Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 15. september 2008 #26 Skrevet 15. september 2008 Har kun kjøpt amme-innlegg. Menr esten ville jeg holdt meg langt unna. Hudpleieren min sa at huden blir bare mye, mye verre av mange av disse produktene, og bør derfor ikke brukes på babye i hvertfall.. Her har jeg kjøpt produkter til den lille på apoteket i hvertfall.
Eowyn Skrevet 15. september 2008 #27 Skrevet 15. september 2008 Skal ikke prøve å høres ut som jeg vet masse om dette temaet. Men om det går å fjerne maling/tusj med natusan servietter så betyr vel ikke det at det er farlig for huden nødvendigvis. Da vi malte huset isommer ble vi frarådet å bruke white sprite til å vaske av maling av huden. Vi ble anbefalt å bruke OLIVEN OLJE. Og tro meg det funka kjempegodt. Olivenolje er vel neppe skadelig eller sterkt av den grunn????? vi spiser det jo hver dag. Kan jo være noen paraleller til oljen i natusanproduktene???? Har liksom intrykk av at produktkontrollen i Norge er ganske bra (vanligvis)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #28 Skrevet 16. september 2008 Jeg syns man burde være veldig skeptisk når man har denne kunnskapen om disse tilsetningsstoffene... Om noen år er det helt sikkert forbudt med parabener!!!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 16. september 2008 #29 Skrevet 16. september 2008 Men om disse produktene inneholder parabener, da står det blandt ingrediensene bakpå? Eller? Fikk en prøve i apotek-pakken. neutral showergel.. tenkte jeg skulle se etter parabener, men d står d altså ikke i den i listen over ingredienser.. usikker her.. Er seba-med fra apoteket ok da? tåpelig å måtte styre på denne måten i jungelen av babyprodukter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå