Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #26 Skrevet 12. september 2008 Det finnes mange forkjellige antibiotikatyper mot samme tingen fordi det finnes mange forskjellige bakterier som kan forårsake samme sykdom. Om den ene ikke fungerer er det fordi den typen ikke virker på den bakterien. Da må man prøve en annen type. Ingenting er jo bedre enn om man blir frisk, men at det er sukkerpillene som skal få æren synes jeg rett og slett er idioti, for det er jo ikke noe i dem som kan kurere verken det ene eller den andre sykdommen.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #27 Skrevet 12. september 2008 virker jo veldig greit at det er noe alternativt
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #28 Skrevet 12. september 2008 Hvordan kan du som anonym sitte å påstå noe som du tydelig ikke har studert? Så du mener det er bedre å dytte innpå 4 forskjellige slag av antebiotika og svekke immunforsvare til de grader i steden for å kunne søke hjelp andre steder. Kom å si det samme til meg når du er opvokst på medisiner og homeopati blir reddningen din. Du florerer med soppinfeksjon du da eller?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #29 Skrevet 12. september 2008 Litt sopp her og der ar jo alltid sjarmerende...
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #30 Skrevet 12. september 2008 Selvfølgelig for de som liker å gro inne uten noe form for sosial omgang så kan jeg være enig.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #31 Skrevet 12. september 2008 Så bra at vi endelig ble enige da, ellers hadde jeg ikke fått sovet i natt, bare grublet uten å fått blund på øynene.
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #32 Skrevet 12. september 2008 Overrasket over at det gikk ann å bli enige på en så uenig tråd jeg da..........men så er jeg blåøyd, mulig det har en betydning:-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #33 Skrevet 12. september 2008 Når en har vært pasient hos lege i 5 år med uttalllige forsøk med veldokumenterte medisiner, så er det rart at jeg ble frisk med placebomedisiner etter 1 mnd. Eksisterer ikke placeboeffekten hos legen da? Burde vel vært mulig det i løpet av 5 år!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #34 Skrevet 12. september 2008 Det har nok alt å si lille venn.
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #35 Skrevet 12. september 2008 Selv blåøyd så har jeg et åpent sinn og det spiller all rolle snuppeluring
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #36 Skrevet 12. september 2008 Hva vet du om det? jeg er her bare for å diskutere, hva jeg oppgir av info stemmer aldri - whatsoever! :-) Men det er helt sant.. jeg er 165 og 52 kg.. og rååååfornøyd =)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #37 Skrevet 12. september 2008 Sliter du med overvekt bl.a? :-) hormonsykdom?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #38 Skrevet 12. september 2008 SotaEngel Jeg er en kvinne født i 1988 Ja, særlig. På skrivemåten din virker du som en ganske kjent person her inne, og hvertfall mtp at du registrerte deg i dag Jeg tar IKKE en 20-åring seriøst når hun sier at hun ble gravid av homeopatisk medisin.. og har vært hos spesialister osv. NEK!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #39 Skrevet 13. september 2008 Homeopatiske medisiner bygger på teorien om at vannmolekyler "husker". Derfor kan en blanding tynnes ut nærmest i det uendelige, og vannmolekylene vil "huske" det virkestoffet det opprinnelig var mye av i "medisinen". I følge homeopatien er det slik at jo mer utvannet en mikstur er jo bedre skal den virke. Det var vel en fransk forsker som en gang påstod han hadde funnet bevis for at vannmolekyler husker, men da det dukket opp forskere for å se ham bevise det igjen var det ikke fullt så greit gitt... Så i stedet for å "fóre legemiddelindustrien" med penger, kan du kaste pengene dine etter _helt_ idealistiske mennesker som selger deg vann, men som ikke er ute etter å tjene penger. I det hele tatt. Annet enn for livets opphold. Og alt dette kan du gjøre med en utdannelse du kan ta på deltid over 3,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå