Gå til innhold

Andre fra Stavanger, Sandnes eller Jæren her?


Smily77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg bor på Tjelta, ikke så lang utfor sola.

 

Har dere barn fra før??

Jeg har en liten gutt på 16 mnd. Gleder meg til å få en liten til.

Det blir kjekt for barna senere at det ikkje er så stor forsjell i alder.

Har selv søsken som er ti og tretten år mindre, har liksom ikke hatt

noen å krangle eller lese i dagboka til.

 

Håper vi kan bli bedre kjent vi som er fra samme område :)

 

Er i 11 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen:)

 

Meld deg på BIM- treffet 8.okt:) Samboeren min har tre fra før, mens dette blir min første. Vil også ha to tette vi da- i utgangspunktet iallefall. Uke 11 jeg og nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg, mannen min og våres lille spire bor på Sola =) Hadde veldig lyst å komme på BIM treffet i Stavanger 8 oktober - men dette er dagen vi flytter til Kleppe =) Men kommer neste gang...!

 

Hvordan står d ellers til med dere? Er nå over i uke 12 og formen er flott! Nyter det å være gravid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetland: Hehe:0) Jeg skal virkelig prøve. Må inndrømme at jeg er litt pysen på å komme meg ut å treffe folk jeg ikke kjenner. Men det høres veldig kjekt ut, og jeg vil veldig gjerne bli kjent med nye folk! :0)

 

Graviditeten har gått sånn passe. Begynte med blødninger. Så kom kvalmen. Nå er jeg bare trett og sliten. Så da skal jeg ikke klage:0) Magen vokser i ekspress fart.

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smily: Må trøste deg med at jeg også er superpysen når d gjelder å møte nye folk. Litt småsjenert i begynnelsen, men mykner fort opp.

Graviditeten har gått veldig bra faktisk. Magen vokser og har ikke vært så veldig kvalmen. Verre med litt smerter i bekkenet - men går på yoga for gravide og der har hjulet masse =) Hørte hjertelyden forrige torsdag - stor opplevelse siden d er våres første unge. UL i begynnelsen av november en gang =)

Har du noen unger fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satse også på å komme til neste bim treff. Er hos svigers en ukes tid rundt neste treff...

Når har dere termin forresten? jeg har 9. april..

Jeg sliter en del me kvalme enda, men sover færre timer. Sover veldig utrolig på natta nå allikevel, våkner flere ganger... Men langt bedre det enn å sove 14 timer i døgnet, og ellers være helt tom for energi. Får mannen hjem fra jobb i dag, han jobber i nordsjøen og har vært vekke i fjorten dager. Endelig noen som kan hjelpe med husarbeidet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Smily 77, jeg bor på Storhaug og er i uke 14 nå med termin den 1. april. Kommer opprinnelig fra Tromsø men har bodd her n å siden 04. Skal på BIM treffet den 8.10. Kjekt å se at det er så mange fra Stavanger-området her ! Hvordan har det gått med deg så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste av oss er litt nervøs når vi treffer heilt ukjente folk.

Men jeg tror det kommer til å gå kjempe bra. Vi har jo alle noe til felles :)

 

Kunne vi ikke fått til eit treff når alle har vært på ordinær UL?

Det er vel en gang i nov.

Da veit de fleste kjønn og noen har en voksende mage å kose med.

 

Min mage er oppblåst og øm. Kvalmen begynner å gi seg og gleder meg bare til de neste 6 mnd :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Godt å høre det er liv i leiren:) Alltid litt rart å treffe folk du ikke kjenner fra før og det vil jo sikkert være noen man får mer kjemi enn med andre. Men det blir uansett veldig bra å treffe folk i samme situasjon. Som førstegangsfødende kjenner iallefall jeg at det kan være greit å treffe andre gravide.

Her er formen fin, bare trøtt. Sover ca ni timer hver natt, men kunne nok sovet enda mye mer. Luksus å ikke jobbe egentlig, det tror jeg kunne blitt ganske tøft til tider.

 

Skal på tidlig ultralyd på onsdag jeg. Fått tips om jordmor Janne i Stavanger, så skal prøve meg der. Blir spennende å se om det er noe der inne i det hele tatt. Veldig vanskelig å forstå at det kan være et foster der. Gruer meg og såklart litt for at ting ikke skal være i orden. Men er for nysgjerrig til ikke å vite.

 

Hetland, fikk du lest meldingen jeg sendte deg?

 

Gleder meg til vi ses alle etterhvert:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Velkommen til Klepp, her bor jeg, mannen min å vår lille spire på 12+1 dag også. Jeg er førstegangsgravid etter tre SA, så gleder meg masse. Kjekt å høre fra noen som er i samme uke som meg:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid76: Jeg har også hørt om Jordmor Janne, hun er villigere enn Hinnaklinikken i allefall som tok 1000 kroner for 3d ultralyd og konsultasjon. Flott om du kan fortelle om hvordan hun var :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, ja hun virket veldig villig;) Hun koster bare 500 for vanlig ultra og 800 for 3D. Der jeg sjekket først var det 950,- og Hinneklinikken var booket i ukesvis. Skal rapportere:) To venninner var iallefall superfornøyde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei HUMLÅ =)

Så kjekt da. Vi gleder oss masse til å bli Kleppebuere =) Flytter opp i det nye feltet - Kjøpmansbrotet. Hvor på Klepp er det du bor? Er du fra Kleppe?

Er nå 13+1 =) Termin 5.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Så kjekt. Er kjempegrit å bo her. Er passe sentralt til både stavanger, sandnes og bryne. Ligger midt i. Ikke langt til noen plass. Nei jeg kommer opprinnelig fra Karmøy, men flyttet hit da jeg var 15. Jeg bor oppe i Kjelvene, heter det. Ikke så veldig langt fra der dere skal bo. Nærmere fotballstadionen:) Kjempefint oppe på det nye feltet, så har dere jo flotte turområder rett utenfor døren:)

Jeg er nå 12+5 og har termin 10 april. Kanskje vi treffes i fremtiden for en trilletur i kleppeloen. Alltid gøy når du har noen å dele herligheten med:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...