Mage Mi Sa Jo Skrevet 16. september 2008 #26 Skrevet 16. september 2008 jeg har blitt gravid i første pp på mine to siste. førstemann tok det 3mnd etter pilleslutt så det var ikke aktiv prøving for vi trodde det ville ta 6 mnd før vi hadde sjansen hehe.
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 16. september 2008 #27 Skrevet 16. september 2008 1 pp på begge to Veeldig heldig men det ligger vistnok til mammas side av familien der damene blir gravide bare man "ser på dem"
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 16. september 2008 #28 Skrevet 16. september 2008 Satt på det eneste og første forsøk den mnd..) Gjorde det forrige gang og.
shari_z Skrevet 16. september 2008 #29 Skrevet 16. september 2008 Nr 1 kom uten at vi prøvde (prøvde å IKKE bli gravid, faktisk) Nr 2 kom etter 5pp Ble gravid igjen (MA) med sex 1 gang, uten prøving Ble gravid igjen (SA) med sex 1 gang, uten prøving Venter Nr 3 om 4 uker, hadde sex 1 gang, dagen etter mensen var ferdig og trodde ikke jeg skulle bli gravid. Tenker mye på gynekologen som fortalte meg som 18-åring at jeg *aldri* skulle få barn pga bakovervendt livmor og endometriose. Lurer veldig på om han visste hva han snakket om, for jeg er tydelig ganske fruktbar.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå