mila9 Skrevet 14. september 2008 #26 Skrevet 14. september 2008 Jeg synes også hennes har blitt kjedelige, Lindex er gøy med flotte farger og morsomme mønster. Helt ok med rimelige basisklær, ellers er jeg veldig glad i klær fra exit, eller har de byttet navn til name it? De har ofte litt finere klær, og størrelsene er litt romsligere. Klær som skal vare litt lenger vil jeg gjerne ha i god kvalitet og kan betale mer for. Hvor kjøper man gode ullklær som ikke blir for dyre?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. september 2008 #27 Skrevet 14. september 2008 Jeg har mer eller mindre sluttet å handle på H&M. Da prinsesse vil ikke var mindre, syntes jeg at jeg kjøpte de samme klærne bare i nye størrelser. Etterhvert som vi gikk over i større klær, ble det litt mer variasjon. Men likevel finner jeg lite som frister. Buksene synes jeg er bra. Jeg kjøper en del dongeribukser til henne der. Når det gjelder strl så synes jeg genser/body/skjorter ofte er for lange i armene og for vide. De sitter ikke fint på henne. Jeg handler litt på alle butikker ellers (Lindex, Cubus, Barnas HUS, Baby shop og Name it, Zara). Da får hun ganske variert garderobe.
Honningmelon Skrevet 14. september 2008 #28 Skrevet 14. september 2008 Jeg handler noe på HM, men ikke så mye som før. Hender jeg kommer over noe bra, men finner som regel ikke så mye. Handler mer på Lindex, Cubus og Exit/Name It.
Den lille prinsesse Skrevet 14. september 2008 #29 Skrevet 14. september 2008 Jeg er så drittlei de billigklærne alle barn går med, så har "sluttet" å handle på HM, annet enn ensfarget basisplagg som kles på under andre klær. Har aldri hatt sansen for de andre billigkjedene så der har jeg i grunn ikke handlet. Handlet mye HM som ble brukt som barnehageklær da den forrige barnehagen til eldste var så uforsiktig ved spising og lek. Gjorde ikke noe at plaggene ble ødelagt og måtte kastes. Nå i den nye barnehagen er de så flinke til å passe på at barna ikke griser seg til, så da kan endelig snuppa gå med "normale" klær !
Den lille prinsesse Skrevet 14. september 2008 #30 Skrevet 14. september 2008 Jo, og jeg er helt enig at HM har hatt de samme modellene på klærne de siste 2-3 årene. Eneste som kan variere er fargekombinasjonene og stoffet, ellers er klærne prikk like. Det er dårlig det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå