Gå til innhold

Prostitusjon eller Viking-Lotto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo også en problemstilling, luten. Jeg har en litt annen gående jeg da... Frokostquiz eller Lotto? Hmm....tror begge deler er bare lureri! Jeg vinner i allefall aldri noe! Samme om jeg har dusjet eller ei...eller går i joggebukse eller jeans.

Men for å svare mer konkret til deg; prostitusjon har eksistert lenger enn Lotto. Derfor konkluderer jeg med at prostitusjon er mer lønnsomt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Det er ingen ledige stillinger nei. Trenger kun en tenåringspøbel som teip-bulldog-fetisj-slave, og den er nok allerede tatt av meg.

Skrevet

Om du velger prostitusjon så kan man ikke spøke med/om deg. Det er jo noe å tenke på...

Skrevet

Er ikke alt som er lønnsomt det er verdt å teste ut nei... ;-)

Skrevet

Du kan dusje og ta på Palin-fasjonabelt antrekk en gang hver tiende uke før du stikker ned på den lokale spillesjappa og ser forførisk ut?

Det blir ingen økonomisk risiko ved spillingen, og å dusje hver tiende uke er det ingen som har vondt av.

Skrevet

Historien hadde vært enda mer troverdig om du hadde kuttet all tegnsetting utenom et par punktum innimellom. La vær å bruke space etter punktum, heller ikke stor bokstav. Et par skrivfeil i setningene og så er du der.

Skrevet

Penger tjent ved prostitusjon er i teorien skattepliktig, det er ikke lotto-gevinster!

• 1 år senere...
Gjest sug lut
Skrevet

Akk, hva kjedsomhet og prokrastinering kan drive en til. Men det var verd det. Altså ikke prost eller lotto, men å finne igjen en morsom tråd.

Skrevet

Etter at jeg leste om hun som tar 3500 kr for å tilfredsstille en mann med en støvsuger, må jeg vel innrømme at prostitusjon er mere fristende enn noen gang:)

Skrevet

Men hva endte du opp med?

Gjest sug lut
Skrevet

Hvorfor tror du jeg har sentralstøvsuger sånn plutselig? Og du skulle bare visst hva folk betaler for å bli daska på stussen med snøskuffe. Utover det har jeg bare solgt sjela mi, det var lukrativt.

Skrevet

hehehe,... jeg forsto ikke at det var et gammelt innlegg før jeg kom til mitt eget svar og lurte på om noen hadde stjålet nicket mitt... hehe

salg av sjeler skulle vært langt mer utbrett. men jeg tviler på at det er mange sjeler der ute som er like ettertraktet som lutens

Gjest sug lut
Skrevet

Ingen andre å snakke med her i dag, så om jeg ikke skulle faktisk gå fra pc og virkelig gi opp hele skiten så måtte jeg snakke med oss selv i gamle dager.

Skrevet

hehe... kondolerer... hehe.. men håper det var litt trivelig likevel. du får en PM snart

Skrevet

Lammekjøtt, noen gode telefoner i dag?

Gjest sug lut
Skrevet

Lammekjøttet får bytte nick til Luremus, tenker jeg, ingen pm ennå.

Skrevet

Nymoderne prostituerte luremus tar visst musevisa. Sånn apropos overskriften, ikke personen.

Skrevet

det var litt å skrive og dataen er litt mongo. men setter pris på at du venter så felt at tolmodighet ikke eksisterer.

patetica.. det er stort fravær av ringene tlfer...

Gjest sug lut
Skrevet

Sånnja, da kan du være lammekjøtt igjen, takk for pm, har svart.

Skrevet

ja, det er et hardt liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...