Gjest mphs Skrevet 13. september 2008 #26 Skrevet 13. september 2008 2,5 dager da hun var 2,5 år gammel. Det var under og etter fødselen til nr.2 da jeg var på sykehuset og mannen var syk (han fikk bare akkurat med seg fødselen før han fikk omgangssyken)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #28 Skrevet 13. september 2008 Anne B. Unnskyld meg men går det virkelig ann å reise fra ettåringen sin i over en måned!? Skjønner ikke hva morshjertet ditt er laget av!?? Ikke for å være frekk men tror svært svært få kunne gjort det mot barnet sitt. Det er jo virkelig hjerterått! Lurer virkelig på hvordan hun ragerte da hun så deg igjen. Helst ikke svar på det er du snill.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. september 2008 #29 Skrevet 13. september 2008 Deep Shit Junkie Føler meg faktisk ikke truffet av påstanden din om at vi som har vært borte lengre enn et døgn fra våre små er dårlige foreldre.. Du vet jammen ikke hva du snakker om du. Jeg var borte fra torsdagskveld til søndagskveld pga jobb da gutten min var 1 år. Han var hjemme med faren sin da. Han hadde ikke vondt av det syns jeg. Egoist, ja kanksje det,men av og til er det nødvendig da. Da mi var 1år ble det slutt mellom meg og faren hennes,og han hadde henne annenhver helg, og skulle jeg da liksom være egiost fordi han fikk ha henne hele helga? Hadde vært mer egoist om jeg ikke hadde latt henne være hos faren. Tenk deg littegrann om før du skriver sånn, du har tydeligvis ikke peil:-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #30 Skrevet 13. september 2008 Fy faen. Hvilken mor er borte fra barnet sitt 5 mnd?????? Du kan vel aldri være oppegående!?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #31 Skrevet 14. september 2008 dattern min var 2 mnd uten meg hos faren sin som bor i utlandet. hadde d helt supert. hun var 4 år da,nannyn som har passet henne siden hun ble født der og da så var ikke no problem. bare tull å si at man er dårlig mor pga dette
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #32 Skrevet 14. september 2008 nanny'n var der og skulle jeg si
Fire småtroll Skrevet 14. september 2008 #33 Skrevet 14. september 2008 Er ikke ofte jeg er vekke fra ungene, men eldste var jeg borte fra i 4 dager da han var litt over året, han var da hos mormor og hadde det kjempefint. Da han var 5 år og lillerroren 3,5 år var jeg borte i en uke, det gikk også helt fint, de var da også hos sin mormor. Minste som nå er 16 mnd har jeg aldri vært borte fra lenger enn hun er i barnehagen (ca 7 timer) Hadde jeg vært i din situasjon, 5 dager på overtid og ungene trygt plassert hos besteforeldrene ville jeg overhodet ikke hatt dårlig samvittighet for å la de bli der en uke (eller to om det trengtes). Men siden de har mulighet til å ha dem i ukedagene er de kanskje ikke i jobb? Kanskje de kunne kommet og bodd hos dere til minste var født, hjulpet og avlastet deg med både barnepass, handling og husarbeid? Jeg som aldri er borte fra ungene selv, skjønner godt at du savner dem også... Men ikke ha dårlig samvittighet, er helt sikker på at de nyter sin lille ferie hos besteforeldrene, alle unger har godt av å bli litt bortskjemt av snille besteforeldre av og til! Lykke til med fødsel.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #34 Skrevet 14. september 2008 Vesla er 21 mnd. 8 timer, mens jeg er på jobb, er det lengste hun har vært borte fra meg. Ønsker ikke å ha henne hos andre enda, selv om jeg skjønner at andre gjør det. Dømmer ingen. Jeg har bare ikke hatt behovet for å la henne være borte enda.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #35 Skrevet 14. september 2008 For et idiotisk svar, anonym 22:31!! Leste du hele innlegget hennes?!! Patetiske kjerringer som bare gir kritikk byr meg imot. Jeg skjønner ikke hvilket hjerte DU har,jeg!
overkill Skrevet 14. september 2008 #36 Skrevet 14. september 2008 Ei veke no nettopp (vore på jentetur til Kypros). Småen på to år var heime hos far. Vi har ikkje vore frå han begge to samstundes meir enn 24 timar. Personleg kjem eg ikkje til å reise så lenge som ein veke ein gong til, for dei tre siste dagane låg eg på solsenga og trudde eg kom til å dø av savn (men kanskje eg gjer det likevel så snart eg gløymer korleis det var, og berre huskar som, fest og morro).
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #37 Skrevet 14. september 2008 Anne-B, Jeg skjønner ikke hvordan man ikke kunne ta en tur hjem på den måneden, jeg da... men men.. Jeg håper folk vet hvor store konsekvenser det kan ha for barnet senere i livet. Har to venner som er psykologer, og de har snakket mye om skadene barn har emosjonelt fordi hovedomsorgspersonen reiser fra barnet på denne måten. Aner du hvor lenge 1 mnd er i en 1-årings liv?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #38 Skrevet 14. september 2008 Fire dager. Da var hun 1,5 år.. Var herlig de to første dagene. Første gang så lenge borte. På jobbtur.. Men de to neste dagene lengtet jeg veldig. Men jeg er totalt avhengig av barnet mitt og får abstinenser etter en dag.. Det hender jo hun sover his besteforeldre en dag, og det er bare koselig, men lenger enn det er bare vondt..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #39 Skrevet 14. september 2008 Ca. 1 døgn. Når jeg nå skal føde blir det jo fort et par dager, kommer til å lengte meg gal selv om jeg er opptatt med den nye babyen...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #40 Skrevet 14. september 2008 Tuller du Oktaviastar?? Har ikke dine barn på 17år vært vekk fra dere foreldrene lenger enn en natt!? Det kan umulig være normalt? Ingen skoleturer, konfirmant-turer, leirer, stevner, cup`er? Eller mener du mens barna var små? Kanskje før de beg. skolen eller lignende..? Hvis ikke må jeg si jeg er imponert - kan aldri tenke meg at mamma og pappa hadde fått meg fra å reise på turer ol..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #41 Skrevet 14. september 2008 Mindre enn et døgn i strekk. Han er 10 mnd og har til nå vært på 3 overnattinger hos besteforedre og tante/onkel. Det er mer enn lenge nok for meg.
Opp og ned er like langt Skrevet 14. september 2008 #42 Skrevet 14. september 2008 Minste er 14 mnd, og eldste er 4 år, og det lengste jeg har vært borte fra de er ei uke. Da var de med faren sin. Gikk fint det, men yngste var litt sutrete da jeg kom hjem. Hadde nok ikke overlatt de til besteforeldrene så lenge..! Yngste har ikke overnatta med besteforeldrene, men eldste er ofte på besøk hos farmora og besten sin. Han elsker å være der, og så lenge han spør om det selv og de alltid ønsker han hjertelig velkommen, så ser jeg ikke annet enn positivt på det:) Forholdet mellom besteforeldre og barnebarn er dyrebart!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #43 Skrevet 14. september 2008 Vært borte fra eldstemann tre dager. Da var det han som var på ferie da riktignok (etter eget ønske), hos bestemoren og bestefaren ;-) Han var 2,5 år. Tror det kommer til å gå en stund før jeg og pappaen er klar for noe lenger enn en langhelg borte fra barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå