Gå til innhold

Andre fra Stavanger, Sandnes eller Jæren her?


Smily77

Anbefalte innlegg

Hei haneli:0)

 

Så kjekt da! nå begynner vi å bli en gjeng her. Jeg må virkelig prøve å komme meg på neste treff. Meg har det gått veldig bra med. Nå er jeg bare sykt trøtt! Deg da? Blir jo spennende å se hvem som får samtidig da:0) Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurer...

 

Ser det er mange fra Sandnes området. Er det mulig å ha treff i sandnes fremfor Stavanger? Da tenker jeg etter dette treffet i oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke det er MYE lenger fra Stavanger til Sandnes enn fra Sandnes til Stavanger?!!;)) Samme gjelder Sola- Stavanger

 

Hilsen Sola- buer som alltid må til byen for å treffe venner;) De kommer seg aldri hit. (Det samme gjaldt når jeg bodde på Sandnes og)

 

God ide å treffes ulike steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ville bare si at vi prøvde å ha treff for sandnes og stavanger mitt forje svangerskap, dette fyngerte desverre ikke! det endte me at vi ble to grupper istedenfor!

 

men når det er sagt, gå inn på bimtreff- rogaland, der er treffene for sandnes osv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltids med på en trilletur =) Evt spasertur før ungene kommer ut =)

Var og spaserte i Kleppeloen med mannen min i forrige uke - han var overrasket over hvor flott det var der =) Mange flotte turområder på Kleppe. Har syklet et par ganger rundt Frøylandsvannet også. Herlig rundtur.

 

Er ikke så godt kjent på Kleppe enda, men tror jeg vet hvor Kjelvene er.... Flytter om ei uke!

 

Så du ikke hadde noen profil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, selvfølgelig!

men må bare få sei det, at stavanger folk e som oftest stavangerfolk!! og sandnes, kor i helsikken e sandnes!!

 

missforstå meg rektig, men folk fra stavanger syns ofte det blir litt langt te sandnes, jallefall når beibiene komme!! kjøra te sandnes me ein grineronge i bagsete, neitakk!!!

 

men du kan jo prøva!!!

kan jo og ver dårr e så mange fra sandnes at det e merr enn nok!?!?! jallefall viss du ska fortsetta på dib ittepå, 10damer og 10bebiser e ganske mye!!

 

men me får vel bare ta et treff om gangen, så ser me ka flertallet seie;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:0) Det e jo ganske utrolig da. Dere bruker 15 min fra stavanger til Sandnes. Jeg buker over en halvtime til stavanger. De fra Sola/ Lura er det hips om haps med hvilken vei de reiser. De fra Klepp bruker minst 20 min til stavanger. Men for all del. Vi kan jo se hvor de fleste er fra.

 

Rart at det er lengre for dere å kjøre til Sandnes med en baby enn det er for oss å kjøre til Stavanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se at det er så mange fra Stavanger-området her inne. Jeg og saboeren min flytter nedover om en måned, vi bor nå i Nord-Norge og skal flytte ned til hans hjemby;) Jeg kjenner ikke så alt for mange der nede hos dere ennå, så bim treff blir jeg gjerne med på:) Rekker ikke det første treffet nå i oktober, men blir helt klart med på de neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål;) Det vet vi faktisk ikke ennå, vi har akkurat solgt leiligheta her vi bor nå, så vi ser etter noe å kjøpe der nede nå. Men det blir endten Stavanger eller Sola. Vi skal bo hos familie på Sola den første tiden til vi har kjøpt noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit å kunne gjøre det som en overgang:0) Så får en litt mer tid til å finne det en vil ha også. Spennende for dere da:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå har jeg fått en profil....tror jeg vet ikke helt hvordan dette funker men, men:) Har ligget hjemme med influensa hele uken, feber å greier. Ikke noe greit. Men, får håpe alt står bra til med det lille krapylet vårt:)

 

Du må være i fin form siden du greier å sykle rundt frøylandsvannet:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smiley77

 

Joda her går det greit. Har ligget med influensa å feber en uke nå, men tror ikke jeg er alene om det. Har hørt flere gravide som sliter med influensa for tiden, så vi får håpe det går greit med den lille:)

 

Står alt bra til med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt dette var :-) Opddaget det jo for seint til å være med på første treff, men hiver meg gjerne på neste treff!

Bor i Stavanger, er fra Sandnes, flytter til Klepp stasjon om kort tid. Venter vår første i slutten av april.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA Frøkensmilla =)

Velkommen til Kleppe snart =) Jeg hadde min første overnatting i våres nye rekkehus på Kleppe i natt =) Kommer fra Egersund- men har bodd i Stavanger og Sola de siste 6 årene. Selv har jeg fått termin 5. april. Førstegangsfødenede så veldig spennende tid for meg og mannen min =)

Hetland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...