråle da vi lekte hjemmespill i dag :) Å at hun sa natta sesse gla i de når jeg hadde lagt henne!! Å at kjæresten sa han elsket meg å hadde lyst å flytte sammen med meg å snuppa mi!!

Mye gleder jeg igrunn aldri tenker over!! Dette va en fin tråd :)

Skrevet

Min lille glede i dag var når min sønn spiste masse middagsmat(han er ellers så små spist).

Skrevet

Vi tente opp i peisen for første gang i høst og drakk kakao. Sønnen min sa til meg at jeg var den fineste mamman :-)

Skrevet

Minisjefen har sovnet FØR kl 22, så nå skal jeg og samboer hoppe i dusjen sammen :)

Skrevet

Min største glede i dag har vært å lese denne tråden. :-) Det er så fint å se at de små øyeblikkene blir satt pris på..

Skrevet

At min lille, store sønn kom å ga skikkelig god klem og sa "glad i deg mamma"! Det var godt det!

Skrevet

dattra mi om satt leeenge og kosa sg med middagen idag, hun er vanligvis først ferdig.. :) prata og sang :)

jeg ble ferdig med ukens studieoppgaver idag, selv om de ikke skal leverses før på fredag :)

knekkebrød med rekesalat, kveldskos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...