Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 For 2 år siden bestemte vi oss for å prøve på nr 2. 1 pp lå jeg i spysyke rundt eggløsning, i 2 pp som dermed også var første gang vi fikk prøve skikkelig var det full klaff. 2 barn på 2 forsøk (1 gang var verdens beste arbeidsuhell ;-))
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Jadda. Første kom på 1 pp og andre kom uten forsøk og med spiralen inne ;-)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 førstemann tok 1 år ca. andremann satt på 1.pp
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Begge satt på første...
Gjest Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Føstemann satt på første forsøk uten iherdig prøving. babyen i magen satt på første forsøk uten iherdig prøving.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 førstemann: gravid på pillen:P andremann: 1PP
Frk. Sol Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Førstemann helt sånn plutselig uten å prøve... Andre gang satt det en uke etter vi bestemmte oss for en til:D
mini nr to på vei Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Førstemann: gikk på P-pille Andremann: 1 PP
Vil Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 jepp, rakk såvidt å slutte på pillen, så satt det gitt.
Nupsi Mcnugget Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Siste gangen nå så ble jeg gravid samme måned som jeg slutta på pillen....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. september 2008 #20 Skrevet 15. september 2008 Første gang strevde vi litt,, men denne gangen hadde jeg knapt sluttet på pillen.. hadde virkelig ikke trodd den skulle sitte på 1.pp.. Men den gjorde den!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #21 Skrevet 15. september 2008 Førstemann ble til tross prevensjon, hun i magen satt på første forsøk i første pp
aomeg Skrevet 15. september 2008 #22 Skrevet 15. september 2008 Vi "klarte" det på første forsøk begge gangene.
lin76 Skrevet 16. september 2008 #24 Skrevet 16. september 2008 Eg, to gonger på rad. Først i sept 07, som enda i SA i nov 07. Så ein mens (anbefalt av legen) før ny pp - gravid igjen ca nyttår 08 og snart 39 veker på veg no
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 16. september 2008 #25 Skrevet 16. september 2008 første mann kom med p piller og kondom..så det var ikke planlagt men det var en mening med det 2 mann prøvde vi på, å det klaffet med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå