~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Til snuppa handlet jeg vel omtrent bare på HM. Men i løpet av hennes 4 år har de ikke fornøyet seg noe. Det er de samme klærene, men de samme fargene og det samme snittet. Ikke noe nytt og spennende. Har i grunn sluttet å handle der, og synes at de få gangene jeg går innom er det mye mindre folk enn hva det var før?! Derimot synes jeg Lindex har gått fra å være dritkjedelig til å bli kjempetøft.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Handler ikke så mye barnetøy der som jeg gjorde.. Men det er pga str.. De har jo nesten ikke jevne str lenger.. 98-104 blir for lite for mini og 116 blir for stort.. Hva er skjedd med 110????? =(
Mamma med to søte små Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Helt enig, er jo det samme år etter år. Finner bittelitt der, men langt i fra så mye som jeg gjorde før. Lindex er det veeeldig lenge siden jeg har vært innom, tar turen der neste gang heller.
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Ja har hørt det at de kjører doble størrelser? Siste jeg var der så var det rene størrelser...
Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 har begynnt og gå over til Lindex jeg også - H&M begynner og kjede meg ....
Lady Ivory Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Godt at ikke dere representerer den gjennomsnittlige kjøperen da, for H&M går absolutt ikke noe underskudd. Akkuat nå har lindex masse fint pga. den retro stilen, men jeg er spent på å se hva som skjer når folk går lei den og. Og til deg som ikke finner str. 110.. Da har du leita lenge nok. Den er der den, og hvis ikke finnes plagget som str. 110-116.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Lindex har MYE stilig nå Handler mindre på HM nå...
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2008 Jobber du på HM eller? hehe.. Ja Lindex kjører Retro og det er det som er kult. Da jeg er lei retro er det mye mulig jeg går over til HM igjen. Men akkurat nå har de mye døllt. Synes de er utrolig kjedelige og ikke minst blitt dyrere. Og til gutter? Finnes ikke noe fint!! Så hvis du jobber der så bring det videre da )
Lady Ivory Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Kan jo hende jeg gjør det ja. Men er småbarnsmor selv og vet hvor jeg ville handlet uansett. Og til dere med små gutter som dere hevder det ikke finnes fine klær til. Tror dere 3-åringen ville stått på lindex og mast: "mamma-mamma!! Vil ha den fine gule og brune genseren med de retro uglene på!!" Eller tror dere kanskje han heller vil ha den tøffe genseren med Lightning MCQueen på? Og det er vell egentlig barna som skal gå med klærne..? Og se på prisene på basisplagg en gang til, så er nok forstatt H&M billigst, og det eneste jeg personlig synes holder fasongen...
petite fleur Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Har heller ikke funnet noe jeg hadde lyst på de siste månedene jeg har vært innom HM. På Lindex derimot, brenner det i lommeboka :-) Masse fint til gutter der :-)
Blue Lady Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Eneste jeg handler på HM er ensfargede bodyer til 39 kr. Handlet der MYE før, men er som du lei de samme fargene, snittene. Og i tillegg takler jeg ikke Hello Kitty, og hele jenteavdeligen der er jo INFISERT av den katta så da er det nesten umulig å handle der. Handler mye på Lindex og en del fra Danmark (merker som EjSikkeLej, Katvig, Minymo, ol), det blir litt dyrere, men siden barna ikke vokser så mye som de gjør det første leveåret så synes jeg det er bedre å invesere i litt kvalitet fremfor kvantitet
Gjest Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 Gutteklærne på HM er jo dritstygge. Fullt av spiderman, cars, hodeskaller og lite annet. Gusjegrønt og oransje er gjengangere fargemessig. Gidder ikke gå inn på HM lenger, blir helt satt ut av de stygge klærne..
Piken på landet Skrevet 14. september 2008 #13 Skrevet 14. september 2008 Handler endel basisplagg på hm, helt hvite tynne gensrer, truser og noen barnehagebukser. Har ikke noe å utsette på kvaliteten, men syns de har mest fint til beibi. Men syns samtidig at beibi tøyet er litt for voksent i snitt og fasong, så det er ikke mye jeg har kjøpt til vesla heller. Guttetøyet; grøss! Dødningeskaller og spidermann hadde ikke jeg tatt på et uskyldig lite barn...
dama Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 hadde nettopp en runde på H&M her om dagen, på andre siden av grensa vel å merke.. kjøpte inn 21 par sokker, to par strømpebukser, to par bomullsbukser, noen boxere, et par guttesingleter, og noe hårstæsj.. er veldig greit å handle inn basisklær der, billig og greit.. spes klær som skal være under parkdressene i bhg... av og til er det jo fine kjoler å finne der...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. september 2008 #15 Skrevet 14. september 2008 Handler mest på Lindex til lille jeg også. Sjeldent jeg finner noe på hm jeg liker, men handler litt fra katalogen om sommeren og høsten. Søte sommerkjoler og trøyer med hello kitty siden lille elsker de. Men hun elsker retrokjolene sine i fløyel og uglene like mye. hehe.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. september 2008 #16 Skrevet 14. september 2008 Handler mest på H&M,synes at klærne der er de fineste,både til gutten på snart to og den lille jenta mi som er født i juli i år. Synes Lindex sine klær er stygge jeg. Liker å kle barna mine i noe søtt og fint. Ikke dermed sagt at jeg kun vil ha rosa til lillejenta mi,for det vil jeg ikke,har masse klær i andre farger også,men litt rosa er fint. Synes også at H&M sine klær er bedre kvalitet enn på Lindex. Godt vi alle er forskjellige,slik at vi kan få et mangfold i verden og at alle butikkene klarer seg. PS:Er det forresten noen som har internettadressen til H&M?
Poteto Skrevet 14. september 2008 #17 Skrevet 14. september 2008 eg kjøper mye på cubus.. kjøper en del bodyer på HM.. men lite annet..
Gjest Skrevet 14. september 2008 #19 Skrevet 14. september 2008 Enig! Lindex har mye bra! Handler nesten alt av gensere der. Kjøper ull undertøy / bodyer og regndress på cubus, og bare joggebukser på HM. Synes HM har blitt dårligere generelt - finner heller ikke så mye til meg selv der.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #20 Skrevet 14. september 2008 Jeg handler fortsatt en del på H&M. Det er de som har de beste sokkene. De tynne med anti-skli på. Men jeg er fu..... lei den katta! Den kan de pælme for min del. Synest H&M har noen stillige farger i høst foruten den katten. Som går igjen på det meste av tøyet. Jeg handler der like ofte som før, men kommer ut igjen med _mye_ mindre i posen! Som regel et par sokker og kanskje en body. Er de heldige har jeg handlet ei my litle pony truse også
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 14. september 2008 Har en guttebaby jeg da... Og babyklærene til HM slutter på strl 62.. det min gutt begynte på. På Hm er det kun "voksenklær" til babyer og det er vel noe av de styggeste jeg ser...
Leirha Skrevet 14. september 2008 #23 Skrevet 14. september 2008 Jeg handler nesten ikke der lenger, til noen av barna mine. mest til 11åringen isåfall. Men syns de har så himla lite gutteklære iforhold til jente klær? Ihvertfall til store barn. Eller handler jeg endel på Okaidi, Benetton, Naimeit det er de jeg er mest fornøyd med.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. september 2008 #24 Skrevet 14. september 2008 H&M har da masse annet enn dødningskaller og lignende. Setter heller ikke slikt på mine barn.Har kjøpt masse Ole Brumm ting der f.eks. Her går det i Ole Brumm i alt mulig. Rommet hans har fult av Ole Brumm,Nasse Nøff osv.Hundremeterskogen er koselig den. Lindex har litt Bamse klær,som jo også er koselig,så jeg har kjøpt noe av det.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. september 2008 #25 Skrevet 14. september 2008 Jeg handler skjelden klær jeg, det er som regel andre som har kjøpt klær til ungene mine. Fant bare en ting som var fint på lindex, skulle kjøpe reisehjem klær og ha under ullklærne, den dressen var nydelig. Nå liker jeg ikke særlig godt den der retrostilen da fordi jeg synes alt virker skrikene. Minstemann bruker opp igjen mye av klærne etter broren, og mye av klærne til eldstemann var fra cubus. Ungene har å masse klær som nesten renner ut av skapene og jeg vet ikke hvor mange esker jeg har pakket ned klær heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå