Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Prostitusjon tar tid. Lotto er potensielt øyeblikkelige penger. Prostitusjon krever at jeg dusjer. Lotto tilsier at jeg kan gå rundt hjemme i slapp treningsbukse og med briller jeg har teipa sammen. Prostitusjon er garantert minsteinntekt. Men arbeidstida er ubekvem. Lotto er potensielt en engangsøvelse hver tiende uke, har jeg forstått. Prostitusjon tilsier å lure både meg sjøl og andre. Men det gjør Lotto også. Men penger vil jeg ha.
Gjest Toxic Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Prostitusjon krever IKKE at du dusjer. De fleste prostituerte jeg vet om har et generelt avslappet forhold til hygiene. Så slapp av, joggebukser og sammenteipa briller vil funke helt fint. Det går helt fint å regulere "åpningstiden" til mellom 0800-1600, kundegruppen er som regel ikke mindre kåte på dagtid enn på kveldstid. Lotto kan du forresten risikere å tape endel penger på, noe en selvsagt ikke ønsker. Dette risikerer du ikke med prostitusjon. Gjorde jeg valget enklere for deg nå?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Gjør begge deler. Dusjing er ikke et must - jeg har vært i bransjen i mange år. Bruk bare rikelig med billigparfyme fra H&M/Nille. Kjør på, håv inn cash og spill Lotto. Prostitusjon faller ikke under minsteinntekt definisjonen - kommer an på hvor hardt du kjører løpet.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Men jeg vil gjøre minst mulig. Jeg er dørgende lat og mannevond. Da er kanskje lotto best? Eller finne meg en som liker å domineres av udusja dame med teipebriller og bulldogtryne, så kan jeg kommandere ham/henne til å spille lotto i mitt navn og i tillegg betale meg for privilegiet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 kan du ikke bare starte en "det er så syn på meg tråd" på skravlesiden? sikkert mange som sponser deg om du bare kommer med en trist nok historie. det krever selvsakt engasjemang nok til og skrive den triste historien da
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Teipebriller og bulldogtryne sier du? Jeg betaler gjerne for det. Ellers liker jeg Mortilgunnars forslag om å lage en sympatihistorie inne på Skravle. Det skal ikke så mye til. Skriv om da du mistet en unge i SA og på samme tid hadde en dødende tante på 52 i leiligheten din, en unge med alvorlig hjertefeil og en utro mann. Da vanker det nok litt medlidenhetspenger, i hvert fall en bukett dødsroser.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Du er jamen smart. Kan muligens mønstre akkurat nok engasjement til det, samt en nyregistrert Tenn Lys og Hold Hender-konto. Må bare ha mat først.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Åtte timers arb tid kan jeg få hvor som helst, her snakker vi zen-utrensking av alt som stjeler tid og krefter av dagen.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Og mannen min ser på porno og liker å gå ut på lekeplassen når nabokona er ute med sneipen sin, så han er sikkert utro bak klatrestativet, og så har jeg en fortid som barnehjemsbarn. Tror du det holder? Eller skal jeg stole på at din teipa-bulldog-fetisj vil betale seg for meg?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Du har nesten ikke råd til klær, det har noe med det at du var barnehjemsbarn og ble forflyttet fra barnehjem til barnehjem, så du fikk aldri noen ordentlig rot, og derfor klarte du aldri å fullføre noe annet enn grunnskolen. Du sliter hver dag for å få ungen som lider av en alvorlig hjertefeil, og mannen din er ikke utro med bare en, men flere - deriblant nabodamen. Du bor i en liten hybel på 25 kvm og du lever på baguetter fra firstprice. Ellers har du mistet en unge i SA, to til barnevernet (det var ikke din feil, men en psykopatis ex-kjæreste...) Du har blitt truet på livet av en drosjesjåfør og du har mistet begge dine foreldre, tante, en onkel og en fjern slektning fra Beograd. Det tror jeg holder. Ellers betaler jeg godt, sinnsykt godt om du kan levere varene du reklamerer for...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 hehe... gleder meg til og se den historien :-) bare den innholder porno, et par døde barn, barnehjem og at mannen din har satt deg i masse gjeld pga spillegalskap, noe som gjør at han drikker, banker deg og voldtar deg. så begyner du og få en fin historie. du kan jo slenge på at du ikke kan reise fra han for du har ikke nok penger til og få med deg, deg og barna osv.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Tilsammen kan dette bli starten på en fin fet konto, nå trenger jeg bare min slave til å klippe og lime sammen alle de gode forslagene her.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Tittel: Jeg føler at jeg drukner... Min historie er lang og komplisert, og jeg sitter her i en vanndam av tårer. Hvordan skal jeg klare meg? Jeg må være sterk for meg og ungen, men det tar så mye av meg. Det tapper meg for alle krefter. Hvorfor må verden være så urettferdig mot de som trenger de minst? Mot de som har minst å stå imot med? Jeg har klart meg bra tatt i betraktning hvilken forferdelig start jeg fikk på livet mitt. Moren min var heroinmisbruker og faren min vet jeg ikke hvor kommer fra. Jeg ble født i Drammen og husker mange gode minner fra barndommen og med mamma... Allikevel var det noen som mente at hun ikke var skikket til å ta vare på meg, og mot tvang frarøvet de meg min egen mor! Jeg er så bitter, jeg er så lei! Hun var en kjærlig omsorgsperson som elsket meg av hele mitt hjerte. En barndom som hittil hadde vært lykkelig ble raskt forvandlet. Jeg ble plassert på et barnehjem på Geithus og ble mobbet av de andre barna. Det var også en av de ansatte der (en mann) som pleide å slå meg med linjal over fingrene når jeg var ulydig. Jeg var så ulykkelig! Førsøkte å gå på skolen, men det fungerte ikke... Jeg tenkte bare på mamma og den triste tilværelsen. Frem til min 18års dag bodde jeg på tilsammen åtte forskjellige barnehjem, det siste i Tønsberg.... Jeg fikk aldri fullført mer enn grunnskolen og livet mitt var så vanskelig. Jeg levde hver dag som om jeg bare måtte leve i et liv jeg egentlig ikke var en del av... Det var så tøft!!! Så møtte jeg kjæresten min... Jeg var 16 år gammel og hadde rømt fra det ene barnehjemmet. Jeg trengte så sårt noen som kunne være glad i meg! Jeg ble tatt, og kjæresten min på 53 fikk store problemer.... Men da jeg fylte 18 fant vi sammen igjen, og jeg ble raskt gravid med en liten jente! Selv om han ikke var den snilleste mot meg, så var det fint å ha han i livet mitt... Etterhvert følte jeg at han kontrollerte meg, at han kanskje skulle forsvinne ut av livet mitt... Derfor fikk jeg nok et barn med han, slik at jeg kunne beholde han. Jeg levde på NAV hele denne tiden... Så klikket det for han en dag, og alkoholmisbruket ble større og større... Jeg drakk litt jeg også, men ikke så mye!!! Det jævla barnevernet fratok meg de to ungene jeg tok så godt vare på!!! Jeg var en skikket mor, selv om de mente noe annet! De var psykopaten sin feil........ Så fikk jeg en ny mann og han levde også på trygd, så vi har jo ikke så mye penger... Jeg elsker han, vi har en unge sammen.... Ungen har det bra... Men hva skal jeg gjøre?? Jeg har nesten ikke råd til mat eller klær til han!! Er det noen som har noen klær til overs? Hva som helst? Jeg må ha noe å kle ungen min i...... Det verste er at han lider av en alvorlig hjertefeil og det er tøffe dager for oss alle. Jeg lever hver dag i frykt for at den lille guttungen min skal dø fra meg *gråte*... Har nesten ikke råd til hjertemedisin til han... Noen har sagt jeg bør starte kronerulling, men jeg spør ikke om slikt... Jeg må jo bevare den lille verdigheten jeg har.... Så fant jeg nettopp ut at mannen har vært utro med nabodamen... og to andre=( Dette mens jeg akkurat hadde en SA... Det gjør så vondt!!!!!! I det siste har tanten min dødd, og en fjern slektning i Beograd... Og det er så trist!!! Skulle så gjerne hatt råd til å delta i begravelsen... Men det er så dyrt å reise til Beograd!! Så nå går dagene ganske tung for seg... Vi bor i en liten trygdehybel på 25 kvm og lever vel egentlig bare på baguetter fra firstprice... ikke et sunt og variert kosthold, jeg vet... Men har man så mye valg....? Forleden ble jeg truet på livet av en drosjesjåfør som ville ha mer enn pengene mine..... Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre... Alt er så vanskelig, og selv om jeg forsøker å strekke meg til, er det lite jeg kan gjøre for barna mine... Vi har det så tøft!!! *gråter sårt* Sånn, jeg underkaster deg O'store Herre - her er alt skrevet i en tåredryppende historie.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Fnis, snart må jeg betale deg. Utrolig rørende. Bør sponses av Kleenex.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Takk. Vurderer å sende den inn til "Historier fra virkeligheten" i norsk ukeblad.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Kan jo i mellomtiden trøste på anonym.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Fniiiis... Er det nå jeg burde begynne å innse at jeg ikke har godt av å være syk? Stabilt. Trøste ja.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 Man blir fortere frisk om man fniser. Opptil 80% fortere om man eksplosjonsfniser så kaffe/te/blåbærsuppe renner ut av nesa. Det er bevist, det er jeg helt sikker på.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 Du sier så? Inviterer du på blåbærsuppe da?
Gjest Toxic Skrevet 15. september 2008 #21 Skrevet 15. september 2008 Hmmm... har du vurdert å gjøre karriere som uføretrygdet alenemor? I følge annieforumet er dette sikreste vei til en smellfeit bankkonto.
Moderator. Hannah Skrevet 15. september 2008 #22 Skrevet 15. september 2008 Takker og bukker for dagens latter og muskeltrening rundt smilehullene mine. Ikke nok med at denne tråden gjør sitt, men et påløpende fortsettelse på skravle setter prikken over i`en her=) Tror det er på tide å legge ut kontonummer nå Sug Lut, selv med stor skepsis der inne holder de hånden fram med lappene, men mye må hentes da=)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #23 Skrevet 15. september 2008 Jeg har jo teip-bulldog-fetisj-slaven min til hentejobber, så det er ingen hindring. Og husk, når mynten inn på kontoen klinger, sjelen ut av skjærsilden springer! Så dårlig jobb som ble gjort med kristninga av Norge så er det forbausende hvor mye mye avlat man er villig til å kjøpe seg.
Moderator. Hannah Skrevet 15. september 2008 #24 Skrevet 15. september 2008 Jeg regner med at tshirten allerede er trykt med logoen "teip-bulldog-fetisj-slaven" og gi gjerne beskjed om du har ledige stillinger tilgjengelig. Tar jeg ikke feil så trenger du sikkert tennåringspøbler til å ta litt strøjobber for deg.
Patetica fåkksi Skrevet 15. september 2008 #25 Skrevet 15. september 2008 Bare det at mannebeinet titter på porno er nok til at jeg åpner min konto og sender sympatipremie til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå