Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hvor lenge har du latt barnet bli passet av andre, f.eks besteforeldre, mens du har vært på f.eks ferie?
Nit@™ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Minsten er 2 1/2, og det lengste jeg har vært borte fra han er 2 dager. Da var han hjemme med pappa. Vi var borte fra lørdag til søndag en gang, da passet storesøster på 18 de 3 andre ungene, eller de 2 minste, nest eldste er jo 16 år. Det er det lengste vi begge har vært borte. Har ikke besteforeldre som passe ungene.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 3 netter da hun var ca. 1 år, og det var LENGE for et morshjerte... 1 natt er helt greit, ved 2 netter har jeg det litt vondt, og ved 3 netter var det på grensen til å være forferdelig. Hun er 2 nå.
Anne-B. Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg var borte en hel mnd fra eldste da hun var 1 år og 3 mnd. Det var ikke ferie, jeg måtte. Det var da jeg skulle begynne og studere, og jeg reiste ned til Trondheim for å ordne leiligheta etc. Så falt jeg og knakk armen, så det ble litt lenger enn planlagt. Det gikk greit, men det hendte at jeg måtte opp om natta og se på bilder og gråte en skvett, fordi jeg ikke fikk sove og savnet henne.
Anne-B. Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Og da var det mamma og pappa som hadde henne. Tror de koste seg veldig.
suski22.12.08 Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Hr vært borte fra barnet i 4 dager. Da var hun litt over 1 år. Syntes egentlig det var altfor lenge, men jeg hadde planlagt reisen i 4- år- lenge før hun engang var påtenkt (var surprise tur for typen min når han ble 30 år) var jo på en måte veldig deilig med litt alonetime, men savnet henne mer egentlig.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 18 timer..*savnesavne*.. han var sammen med pappan sin. Var ca 8 mnd.
Libido- Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 1 uke. Det var forrige uke når vi var på bryllupsreise. Det gikk kjempefint, var til bestemora si hele uka. Ble hentet av tanta to av de dagene slik at han fikk gå i bhg. Til helga reiste han hjem og var i huset sammen med onkelen og familien som bodde her.
Gjest -<<- Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 To måneder fra eldste da han var fire, fjorten dager fra yngste ved et par anledninger.
Deep Shit Junkie Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Jeg er borte 9 timer når jeg er på jobb. Alt for mye. Jeg synes også at dere foreldre som er lengre borte enn en døgn er dårlige foreldre og dårlige forbilder for barnene deres. Eggoister
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 I løpet av godt og vel 17 år har jeg og mannen vært borte fra ungene samtidig totalt 2 netter. Den ene da han var sammen med meg da jeg var innlagt en natt på sykehuset noen uker før nr. 8 ble født, den andre da vi hurtigbåten havarerte da vi var på julehandel og vi måtte overnatte å fastlandet(vi bodde da på ei øy).
Gjest Toxic Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 To døgn, i forbindelse med jobben min (sønnen min er 2 år). Hvorfor i alle dager skulle jeg ta ferie uten å ha sønnen min med?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Ok - takk for svar. Jeg spør fordi vi er i den situasjonen nå at jeg er høygravid med nr 3. De to elste ungene på 2,5 år og 4 år er derfor sendt til mine foreldre. Vi har dessverre ingen her vi bor som kan passe ungene mens jeg føder, så besteforeldre er eneste alternativ. De har allerede vært der flere dager, og vi sitter og teller på knappene om samboer skal reise og hente de hjem i morgen eller ikke. Jeg har dessverre ingen tegn til fødsel selv om jeg er 5 dager over termin. Da må jeg i så fall gjennomgå fødsel alene. Vet jo at ungene har det helt supert hos mine foreldre, og søsteren min er også med å passer på. Men har jo så dårlig samvittighet for de og da!! Men vet ikke om det er bedre for de hjemme heller, her jeg sitter med fødselsangst og det som verre er. HI
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Jeg har reist på ferie en uke uten min datter,da var hun hos besteforeldrene..Men hun har jo vært med faren på ferie i to uker,teller det?
Deep Shit Junkie Skrevet 13. september 2008 #16 Skrevet 13. september 2008 Så du jobber lissom 48 timer i strekk du?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #17 Skrevet 13. september 2008 eldste tulla er snart fire år, var med mormor og morfar på ferie i ca 2 uker. Minste på litt over 3 mnd har vært borte i 2 døgn.
Gjest Toxic Skrevet 13. september 2008 #18 Skrevet 13. september 2008 Denne ene gangen gjorde jeg lissom det, kun avbrutt av en lengre alkoholpause på kvelden
malingus Skrevet 13. september 2008 #19 Skrevet 13. september 2008 Jenta mi er ti måneder og jeg har vært borte fra henne i 6 (nesten 7) dager i strekk mens pappan hedde sin prmisjon. Da reise de til farmor. Også har de to vært bortreist en helg (to netter) en annen gang. Ca en måned siden nå, så hun var rundt om ni måneder da. Ikkeno' problem! Hun ble gla for å se meg igjen, men hun har det topp hos andre også. Hun har dagmamma som hun har det godt hos noen dager i uka og av og til mormor og morfar noen timer. Hun finnes ikke redd eller engstelig for andre mennesker! Deilig!
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 13. september 2008 #20 Skrevet 13. september 2008 foreløpig har jeg bare vært borte fra han 9 timer i strekk, men han har ikke fylt 8 mnd enda. Da var jeg i et bryllup, og han ble passet av foreldrene mine.
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #21 Skrevet 13. september 2008 Det er da mange som jobber slik at de innimellom, eller til og med ofte ikke har mulighet til å komme seg hjem i løpet av 48 timer eller mer.
mam <3 Skrevet 13. september 2008 #22 Skrevet 13. september 2008 9 dager, da var hun på ferie med sin far. Da var hun 1,5 år.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2008 #23 Skrevet 13. september 2008 småen er snart 2 år og to ganger har jeg vært borte fra han i 2 dager. da var han hos faren sin.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #24 Skrevet 13. september 2008 jeg har en gutt på 5 år som bor hos sin far og jeg var borte fra ham fem måneder en periode hvor jeg bodde langt fra. det skal aldri skje igjen for savnet var helt uutholdelig.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #25 Skrevet 13. september 2008 Herregud menneske. La ungene være hos bestemor og bestefar. De lider ikke, og det er bare tull å ha dårlig samvittighet for noe slikt. Kjenner jeg blir litt irritert på deg jeg, hehe. Slapp av og kos deg. Lykke til med fødsel og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå