Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Dere vil få straffen en dag. Om ikke i dette liv så vil sannheten komme frem for en dag og da vil dere angre. Er deti kke vondt å tenke på at du nå ville hatt en sønn/ datter som ville vært 1,2,3,4,5,6 år? UANSETT hvordan du vrir å vrenger på det så er det ett liv! Det er ett menneske! Ett liv som var ment for å leve. Men tydeligvis gjør det mange ingenting å drepe. Tror dere ting skjer uten at det er en grunn for det?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 og hvor mange fluer har du drept? Og ja det er DRITVONDT å tenke på. Så fikk du stilt nysgjerrigheten din. og hvordan er din holdning til dødsstraff
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Og du er Gud?..som har rett til å sette deg selv så høyt over andre mennesker og dømme de?? Du lever perfekt og har aldrig drept en flue eller spist kjøtt? er ett liv det å som er ment for å leves. født uskyldige inn i denne verden. Er ikke rart det blir krig i denne verden sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 helt enig me HI fluer har jeg drept mange av, men di er da ikke mennesker? å du kan da ikke sammenligne et menneske me en flue?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Hvorfor ikke? Et liv er vel et liv?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Skal min holdning til dødsstraff ha noe åp gjøre med å ta livet av ett lite barn som er så uskyldig, dette barnet har aldri gjort noen noe vondt. det kommer aldri heller til å få sjansen til å gjøre oen noe godt heller. Aldri til å føle hvordan det er å kjenner sin mors varme. Tenkte dere disse tankene da dere valgte abort?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Fluer har også livets rett. Så enten får man gå linja helt ut, eller så får man vær så god å være i mot abort, men slutte å tro man er guds talerør. jeg er forøvrig ikke bekymret for dommen min når den dagen kommer. Og hvis noen tror at abort er "enkleste veien ut" så sier det alt om hvordan de er egentlig
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Enn vi som har gjort det to (2)! ganger? Moowhahahahahah......
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Mange dyr har samme iq som en 5 åring..10 åring for den saks skyld..og kjenner smerte like mye som mennesker!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Kunne ikke ventet annet svar fra deg da din forvokste, veslevoksne drittunge! Jeg vet godt hvem du er.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Så veldig fint for deg da. Du får hilse neste gang:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 While you point your finger, someone else is judging you.....
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 det var jævlig bra sagt:-) Jeg legger til at hovmod står for fall jeg..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Barn???? Det er et foster.. Et foster som kunne vokst seg til et barn, men det ble fjernet lenge før det... Tenk på alle de eggene du har hatt i deg som kunne blitt barn! De du ikke har fått befruktet-uff av meg så slemt av deg...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 De som gjør seg til Gud her må vel være dere som mener det er helt greit å ta abort! Hvis det er Gud vi er inne på, dreper dere noe Gud har skapt og mente skulle leve. Og ja, i Bibelen står det at mennesket er over dyrene. De er her for oss!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Hva faen vet du om jeg blir dømt for det noen gang din dritt kjærring(HI) Jeg angrer ikke på noen av mine aborter ,hadde god grunn ,som de fleste andre som har tatt abort. Det er mange grunner til at man velger abort og det er et veldig tungt valg... Jeg vil heller abortere et barn som har store skader ,enn og la det leve i ett smertehelvete ...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 det står også at du ikke skal la sæden falle til jords, så du burde passe på at mannen din ikke onanerer for mye. Forøvrig står det også at hvis en kvinne blir voldtatt i byen skal hun straffes, og at mannen skal straffes hvis han her sex med en kvinne 66 dager etter at hun har født en jente. Jeg har lest bibelen og koranen perm til perm..hvis vi skal leve etter de lovene, sliter vi.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 Det spørs om ikke du også Hi kommer til å få en straff en dag... Ikke mye nestekjærlighet å skvise ut av den dømmende kroppen din i hvert fall.. hvis jeg var deg ville jeg jobbet litt med å øve opp medmenneskeligheten min. Du har din fulle rett til å være abortmotstander, men å komme med "dere vil få straffen en dag".... vel... Jeg er i motsetning til deg GLAD for at jeg har sluppet å bli stilt ovenfor et så vanskelig valg ... og jeg misunner INGEN det valget. For noen er det et lett valg, og for andre er det et vanskelig valg som de må leve med at de har gjort hver dag og hvor de faktisk bærer med seg en sorg... Fei for din egen dør - du har sikkert mye du må svare for du også...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 15. september 2008 #20 Skrevet 15. september 2008 Men hva med de som ikke tror på Gud og bibelen? Da blir det jo helt latterlig å fortelle de at en som "ikke eksisterer" skal dømme de...?!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. september 2008 #21 Skrevet 15. september 2008 Og FEIG er du å HI ,som ikke tør og stå for det du mener....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #22 Skrevet 15. september 2008 Embryo, ikke foster! Snakk heller om noe du har peil på sånn som "krig å fred å sånt". Hønsehjerne!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #23 Skrevet 15. september 2008 Du, HI, har ingen rett å dømme noen! Kvinner har rett til å ta abort og takk for det! Ellers så ville vi ikke vært forskjellige fra steinalder eller underutviklede land der kvinner har ingen rettigheter! Jeg gidder ikke å forklare hvorfor noen ganger er abort den beste løsningen, du kan få lov å bruke hodet ditt litt! Det er lovlig å ta abort så ikke kom her med dumme kommentarer som at det er et drap!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #24 Skrevet 15. september 2008 Jeg syns det er utrolig trist å lese slikt. For noen år siden ble jeg gravid, og var i den syvende himmel. På akkurat samme tidspunkt, bare noen få uker senere, fikk jeg beskjed om at jeg hadde en alvorlig sykdom, og ble lagt inn på sykehuset. Pga denne sykdommen måtte jeg ta medisiner, som ville gi store misdannelser på kroppen min. Legen anbefalte sterkt å ta abort - fordi fosteret kom til å få sterke misdannelser og kanskje også dø, og fordi en graviditet ville gjøre sykdommen min ytterligere alvorlig. Jeg måtte velge mellom å ta livet av oss begge to, eller ta abort. Jeg valgte abort. Jeg tenker på dette barnet hver eneste dag, men den gang måtte jeg ta et valg. Jeg ville ikke risikere å dø selv, samtidig som babyen ble funksjonshemmet eller også døde av sykdommen og medisinene.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #25 Skrevet 15. september 2008 Hun/han ville vært nesten 14,5 år nå om jeg hadde beholdt. Jeg angrer ikke på valget jeg tok, men jeg tenker på det av og til. Ellers tror jeg ikke på gud og jesus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå